כל דוגמנית, גם אם מצליחה ומנוסה מאד, יודעת שבשביל פריים מושלם צריך להתרכז, להיכנס לאווירה ולהתחבר לקונספט. על סט צילומי שער גיליון לאשה של חג סוכות, גם שירז טל, גם מיקי ממן וגם יעל רייך, שלוש דוגמניות בעלות רזומה עשיר בארץ ובחו"ל, התקשו במשימה, ולא בגלל שהן שכחו איך עושים את זה.

>>> חבבו את "לאשה" בפייסבוק

כשלפריים הוחלט לצוות את דור ההמשך, כל אחת הביאה את הצאצאים שלה, ולצד הרצון לספק פוזיציה מושלמת, גם לחלק את עצמה בין הרצון המקצועי, לבין הצורך האימהי לתת מענה לילדים, שעבורם עמידה ממושכת מול מצלמה זה לא כיף גדול. ברגע שהתקבלה תוצאה משביעת רצון, ממן ורייך אספו את הקטנטנים והתפיידו במהירות מהסטודיו, שירז טל שהתבקשה לפרש, הסבירה ש"ילדים זה ילדים, הם לא באו לעבוד ואחרי כמה שעות הם מאבדים את הסבלנות ואי אפשר להחזיק אותם".

כשלצידה ישב לירם, שעלה לאחרונה לכיתה א', היא ענתה על שאלון קצר על הקריירה הארוכה ורבת הקמפיינים שלה. מי שהתחילה לדגמן בגיל צעיר ופעילה בתחום גם היום לצד עבודתה כמפיקת אירועי יוקרה בחברת מרילין, שומרת רק בבית הוריה תמונות בארכיון מתחילת הדרך, והתבקשה לצלול עמוק בזיכרונות הנוסטלגיים. אז מה היה הצילום הראשון שלה? לאיזה לוקיישן אקזוטי היא הייתה חוזרת? והאם תסכים לדגמן כשיהיו לה קמטים?