בזמן שאנחנו נחגוג את ראש השנה ונאכל תפוח בדבש, כל העולם יעסוק דווקא בתפוח מסוג אחר: העיר ניו יורק. ב-5 בספטמבר ייפתח שבוע האופנה הניו יורקי לאביב 2014, ויכריז באופן רשמי על חודש האופנה העולמי. אם אתם מסוג האנשים שעבורם בגדים הם לא רק הדבר הזה שחייבים לשים ברגע שיוצאים מהבית, תוכלו להתעדכן בכל מה שקורה באירוע בסיקור הנרחב שיהיה בכל מדיה אפשרית, וכמובן בזמן אמת דרך הרשתות החברתיות. אומנם בלוגרים וכתבים מכל העולם ייאלצו לעזוב לרגע את המחשב ולכתת את רגליהם בין התצוגות, אבל כמובן שהם עדיין יגיבו דרך הטוויטר וינדבו תמונות וקטעי וידאו מסוגננים בעזרת האינסטגרם.

אבל בואו נודה על האמת: גם אם נרצה, אין לנו זמן לחפש ולאגד את כל הסקופים השווים כדי להיות באמת מעודכנים. וכאן בא לעזרתנו מיזם פינטרסט חדשני, שמאגד את כל התוכן הוויזואלי השווה והחם משבועות האופנה הקרבים. המיזם כולל לוחות שונים המנוהלים על ידי שלל אושיות אופנה ידועות ומותגים שהיינו מאוד שמחים לעקוב אחריהם, כמו מארק ג'ייקובס, אוסקר דה לה רנטה, מייקל קורס, רבקה מינקוף, דיאן פון פירסטנברג, פיליפ לים ופיטר סום. כמו כן נמצאות שם דוגמניות על שיעדכנו, מגזינים נחשבים שיסקרו, ובלוגרים מובילים, כמו ליאנדרה מידין מה"מן ריפלר", שיראו את הזווית שלהם על שבוע האופנה. כך שכל מה שנותר לנו לעשות הוא להתרווח בכיסא הנוח שלנו, לקפץ מלוח ללוח ולהתענג על המופע הפרטי שאצרו לנו גדולי תעשיית האופנה.

מי שעדיין לא יודע מה זה פינטרסט, כדאי שיפנה מיד כמה דקות מזמנו כדי להירשם לאתר (רק ראו הוזהרתם: מבלי שתשימו לב יהפכו הדקות הספורות לאובססיה של שיטוט אינסופי ואיסוף תמונות מעוררות השראה). בגדול מדובר ברשת חברתית המאפשרת לגולש לאצור תמונות, סרטוני וידאו ולמעשה כל תוכן ויזואלי שאפשר למצוא ברשת. ולמה זה מעניין? משום שבשונה מאינסטגרם, למשל, כאן הגולש לא מתבקש לייצר חומר בעצמו אלא רק לאצור ולערוך חומר קיים. דבר זה מאפשר גם לאנשים שלא בהכרח בורכו ביכולת לייצר תוכן יצירתי להביע את עצמם דרך יצירה של אחרים. לוחות הפינטרסט הופכים לסוג של תעודת זהות ויזואלית, משום שכשמסתכלים עליהם מיד אפשר להבין מיהי האישיות העומדת מאחורי הבחירות.

אתם מוזמנים כמובן גם לעקוב אחריי בלוח הפינטרסט שלי.

כדי שתיכנסו קצת לאווירת הסצנה הניו יורקית ולרוח שבוע האופנה, הנה קליפ מקפיץ וכיפי מבית פרנץ פרדיננד: