זאדיג אנד וולטייר

מה מוכרים לנו? המותג הצרפתי זאדיג אנד וולטייר מציג עוד קולקציה המשלבת בין מראה רוקיסטי מחוספס, הבלחות רומנטיות בוהמייניות ושיק נינוח ורפוי. קו הנשים משדר קיציות ססגונית עם צבעי כתום, ירוק, ורוד וצהוב לצד גוונים מעושנים והדפסי טאי דאי. קולקציית הגברים שקטה יותר, וכוללת חולצות טי נינוחות, מכנסי ברמודה, מכנסי צינור ארוכים והרבה גוונים של כחול.

האם קנינו את זה? בשמחה, אם רק היינו יכולים להרשות לעצמנו את המחירים. הפריטים של המותג משלבים קלאסיות עם נגיעות טרנדיות עכשוויות, בתרגום אישי ומקורי.

כמה להוציא? ב-2,505 שקל אפשר לקנות ז'קט אפור מחויט בסגנון טוקסידו גברי, שמתאים בדיוק לימים הקרירים של חילופי העונות.

מידות: נשים, S-L; חולצות טי לנשים, XS-L; גברים, XS-XL.

נקודות האור

הטוטאל לוק. בזכות בנייה נכונה של קולקציה, אפשר למצוא בזאדיג אנד וולטייר פריטים ליום ולערב, לנשים ולגברים ולשלל סגנונות אופנתיים. המשחק המדויק בין אלמנטים רומנטיים לרוקיסטיים מאפשר יצירת מלתחה קלילה ומתוחכמת, שתתאים לכל שעה ולכל אירוע. ז'קט פרחוני לנשים, למשל, ישתלב היטב עם ג'ינס ומגפונים ביום, אך גם עם שמלת משי בערב. גם קו האביזרים המוצלח, הכולל מגפונים בסגנון גברי ותיקי קלאץ' עם הטבעת גולגולת, ישלים את המראה הנחשק בקלות.

נקודת החושך

המידות. הפריטים בקולקציה של זאדיג אנד וולטייר אומנם מתאימים מאוד לרחוב הישראלי, אך טווח המידות המצומצם פונה רק לחלק קטן מהאוכלוסייה – בעיקר הנשית. רוב הפריטים מיוצרים בשלוש מידות בלבד (עד לארג'), כך שנשים במידות מעט גדולות יותר לא יוכלו לרכוש בחנות דבר.

מחירים: 4,805-195 שקל.

להשיג בחנות המותג, ה' באייר 48, כיכר המדינה, תל אביב.

נראים כאילו הם עושים טובה. עוז זהבי ואור גרוסמן בתצוגה של רנואר (צילום: קובי בכר)
נראים כאילו הם עושים טובה. עוז זהבי ואור גרוסמן בתצוגה של רנואר (צילום: קובי בכר)

רנואר

מה מוכרים לנו? 20 שנה למותג האופנה הישראלי רנואר, שחגג השבוע שני עשורים לפועלו באירוע רב משתתפים עם שתי תצוגות אופנה לשני מותגי הקבוצה: רנואר ו-twentyfourseven. הבחירה לקיים את התצוגות בזו אחר זו רק העמיקה את הפערים התהומיים בין שני המותגים, כך שהתצוגה של רנואר, שאמורה היתה להיות מפגן ראווה חגיגי, הפכה בהדרגה לאכזבה מתמשכת, בעיקר בכל הנוגע לקו הגברים. זה החל בבחירה התמוהה להוציא ממעמקי הניינטיז את השחקן ג'ייסון לואיס, שהתפרסם בתפקידו כבן זוגה של סמנתה ג'ונס בסדרת הטלוויזיה "סקס והעיר הגדולה", והובא במיוחד למאורע כדי לברך ולנאום (!) בתחילת התצוגה. מדוע החליטו ברנואר להביא אותו? נדמה שאפילו קברניטי החברה לא יודעים.

דקות לאחר נאומו של לואיס הוקרן סרטון ההשראות של החברה, שצולם על ידי הצלם רומן לינצקי על רקע הרי אדום באילת. היה בו את כל מה שרנואר חולמת לייצג: רעננות, חדשנות, בינלאומיות ובגדים יפהפיים שכאילו מרפרפים על הגוף, אבל אז עלו על המסלול הפרזנטורים של החברה: עוז (זולנדר) זהבי ואור (אנמיה) גרוסמן והרסו את כל הבילד אפ. באסה.

האם קנינו את זה? בעיקר את הסנדלים לנשים ואת שמלות הקיץ האווריריות.

מידות: יאנג-XXL.

כמה להוציא? נשים - 189.90 שקל למכנסונים בדוגמת פורצלן עדינה בכחול על רקע לבן; גברים - 199.90 למכנסי צ'ינו צבעוניים.

נקודות האור

ההדפסים. ניכר כי מחלקת העיצוב של רנואר עבדה שעות נוספות כדי לייצר כמה מן ההדפסים היפים שנראו לאחרונה על מסלול בישראל. יפים ביותר הפריטים שהתכתבו עם טרנד הפיג'מה שיק, כמו חולצה ומכנסיים תואמים בהדפס פרחים, או גלביות ושאר פריטי לבוש בהדפסי פורצלן עדין בצבעוניות של כחול ולבן. לגברים נצפו מספר חולצות טי עם הדפסי פרחי מים יפהפיים, שנראו כאופציה טובה לקיץ הקרוב.

סנדלי הנשים. לאורך חלקה הראשון של התצוגה, צעדו הדוגמניות בסנדלים עם עקבי פלטפורמה רחבים (ולא גבוהים מדי) בשלל דוגמאות. אהבנו מאוד את דוגמת העור הקלוע בסגנון אתני, שתיראו עליכן מצוין עם מכנסי ג'ינס או עם שמלת קיץ אוורירית.

נקודות החושך

קו הגברים. למעט מספר פריטים טובים שנראו על המסלול, כמו מקטורן כחול עם כפתרה כפולה ומכנסי ברמודה שהותאמו במדויק ללקוח הישראלי - קו הגברים של רנואר לא הצליח לספק רגעי שיא. אוסף חליפות הפסטל שהוצעו היה נטול שיק, וכך גם החולצות עם הפסים הרחבים לאורך. דווקא הפריטים שנראו בקטלוג החברה הציעו לא מעט פתרונות לבוש מעניינים ללקוחות, שבאופן תמוה נפקדו מהמסלול עצמו.

קבוצת בגדי הערב. עונת הקיץ ידועה בשלל אירועיה, וברנואר זיהו את המגמה הזאת כבר לפני מספר עונות, עם קבוצה ייעודית לצורך זה. אלא שאוסף השמלות שנופקו העונה בקבוצה זו לא היה מדויק מספיק – בין אם בשל החומרים הזולים שהרסו גם את שמלת הערב הנאה ביותר, ובין אם בגלל התפירה המרושלת.

הפרזנטורים. תרומתו של פרזנטור לחברה איננה מדע מדויק, אבל במקרה של גרוסמן את זהבי דבר אחד בטוח – הם תמיד ייראו בקטלוג ועל המסלול כמו שני צעירים שעושים טובה בכך שהואילו להתפנות מעיסוקיהם ולפזר מעט מאבק הכוכבים שלהם עלינו. אם תשאלו אותנו, הגיע הזמן שרנואר תחשב את מסלולה מחדש בכל הנוגע לאופן בו היא רוצה להיות מיוצגת. אה, ודבר נוסף, בבקשה תחזירו לגרוסמן את הברכיים שהעלמתם לה בפוטושופ. כבר יש אפילו חוק נגד זה.

מחירים: חולצות, 299.90-59.90 שקל; מכנסיים, 479.90-99.90 שקל; שמלות, 399.90-149.90 שקל; חצאיות, 399.90-99.90 שקל; ז'קטים, 479.90-199.90 שקל; אביזרים, 569.90-39.90 שקל.

להשיג בסניפי רנואר ברחבי הארץ.

Twentyfourseven. תרגום מקורי לטרנדים (צילום: קובי בכר)
Twentyfourseven. תרגום מקורי לטרנדים (צילום: קובי בכר)

Twentyfourseven

מה מוכרים לנו? תצוגת אופנה ראשונה למותג הצעירות twentyfourseven, בניצוחו של מעצב הבית רון (רונקו) קאהן. ניכר כי קברניטי החברה גייסו את כל הארטילריה שברשותם כדי ליצור את אחד ממפגני הכוח הבולטים של העונה. בניגוד לתצוגה של רנואר, החברה האם, שהתקיימה שעות ספורות קודם לכן, ב-twentyfourseven יצרו קולקציה מהודקת, מגוונת, עשירה בהדפסים ובניואנסים, ובעיקר מותאמת באופן מדויק ללקוחה של המותג. כמו ברנואר, היו שם כמעט כל הטרנדים העונתיים, אולם הפעם הם זכו לפרשנות מעניינת ומקורית. גם הסטיילינג המצוין של ראובן כהן חיזק את הקולקציה והתוצאה היתה אחת התצוגות הטובות ביותר שידענו העונה.

האם קנינו את זה? בהחלט. על אף שטעמנו האישי שונה מאוד, אין ספק כי הקולקציה קולעת בול לטעמה של הלקוחה הצעירה והאופנתית.

מידות: XS-L.

כמה להוציא? בפחות מ-300 שקל תוכלו לקושש פה לא מעט פריטי מפתח לעונה, כמו שמלת קיץ בהדפס פרחוני (179.90 שקל), מכנסוני ג'ינס (99.90 שקל) ושלל אביזרים במחירים שמתחילים ב-20 שקל לפריט. שווה.

נקודות האור

ההדפסים. ישנו סיכוי סביר כי תתקשי לאתר פריט חלק ונטול הדפסים בקולקציית המותג העונה. עושר ההדפסים שהוצגו על המסלול יצרו קולקציה צבעונית ועמוסה (במובן הטוב של המילה) בניואנסים. אהבנו את הבחירה להפיח אמירה טרנדית ועכשווית בהדפסים השבטיים והאפריקאיים. יפים היו גם הדפסי החיות שתורגמו לפריטים סקסיים וסופר מעודכנים, כמו חולצת ג'ינס ללא שרוולים שחלקה האחורי היה עשוי בד שיפון רך עם הדפס נמר, שהתנפנף על גוף הדוגמנית.

תרגום הטרנדים. תמונת הפתיחה החזקה של התצוגה הורכבה כולה מפריטים בצבעוניות של שחור ולבן, שקיבלו טוויסט להדפסים גרפיים שהזכירו את אריגי האיקט ממרכז אסיה. זה היה רגע יפה, שהצליח להפיח מקוריות באחד הטרנדים הלעוסים של העונה - שחור ולבן. באופן דומה טופל גם הטרנד הפרחוני, שזכה לטוויסט אפריקאי עם שיבוצי חרוזים ואבנים, שהפכו אותו לפריט בעל רבדים סגנוניים רבים.

נקודת החושך

הסקסיות הבוטה. אופנה לצעירות לא חייבת להיות פרובוקטיבית. אולי אפילו מוטב שתיזהר שבעתיים בכל הנוגע לפריטי לבוש בוטים. אלא שכאשר הדוגמניות של המותג עלו על המסלול במכנסוני ג'ינס, קצת התכווצנו מבושה בכיסא. המכנסונים היו קצרים מדי, ממש קצרים מדי. נכון שתמיד ניתן לטעון שהחברה אופנה לצעירות מספקת ללקוחות את מה שהן דורשות, אך חשוב מאוד שכמובילת אופנה חברת טוונטיפורסבן תשרטט ללקוחותיה הצעירות את הגבול הדק שבין קריצה סקסית למראה זנותי. הוספה של סנטימטר אחד בודד למכנסונים, היה הופך את המכנסונים למניחים את הדעת.

מחירים: חולצות, 239.90-69.90 שקל; מכנסיים, 269.90-99.90 שקל; שמלות, 399.90-149.90 שקל; חצאיות, 2199.90-99.90 שקל; סריגים, 219.90-59.90 שקל; אביזרים ותכשיטים, 259.90-19.90 שקל.

להשיג בסניפי twentyfourseven ברחבי הארץ.

דלתא

מה מוכרים לנו? מהפך אופנתי וצעיר של חברת דלתא, העוברת בשנה האחרונה מתיחת פנים דרך הפרנזטורית נינט טייב – שאמורה לשדר פרסונה בועטת ומתוחכמת. לדברי החברה, טייב מעורבת בבחירת הקולקציה, מודדת את הפריטים ומגיבה עליהם, ואפילו משפיעה על בחירת המוזיקה בחנויות. בתכלס, קולקציית הקיץ של המותג מספקת לנשים את כל פריטי הבייסיק האפשריים – הלבשת פנאי, הלבשה תחתונה, בגדי כושר, גרביים וגרביונים בצבעוניות רחבה. בנוסף מציע המותג קו לגברים, הכולל חולצות טי, בגדי ספורט, תחתונים והלבשה לבית.

האם קנינו את זה? כן. אומנם אין בקולקציה שום דבר שלא ראינו קודם, אבל פריטי הבייסיק הנוחים הם עמוד השדרה של כל מלתחה ויכולים להיות רלוונטיים תמיד.

כמה להוציא? ב-25 שקל אפשר לקנות גרביים שמכסים רק את האצבעות והעקב, ומתאימים במיוחד לנעלי קיץ.

מידות: נשים, XS-XXL; חזיות, 60A-100E; גברים, S-XXL; בקרוב יתווספו גם דגמים לגברים עד מידה XXXL.

נקודות האור

פיתוח ה-Real Cool Cotton. ההישג המרשים ביותר בקולקציה הוא ללא ספק טכנולוגיית נידוף הזיעה בבדי כותנה. עד היום היה נידוף זיעה אפשרי רק בסיבים סינתטיים, אך בדלתא מצאו טכנולוגיה לנידוף זיעה גם בסיבי כותנה טבעיים. התוצאה היא חולצות טי נעימות במיוחד שמתאימות גם לפעילות גופנית.

הפרקטיות. חולצות הטי גזורות באורך הנכון ומעוצבות בקו בייסיק מדויק, החזיות נעימות לעין, בגדי הספורט נוחים והפיתוח הטכנולוגי החדש המבטל היווצרות רכבות בגרביונים – כל אלה יוצרים קולקציה שימושית ולבישה.

נקודת החושך

השעמום. עם נינט או בלעדיה, מתיחת הפנים של דלתא עדיין לא מצליחה לייצר עיצובים מרגשים או חדשניים. היינו שמחים לקו קטן של פריטים קצת יותר מקוריים ונועזים.

מחירים: 200-50 שקל.

להשיג בסניפי הרשת, המשביר החדש לצרכן ו-H&O.

מרינה מקסימיליאן קרני לעונות. הבדים הסינתטיים לא נעימים בקיץ, ולא מתאימים לנשים מלאות (צילום: דודי חסון)
מרינה מקסימיליאן קרני לעונות. הבדים הסינתטיים לא נעימים בקיץ, ולא מתאימים לנשים מלאות (צילום: דודי חסון)

עונות

מה מוכרים לנו? קולקציית קיץ של עונות, מותג האופנה למידות ביניים שנמנע מלהכריז על עצמו כמותג למידות גדולות, על אף שהוא מציע פריטים עד למידה 54. בקולקציה החדשה תמצאו אזכורים לטרנדים של העונה, כמו הדפסים בשחור ולבן, דוגמאות פסים ופרחים, מכנסי ג'ינס צבעוניים ומה לא – כולם הותאמו לקהל הלקוחות של הרשת.

האם קנינו את זה? כן, בהסתייגות נקודתית מהבדים הסינתטיים. חם איתם והם לא נעימים על הגוף, בטח ובטח במקרה של נשים מלאות.

מידות: נדיבות, 54-42.

כמה להוציא? ב-820 שקל תוכלי להצטייד בשלושה פריטי מפתח נכונים לעונה: מכנסי סקיני ג'ינס אפורים (260 שקל), שמלת מיני ללא שרוולים עם הדפס אתני בשחור לבן (300 שקל) וחולצת ג'ינס מכופתרת (280 שקל).

נקודות האור

הנינוחות. סקירה של הפריטים בקולקציה מעלה כי הם עולים בקנה אחד עם מטרת המותג, כפי שמסבירה אותה מעצבת החברה טובית גרובר סגל: "המטרה שלנו היא ליצור לקוחה אופנתית ונינוחה, ולא לקוחה שהיא קורבן אופנה". בעונות התייחסו העונה כמעט לכל הטרנדים שבשוק, אך במינון מבוקר ובגזרות המותאמות ללקוחה המלאה. למשל, טרנד הדפסי הפרחים, שמופיע על חולצת טי קלילה עם צווארון סירה רחב ומנג'ט פוטר אפור, או טרנד הפסים, שמגיע באינספור וריאציות, כמו גם בשמלת סטרפלס שניתנת ללבישה גם כחצאית מקסי או מידי.

פריטי הג'ינס. בעונות הבינו את הצורך של נשים מלאות בפריטי ג'ינס מחמיאים וטרנדיים, ויצרו מגוון רחב של מכנסי ג'ינס בשלל גזרות, לצד חולצות ג'ינס אופנתיות. אהבנו מאוד את מכנסי הסקיני הצבעוניים באפור או אדום, את חולצות הג'ינס שמגיעות בשתי שטיפות אופנתיות, ואת מכנסי הג'ינס בגזרת הבויפרנד, עם הקרעים המבוקרים והגזרה המחמיאה למלאות ולרזות כאחד.

נקודות החושך

האביזרים. בעונות משוויצים בקו האביזרים המשלים שלהם, הכולל תיקים שנראים כמו העתק גרוע של תיק קלי מבית הרמס, ונעלי בלרינה בדוגמת קווילט מוזהבת, לצד נעלי מוקסינים בדוגמת פסים. ההיצע המעליב ואיכות הפריטים בוודאי לא מוסיפים לרשת נקודות. אם כבר, ההפך הוא הנכון. טוב יהיה להבא לתת דגש מיוחד על קו האביזרים, או לחילופין - פשוט לוותר עליו.

החומרים הסינתטיים. ניכר כי בעונות מבינים את הצרכים המיוחדים שיש לנשים מלאות, אולם ההבנה הזאת נעצרת כשזה מגיע לבחירת החומרים והבדים, כך שלצד פריטי ויסקוזה וכותנה נעימים במיוחד לקיץ, יש בקולקציה לא מעט פריטים עשויים 100 אחוז פוליאסטר זול, שנראים כמו מלכודת אש בקיץ הישראלי. נשים מלאות זקוקות לבדים נושמים שלא יכבידו עליהן, וחבל שדווקא במותג כמו עונות לא מבינים את הצורך הבסיסי הזה.

מחירים: גופיות וחולצות, 259.90-39.90 שקל; מכנסיים, 349.90-79.90 שקל; חצאיות, 259.90-179.90 שקל; שמלות, 499.90-249.90 שקל; ז'קטים, 399.90-259.90 שקל; אביזרים, 179.90-14.90 שקל.

להשיג בסניפי עונות ברחבי הארץ.

Adidas x OC

מה מוכרים לנו? שיתוף פעולה מסקרן בין חברת הספורט הגרמנית אדידס לרשת הבוטיקים הקוליתOpening Ceremony של הצמד הומברטו ליאון וקרול לים, שבשנה וחצי האחרונות משמשים גם כמעצבים הראשיים של בית האופנה הצרפתי קנזו. הקולקציה הנוכחית מגיעה לאחר קולקציית קפסולה ניסיונית שיצרו השניים למותג בעונה הקודמת. תוכלו למצוא בה פריטים לנשים ולגברים, מבגדים ועד נעלי ספורט, המשלבים בין אלמנטים הלקוחים מעולם הספורט לבין דוגמאות ודפוסים גרפיים בצבעי ניאון המתכתבים עם מגמות מעולם הריצה והטניס של שנות ה-90. בקולקציה 44 דגמים: 33 פריטי לבוש ו-11 דגמי נעליים.

האם קנינו את זה? רק בגלל שאנחנו "סאקרים" של אופנינג סרמוני. מי שאינו בקיא בשמות החמים בתעשייה, לא ימצא בקולקציה עניין.

מידות: XS-XL.

כמה להוציא? 1,280 שקל יספיקו לכם לסריג נשים ספורטיבי צבעוני ומכנסי ברמודה לגברים בדוגמת פסים. לא אמרנו שזה זול.

נקודת האור

הטקסטורות. כתב ידם של ליאון ולים עובר כחוט השני בין הקולקציה בעיצובם לבית האופנה קנזו לבין הקולקציה שעיצבו לאדידס. בשתיהן הוענקה תשומת לב רבה לטקסטיל, ובעיקר לטקסטורות, להדפסים ולחיבור ההרמוני ביניהם. הבחירה, למשל, לשלב בסריג אחד לנשים מבחר של טקסטורות כרצועות רחבות שחוברו זו לזו - מעניק ערך מוסף לקולקציה.

קו בגדי הגברים. מיותר לציין את מצבו העגום של שוק האופנה לגברים בישראל. שיתוף הפעולה הנוכחי מעניק לגברים אורבנים עם סגנון מתוחכם הזדמנות לרענן את המלתחה במספר פריטים שיסייעו להם לעבור את הקיץ בשלום - מחולצות מכופתרות עם דוגמת פסים לרוחב ועד מכנסי ברמודה בשני צבעים.

נקודת החושך

פריטי הספורט לנשים. כמו במקרים רבים אחרים, גם קולקציית הספורט לנשים של שיתוף הפעולה הזה סובלת מרעיון טוב שכשל בשלב הביצוע. גופיות הניאון עם הדפס הקו הרחב המנומר נראות סתמיות ומיותרות, והרעיון ליצור ברמודות בדוגמת פליסה ובגזרה של חצאיות טניס, זכה לביצוע לא מדויק שהפך אותו ממבריק למביך.

מחירים: נעליים, 899.90-679.90 שקל; הלבשה, 1,299.90-379.90 שקל.

להשיג החל ממחר (8 במרץ) בחנות אדידס, שינקין 11, תל אביב; ובבוטיק Not For Sale, בעלי מלאכה 3, תל אביב.

סקאזי ואווה לימסוב ללי קופר. הדי.ג'יי יעצב למותג קולקציית קפסולה (צילום: שי יחזקאל)
סקאזי ואווה לימסוב ללי קופר. הדי.ג'יי יעצב למותג קולקציית קפסולה (צילום: שי יחזקאל)

לי קופר

מה מוכרים לנו? את לי קופר כמותג ג'ינס לכל דבר, ולא מותג אופנה – כפי שהודיע בנאום חגיגי זכיין המותג גידי גולדפינגר, אשר לדבריו היקף מכירות הג'ינסים של לי קופר עוקף כל מותג ג'ינס אחר הנמכר בישראל. בנוסף מציגים בלי קופר קונספט של שילוב בין אופנה למוזיקה דרך הפרזנטורים החדשים – די.ג'יי סקאזי ובת זוגו אווה לימסוב, שבקרוב יתפתח גם לקולקציית קפסולה בעיצובו של סקאזי עצמו.

האם קנינו את זה? ככה ככה. התצוגה של לי קופר אומנם היתה אחידה בסגנונה, אך לצד פריטים מוצלחים כמו חצאית מקסי שחורה וחולצת ג'ינס ללא שרוולים לנשים, נראו גם פספוסים כמו מכנסי ברמודה שלא החמיאו אפילו לדוגמן שלבש אותם.

כמה להוציא? ב-170 שקל אפשר לקנות מכנסי סקיני לנשים.

מידות: נשים, XS-L; מכנסי ג'ינס, 32-24; גברים, XS-XXL; מכנסי ג'ינס, 42-26.

נקודת האור

פרטי הדנים לנשים. הקולקציה הנשית של לי קופר עוצבה בדיוק עבור קהל היעד שלה: נערות צעירות שמחפשות מכנסונים, סקיני, שמלות מיני וחולצות ג'ינס בגזרת אוברסייז.

נקודת החושך

מכנסי הג'ינס לגברים. קשה להחליט אם האשמה היא בסטיילינג או בגזרות, אך מכנסי הגברים היו צמודים מדי, קטנים מדי ולא מחמיאים בכלל. גם החלקים העליונים בקולקציה הגברית לא הבריקו במיוחד, ובאופן כללי נראה שהקו כולו טעון שיפור ושדרוג.

מחירים: 300-60 שקל.

להשיג בסניפי הרשת.

Shoez Web Store. סגנונות נעליים מגוונים (צילום: יוסי מור)
Shoez Web Store. סגנונות נעליים מגוונים (צילום: יוסי מור)

Shoez Web Store

מה מוכרים לנו? אתר אינטרנט חדש לנעלי כלה וערב, שהקימו לפני כשלושה חודשים ליהיא צבילינגר – בוגרת שנקר העובדת עם אמה, המעצבת מירה צבילינגר, בסטודיו שלה לשמלות כלה וערב – ומורג מנטל, המגיעה מעולם יחסי הציבור והפרסום. באתר הן מציעות אוסף של נעליים בייבוא מאירופה וארצות הברית, כולל נעלי כלה וערב של המותג הברזילאי Schutz, איוונקה טראמפ, מארק פישר, בורן ועוד, כאשר העיקרון המאחד את כולן הוא שהן יוכלו לשמש גם אחרי החתונה.

האם קנינו את זה? בהחלט. נחמד (ואף נדיר למדי) לראות היצע רענן ומקורי של נעלי כלה איכותיות ויפות.

כמה להוציא? ב-690 שקל אפשר לקנות נעלי זהב קלועות, שיתאימו גם לטרנד המטאלי.

מידות: 41-36. יש מבחר מצומצם גם במידה 35.

נקודות האור

המבחר. נעליים שטוחות, נעליים עם עקב רחב, נעלי סטילטו ופלטפורמות גבוהות, עשויות מעור, דמוי עור או סאטן – הסגנון באתר מגוון ומתאים לחובבות נעליים קלאסיות וגם למי שמעדיפה סגנון מיוחד יותר.

השירות. האתר מציג את הנעליים בצורה ברורה ונוחה לצפייה, ומציע גם בלוג עם טיפים ואפשרות לשלוח תמונה של השמלה כדי לקבל ייעוץ בהתאמת הנעליים. בנוסף, צבילינגר ומנטל מחזיקות גם בשואורום, המאפשר מדידה ורכישה בשיטה המסורתית.

נקודת החושך

המותגים. היה נחמד אם היו מוצעים באתר גם מותגים מוכרים ויוקרתיים יותר, שישדרגו את ההיצע ויפנו גם למי שמחפשת נעליים באיכות בלתי מתפשרת ובעיצוב מדויק. תוספת של מעצב על אחד אומנם תעלה את טווח המחירים, אך תפנה לקהל מגוון יותר.

מחירים: 1,300-280 שקל.

להשיג באתר החברה .