>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
מותגי הלבשה תחתונה ידועים במחויבותם לשיקולי נוחות ופרקטיות, אשר פעמים רבות עולים על ההשקעה באופנתיות ויצירתיות. אך תצוגת האופנה שנערכה הבוקר (שלישי) לציון 125 שנה למותג טריומף הציגה שילוב מרהיב בין ההתפתחויות הטכנולוגיות להשראות עיצוביות, כשחשפה את קולקציית הווינטג' – הומאז' לפריטי מפתח שיצרה החברה מאז היווסדה ב-1886 בגרמניה.
האירוע החגיגי נערך בתצוגת בוקר אינטימית, אשר כללה שלוש תמונות מסלול. הראשונה הציגה מיני קולקציות מוכרות של המותג כמו קולקציית המחטבים לצד חזיות פוש-אפ ומינימייזר מבדי תחרה המשולבים בפאואר-נט בצבעוניות כהה עם הבלחות של פוקסיה ובורדו. תחתונים מחטבים בגזרה גבוהה במיוחד מתחרה שקופה וסאטן הסתמנו כלהיט של הקבוצה.
את התמונה השנייה פתחה הדוגמנית נטלי דדון בסט של חזייה ותחתונים לבנים בניחוח ספורטיבי מקולקציית Triumph Essence היוקרתית, שהושקה עתה לראשונה. זהו אנסמבל של פריטים מבדים איכותיים במיוחד בסגנון המתכתב מעט עם הלבשה תחתונה מעשורים קודמים. את עיקר העניין בקולקציה מספקים דיטיילים קטנים של נגיעות תחרה, כפתורים בציפוי בד, פרחים קטנים ושילובי בדים.
מחירים: טריומף אסנס 420-199 שקל, קולקציית וינטג' 450-150 שקל, קולקציות אחרות 450-100 שקל.
השורה התחתונה
מדד האיכות: גבוה מאוד, בעיקר של קולקציית הווינטג'.
מדד השיק: גם מבחינת השיק, קולקציית הווינטג' מככבת.
למי מתאים: למבני גוף של נשים רבות.
כמה להוציא: ב-500 שקל ניתן לקנות את התחתונים המחטבים מקולקציית הווינטג', המשלבים כמה בדים עם תיפורים ושרוכים מוצלבים בצדדים.