שכמיות הפלסטיק השקופות שחתמו את תצוגת הגברים של ברברי לחורף 2011-12 נחטפו בתוך שעות ספורות מאתר החברה. זו הפעם השישית שמותג האופנה הבריטי המצליח מאפשר למעריציו ברחבי העולם לרכוש בסיום התצוגה את הפריטים שנצפו בה בשידור חי. חוויית הצפייה והשופינג הופכים באחת לתענוג צרוף עבור מי שהמושג דחיית סיפוקים לא מופיע בלקסיקון שלו. קליק אחד במחשב הביתי, ומובטח לכם כי בדצמבר 2011 ימתינו לכם הפריטים בסמוך למפתן הדלת.

גולשי Xnet הפכו מהיום לחלק בלתי נפרד מהמותג. היום (שבת ב-18:00) שודרה אצלנו בלייב ממילאנו תצוגת הגברים של ברברי פרורסום לאביב-קיץ 2012. ישראל הצטרפה לראשונה אל 150 מדינות ברחבי העולם שהקרינו את התצוגה בשידור חי. צעד גדול עבור חובבי האופנה המקומיים, צעד ענק לברברי – אם מתייחסים להיקף ההולך וגדל בפעילות הדיגיטלית הענפה של המותג בעולם. בפתיחת חנות הדגל של המותג בבייג'ין לפני כחודשיים, למשל, שודרה בחי ברשת תצוגת אופנה על הולוגרמה.

תצוגת האופנה של המותג ששודרה אצלנו היום היא חוליה נוספת בשרשרת היחסים הנבנית בין המותג הבריטי לקהל הלקוחות הישראלי. לאחר פתיחה חגיגית של חנות המותג בישראל לפני מספר חודשים, נודע ל- Xnet כי מנכ"לית החברה, אשת הברזל אנג'לה ארנדטס, צפויה להגיע בשבוע הבא לביקור פרטי בישראל, במהלכו תקבל תואר עמית כבוד מבית הספר הגבוה לעיצוב ולהנדסה "שׁנקר".

ארנדטס תקבל את הפרס במהלך תצוגת האופנה השנתית של שנקר, שתתקיים ביום שני הבא, 27 ביוני, באולם סטואה בגעש. כמו כן תקיים ארנדטס הרצאה בפני סטודנטים ב"שנקר", שתהיה סגורה בפני התקשורת. התואר מוענק מדי שנה על ידי חבר הנאמנים של "שנקר" לדמויות מפתח בתעשיית האופנה העולמית. בין מקבלי התואר בשנים קודמות היו מעצבי האופנה אלבר אלבז ודונה קארן, ועורכת האופנה של ה"אינטרנשיונל הראלד טריביון", סוזי מנקס.

ארנדטס,51, תחגוג בשבוע הבא חמש שנים כמנכ"לית ברברי, מותג האופנה שנוסד בשנת 1856 על ידי תומאס ברברי. קודם לכן עבדה בבית האופנה של דונה קארן, ולאחר מכן שימשה כסגנית נשיאה למסחר ולעיצוב בחברת ליז קלייבורן, כשמתחתיה פועלים כ-22 מותגים. תפקידה בברברי הוביל לשיבוצה בשנים 2006 ו-2007 ברשימת 100 הנשים המשפיעות של המגזין "פורבס". בשנת 2009 בחר בה המגזין "טיים" כאחת מתריסר הנשים המשפיעות באופנה העולמית.

סגנון הניהול האמריקאי שהביאה עמה אל המותג האנגלי אומנם זכה ללא מעט ביקורות בתעשיית האופנה הבריטית, בעיקר בשל הקיצוצים המאסיביים שהובילה, אבל התוצאות שהציגה הוכיחו כי עם הצלחה אין להתווכח. בשיתוף עם יד ימינה, המנהל האמנותי של המותג, מעצב האופנה כריסטופר ביילי, הובילה ארנדטס את המותג לשיאים חדשים, עם עלייה של עשרות אחוזים ברווחים. שימוש מושכל ברשתות חברתיות והתרחבות לשווקים כמו מזרח אסיה, המזרח התיכון ואמריקה הדרומית תרמו להצלחה זו.

נציגויות שנקר וברברי ישראל אישרו את הפרטים.