חלון הראווה של בוטיק פקטורי 54 החדש בקניון רמת אביב עוצב כספריית ענק, שעל מדפיה טמונים אביזרי אופנה. תצוגה נגישה, אגרסיבית בהצהרת הכוונות שלה. "בדרך כלל ללקוחה קל יותר להתקרב לאביזרים, בניגוד לשמלה – שהיא באמת צריכה למדוד", מסבירה מנהלת הרשת יפעת אירני את הבחירה להבליט את קו האביזרים בחנות.
הסניף החדש של רשת פקטורי 54 מתמקד בקווים השניים של מותגי על, הזולים ב-40-20 אחוז לערך מהקווים הראשונים ופונים לרוב לקהל צעיר יותר. על פני 220 מ"ר מרווחים בתכנונה של אורלי שרם מוצגים לראשונה בישראל קווי האופנה Z של זניה, מארק של מארק ג'ייקובס, M של בית האופנה האיטלקי מיסוני. לצדם ישנו ייבוא מסודר לגברים של קו Y3 של יוז'י יאממוטו בשיתוף חברת אדידס ושל RED – קו השמלות השני של בית האופנה ולנטינו. המותגים הפופולריים D&G של דולצ'ה וגבאנה ואמפוריו ארמאני של ג'ורג'יו ארמאני (שעד לאחרונה היה בבעלותה של משפחת קפלן מוונדום) זכו לתצוגה הרחבה ביותר במעין חנות בתוך חנות. בעונה הבאה צפויים להצטרף לרשת הקווים השניים של מייקל קורס ומתיו וויליאמסון.זו החנות השישית של הרשת, ונראה כי ההתמקדות בשמות הגדולים של עולם האופנה היא חלק מניסיון להשיב לה את האפיל היוקרתי שהתעמעם עם הזמן. בשנים האחרונות סובלת הרשת מבעיית זהות, ונדמה כי לא החליטה אם היא רשת אופנה לכל המשפחה או בית אופנה עם מחלקות יוקרה. אי אפשר, ולא נכון, לשלב בין השניים. "קניון רמת אביב הוא במה טבעית למותגי יוקרה", אומרת אירני על הסניף החדש. "שמנו דגש על פריטים יותר ייחודיים שפחות בולטים ברשת שלנו, כמו מחלקת חליפות או מחלקת אביזרים גדולה".
קומת הכניסה, קניון רמת אביב, תל אביב. טל' 03-6039941.
השורה התחתונה
מדד האיכות: כצפוי ממותגי יוקרה, איכות הבדים, הגזרות והתפירה גבוהה. לא תתאכזבו.
מדד השיק: בשיא. קולקציות סופר-טרנדיות. חלק מהפריטים שוגרו היישר מן המסלול אל קולבי החנות.
למי מתאים: למי שמבקש לרכוש מותגי יוקרה ורוצה להתלבש בצעקה האחרונה של מילאנו, פריז וניו יורק. כמובן, בהנחה שיש לכם מספיק כסף בחשבון הבנק.
כמה להוציא: צריך לפחות אלף שקל כדי לצאת מהחנות עם פריט ראוי.