השחקנית גאיה טראוב, 22, נבחרה להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2011 של מותג האופנה SQ1. זהו קמפיין אופנה שלישי לטראוב, לאחר שב-2007 הצטלמה לסטודיו פאשה ובשנה שעברה הופיעה בקטלוג של מותג האופנה רוס אובטה בעיצובן של האחיות עינב והדס צוקר. "אני חושבת שיש התאמה בין סגנון הלבוש שלי לבין הקולקציה", אומרת טראוב. "אני מתחברת מאוד לבדים הנעימים, לצבעוניות המונוכרומטית ולהדפסי הפסים. אבל הכי חשובה לי הנוחות. אני אדם שאוהב להתלבש נוח".

SQ1, קולקציית קיץ 2010. אז הובילה את הקולקציה דוגמנית אנונימית  (צילום: אסף עיני)
SQ1, קולקציית קיץ 2010. אז הובילה את הקולקציה דוגמנית אנונימית (צילום: אסף עיני)

טראוב הייתה הבחירה המיידית של בעלת המותג, מעצבת האופנה ברכה בר-און. לאחר שתי עונות שבהן הובילו את הקולקציה דוגמניות אנונימיות, הבחירה בטראוב מצביעה על ניסיון לקשר את המותג לכוח נשי עולה. טראוב היא שחקנית מצליחה ("מרחק נגיעה", "דני הוליווד") ולאחרונה השתתפה בסדרת הדוקו-ריאליטי "בקרוב אהבה". "היא כל כך סקוורית", מתמוגגת בר-און. "היא מסוג הבחורות שיש להן יופי פנימי ויופי חיצוני. היא לא היפה הקלאסית, אבל היא מקרינה אישיות חזקה. משדרת אמירה של נוכחות נעימה".

חנות SQ1. צבעוניות מונוכרומטית (צילום: רן ארדה)
חנות SQ1. צבעוניות מונוכרומטית (צילום: רן ארדה)

טראוב לוקחת את עניין הקמפיין באגביות האופיינית לה. מי שצופה בה מדוושת בתל אביב על זוג אופניים, יכול בטעות לחשוב שמדובר במתבגרת צעירה. לרוב היא מופיעה בשמלות כותנה קלילות, אבל ברחוב קרוב לוודאי שתתפסו אותה בג'ינס וגופייה נוחה. "מעולם לא ניסיתי להגדיר את סגנון הלבוש שלי", היא מסבירה. "נכון, פחות תראה אותי בשמלות ערב, אבל הסגנון שלי דינמי. אני מאוד אוהבת לרכוש את הבגדים שלי בחנויות יד שנייה, בשוקי פשפשים וברשתות אופנה. אני לא מהבחורות שיוצאות למסעות קניות. אם אני מוצאת פריט שאני אוהבת, אני קונה. בשורה התחתונה, חשוב לי להרגיש נוח בבגד".