איך שהפסח נגמר, מתחיל הרעב ללחם, אבל מה קורה ביום-יום, כשהלחם בסופרמרקט הוא מוצר שגרתי שנאבק מול מאפיות הבוטיק? הנה 5 דוגמאות שלא ישאירו אתכם אדישים מול מדף הלחם. למעלה: אריזה ללחמניות של חברת Kohberg השוודית, שנועדו לעורר את המודעות לסרטן השד.

עוד אריזת לחם יצירתית מהאזור הסקנדינבי שייכת לחברת Fazer Vilpuri הפינית, שהרחיבה את הדגים הטורפים גם לאריזות הלחמניות והבייגלה.

Yum הוא מותג קונספט לחברת לחם, שנוצר בסטודיו העיצוב ביקיני במהלך שנועד להמחיש את תהליך עבודת הסטודיו. אין ספק שהצליח להם: רק מלהסתכל על האריזה מקבלים תיאבון.

את האריזה הזו הצגתי בעבר בפוסט על תסרוקות אפרו- מסתבר שהמוצר הלא פוטוגני הזה נקרא לחם מלון שחור, ואם אתם יפנים אתם כנראה יודעים מה זה. בכל אופן, האריזה משגעת.

בתמונות למעלה למטה, משתמשת החברה הבריטית Hovis בתוצאה הסופית של הלחם (סנדביץ או מילוי לסנדביץ' - שעושעית/ביצה/עגבניה/מלפפון ) כדי ליצור גירוי ויזואלי שיגרום לכם להושיט את היד ללחם שלה.

רוצים עוד 3 דוגמאות? לחצו כאן לראות איך עיצוב אריזה הצליח לגרום לעלייה במכירות לחם ב- 70%!