איך משווקים עטי כתיבה דקים במיוחד, באופן ויראלי שידגיש את יתרונותיהם? זהו האתגר שאיתו התמודד הסניף הקטאלוני של תאגיד הפרסום Grey, כשנדרש לשווק את עטי Pilot G-Tec-C בקוטר המינימלי של 0.25 מ"מ (30$ ל-12 עטים כאלה באמאזון). ההחלטה, כפי שאתם רואים, הייתה בחירה בפריט ידוע ונוסטלגי - דמויות "לגו" - בגרסה למבוגרים: קעקועי גוף על בובות הלגו, שנעשו כמובן בעזרת עטי הפיילוט. אין לי מושג כיצד השפיע הקמפיין על מכירות העטים, אך ברמת השיווק זו הייתה הצלחה לא קטנה: התמונות האלה הופצו בכל אתרי העיצוב והפרסום המובילים.

פרגון לעושים במלאכה: ארט דיירקטורים: Jose Miguel Tortajada, Oscar Amodia, Dani Páez. קופירייטרים: Jürgen Krieger, Joan Mas, Luke Sholer. צילום ואילוסטרציה: gonzalo puertas, diogo dutra, malen feliz.

הפוסט פורסם במקור באתר1DesignPerDay.com