השנה, במקביל לחג החנוכה, נחגג גם יום הולדתו של ישו, הוא חג המולד. לכבוד המאורע אציג את אחד הסמלים הלא רשמיים של חג המולד - הפרסומות המיוחדות ברוח החג. נכון, גם אצלנו אפשר למצוא בימים אלה מודעות בסגנון "חג האורים" לחנויות תאורה או "עדלאידע של הנחות" ברשתות חשמל, אבל המודעות שתראו מיד לא באות לקדם הנחה מקומית או מבצע רגעי. בלי טקסטים בולטים ומודגשים, רק תמונה אחת טובה שמאחוריה רעיון יצירתי המשקף את המוצר ואת המפרסם ברוח החג. הנה 10 דוגמאות שהכי אהבתי, שהתפרסמו בשנים האחרונות:

בכל עיפרון מסתתר עץ אשוח (נוצר ע"י משרד הפרסום פובליסיס בסינגפור).

אשוח של מכוניות וולקסוואגן (LOWE שווייץ)

מותג אבקות הכביסה "טייד" מאחל חג לבן... או לפחות מוכתם באופן מרשים וחגיגי

בטוח שכל מי שנעל אדידס לא חשב על הדימוי החגיגי הזה (D'arcy)

הבירה של Inbev אומרת חג שמח בצורה הייחודית לה (Draft FCB Ulka, New Delhi, India)

מיונז מעולם לא היה יצירתי כמו בפרסומת הזו של הלמנ'ס

מקדונלד'ס הולנד עם עץ צ'יפס, אלא מה (TBWANeboko)

אבסולוט ממשיכה את קו הפרסומות שלה עם סמל החג. מתנות בצורת הבקבוק המזוהה

הייניקן באזהרה לסנטה, אם שותיםלא נוהגים

גם סנטה צריך הפסקה, עדיף עם קיט קט (JWT Dubai)

יש טעם של עוד? אפשר לראות כאן 33 פרסומות שאספתי לא מכבר ועוד 28 אחרות כאן שנאספו לפני כשנה