בזמן שמותגים אחרים תרים אחר פרזנטוריות מפורסמות, בית שאנל עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - להתחכם. אמן האיפור פיטר פיליפס, שחולש על השיווק והלוקים של המותג הצרפתי, שוב הוכיח שהוא מתמחה בסרטוני פרסומת משעשעים ויצירתיים, שלוקחים את קונספט ה"איפור" ומותחים אותו כמו גרב ניילון. כך, למשל, בעונה הקודמת נחשף ביוטיוב סרטון בו מוצרי האיפור עם הלוגו הקלאסי יוצרים רובוטים חכמים ודמויות חביבות שעושות כבוד לא רק לטרנדים העונתיים, אלא בעיקר לאריזות הקלאסיות של המותג הוותיק.

הקיץ בחר פיליפס בכיוון עתידני דומה, אבל הפעם בעזרתה של דוגמנית בשר ודם שפניה כוסו בשברירי מראה. המטרה עבורה נשברו כל כך הרבה מראות? השקת ליין השפתונים החדש Rouge Allure, שאמור לחקות את אפקט המראה עם הנצנוץ היוקרתי שלו.

לצלילי מוזיקה פסיכדלית, ובאווירת הזיה שאינה אופיינית למותג, המראות מתגלות כתוסף איפור סקסי ועשיר במיוחד. ההשראה ללוק הגיעה, על פי האתר Stylite, ממעיל מקולקציית ה-Pre-Fall של המותג, שיצר מעצב הבית קארל לגרפלד בהשראת הודו. את האותות למגמת המראות ניתן היה לראות כבר בתצוגה של חורף 2012, כשהדוגמניות של שאנל צעדו על המסלול כשגבותיהן כוסו באבנים מנצנצות.

קישוט הגבות אינו טרנד חדש, אך האם יכול להיות שהצעד הבא בעולם האיפור הוא חלקיקי מראה שיקשטו את פנינו בערב? על פי פיליפס, התהליך שבו פיסות הזכוכית הודבקו לפניה של הדוגמנית אינגונה בוטאן, ארך כ-3 שעות - הקרבה קטנה להשגת לוק כה ייחודי. התוצאה המעניינת עושה חשק לשברי מראה מסחריים, עם דבק מהיר, שיגוונו קצת את שיממון הריסים המלאכותיים ומדבקות הציפורניים אליו נקלע תחום היופי בחודשים האחרונים. ועד שזה יקרה, נצטרך להסתפק בליפסטיק החדש.