בדיוק לפני שנה וחודשיים השיקו האישה הכל-יכולה מדונה ובתה בת ה-13 לולה ליאון את ליין הביגוד שלהן Material Girl. היו שטענו כי הליין, שנמכר אקסקלוסיבית ברשת בתי הכלבו האמריקאית Macy's, נועד להכשיר את ה"יורשת" של הזמרת שחצתה כבר את גיל 50 אך מעוניינת לגעת בקהל הצעיר שלא גדל לצלילי Celebration המקורי. לולה, כך נאמר לתקשורת, היתה שותפה לעיצוב הליין הצעיר, אבל הכיתוב באתר המותג מבהיר מי כאן הנערה החומרנית המקורית.

שלשום הודיעו השניים כי Material Girl תתרחב לכיוון הלבשה תחתונה, שמלות ערב וגם - הידד - איפור וטיפוח. על פי ההודעה שהתקבלה באתר החדשות WWD, כבר בחודש הבא ינחתו בסניף הדגל של Macy's בניו יורק קרמי הגוף והשמנים, וגם ליפגלוסים ומבחר לקים. בפסטמבר יגיעו גם הצלליות, אותן, מתברר, בחרה לולה באופן אישי.

מאופרת בכבדות. קלי אוסבורן בפרסומת לקו הבגדים
מאופרת בכבדות. קלי אוסבורן בפרסומת לקו הבגדים

"היה כיף לבחור את כל הריחות האהובים עלי לליין הקרמים. יהיו להם שמות מצחיקים כמו Flirty Fruit ו-Sinful Sugar", סיפרה לולה לאתר החדשות.

מדובר בבשורה משמחת למדי, שמעידה בראש ובראשונה על הצלחתו של ליין הביגוד. מה גם, שאם לשפוט לפי הפרסומות של הבגדים, עם הפרזנטורית טיילור מומסן ועכשיו עם הרכש החדש קלי אוסבורן, לא נזכה כאן לעוד מוצרים אנמיים כמו גלוס שקוף וקרם רענן. לולה, שתחגוג בקרוב יום הולדת 15, נוטה ללוק ספק-מלוכלכך, רוקיסטי ונינוח, ואם מוצרי הקוסמטיקה אכן נוצרו בצלמה ובדמותה, סביר להניח שהם יהיו דומיננטיים ומעניינים. תקווה גדולה במיוחד אנחנו תולים באריזות, שוודאי יהיו מסוגננות ברוח המותג. ולבסוף - מי לא רוצה להתמרח בקרם גוף בריח סוכר חוטא? כעת, כל שנותר לנו, הישראליות, זה לשלוח מייל לדודה מאמריקה.