בחודשים הקרובים נזכה לחברה חדשה שתחדיר לשוק האיפור המקומי קצת צבע. כפי שנודע ל-Xnet, החברה הצרפתית הוותיקה Bourjois תעשה בקרוב עלייה. היבואנית, לילית קוסמטיקה (לשעבר דנשר-לילית), מייבאת כיום בבלעדיות את מותגי האיפור של לנקסטר, פופה ושיסיידו, בנוסף לבשמים של גוצ'י, קנזו, דולצ'ה וגבאנה וקרולינה הררה. גורם בחברה מסר כי ההשקה הרשמית תתרחש ב-14 לספטמבר ושלמותג מונה זה מכבר מאפר ראשי בישראל.

חברת Bourjois נמכרת כיום בארצות הברית, רוסיה, יפן, צרפת, אנגליה, בלגיה והולנד. היא נוסדה בצרפת בשנת 1868, על ידי שחקן תיאטרון בשם ג'וסף-אלברט פונסין, שהגה מקלות שעווה לצביעת הלחיים לשם שעשוע. לאחר תקופה קצרה, מספרת ההיסטוריה של Bourjois, השחקן מאס בעיסוק והעביר אותו לידיו של היזם אלכסנדר נפוליאון בורז'ואה, שלקח על עצמו את פיתוח המותג. גם בתחילת המאה ה-20 המשיכה רוח התיאטרון לרחף בשפת המיתוג של החברה, למשל, בפרסומות מצוירות שסיפרו את סיפורה של דמות פיקטיבית והרפתקנית בשם באבט, או עם מארזים יוצאי דופן בצורת לב או ינשוף.

גם כיום האריזות של Bourjois צבעוניות על גבול הקיטש ואתר החברה ממשיך לגולל סיפורים על תיאטרון, על פריז ועל שיק נשי, שמפצים על העדר פרזנטוריות מפורסמות לאורך כל הדרך. כמו כן, רבים ממוצרי החברה מגובים באווירת דרמה אולטרה-נשית: 15 סוגי מסקרה מעבה ומעגלת, צלליות יחיד ארוזות כמו מזוודות קטנות ופינצטה בצבע ורוד הם רק חלק מהדוגמאות. לצדם, ישנם לא מעט מוצרים טרנדיים, שמשקפים את השאיפה לפנות גם ללקוחה הצעירה והעדכנית, וביניהם ליין לקים מטאליים בגווני כחול וירוק, מייק-אפ אורגני ועפרונות עיניים בכל צבעי הקשת עם נצנצים.

מה הלקוחה הישראלית תרוויח מהאורחת מצרפת? מסקירת המוצרים עולה כי החברה שמה דגש על אגף העיניים ומתמחה במסקרות וצלליות עם פטנטים שונים למריחה. מי שמחפשת ריגושים באגף הזה בוודאי תשמח לגלות את המוצרים המעוצבים. בכלל, שפת המותג תדבר למי שמעדיפה את תיק האיפור שלה נוצץ, ילדותי ומלא בהפתעות, מה גם שהמחירים יאפשרו כנראה למלא את תיק האיפור הזה עד תום. מוצרי החברה נמכרים בחנויות קוסמטיקה מקוונות בטווח מעורר השתאות שנע בין 2 יורו לעיפרון עיניים או ליפסטיק, דרך 6 יורו למסירי האיפור השונים ועד 10 יורו למארזים ומוצרים במהדורה מוגבלת.

מלילית קוסמטיקה נמסר: "אנו בוחרים לא להגיב במקרה זה".