משהו מוזר מתרחש לאחרונה בבית האופנה הצרפתי בלמן. השם הוותיק קם לתחייה בעזרתו של המעצב היצירתי כריסטוף דקרנין, שהלביש את כולנו בחורף לפני שנתיים בז'קטים עם כתפיים מאסיביות וקישוטים, ומאז ידע לא מעט שיאים חיוביים ושליליים.

בין היתר, שמלה מוזהבת מקולקציית סתיו-חורף2010-2011 של המותג כבשה לא פחות מתשעה שערים של מגזינים נחשבים שונים. שמלה נוספת השתחלה לקליפ נוטף הסקס של מדונה לשיר Celebration משנת 2009, ובחורף האחרון, בתצוגת סתיו-חורף 2011-2012 (שזכתה לביקורות גרועות) נרשם סקנדל לא קטן כאשר דקרנין הבריז מהתצוגה. ההתנהלות הלא אחראית הזו היתה כנראה רק סימן לבאות, שכן באפריל האחרון הודיע דקרנין על עזיבתו את המותג, על רקע שמועות על מצבו הנפשי הרעוע. ואיך כל זה קשור לתחום השיער? תמשיכו לקרוא.

200 שקל לשמפו. ליין המוצרים היוקרתי
200 שקל לשמפו. ליין המוצרים היוקרתי

המסלול של בלמן לתוך טשטוש זהות מוחלט המשיך אתמול עם הידיעה שהתפרסמה באתר חדשות היופי והאופנה Fabsugar, לפיה בית האופנה ישיק בקרוב ליין חדש של מוצרים ליצירת נפח בשיער, System Volume. בקו החדש שתי קבוצות של מוצרים, לשיער רגיל ולשיער יבש, והוא יכלול שמפו, מרכך, ומגוון מוצרי לחות. המחירים ינועו בין 29-39 יורו למוצר, ובתרגום מהיר לעברית, קרוב ל-200 שקלים לשמפו.

לייטון מיסטר לובשת בלמן. מעניין עם מה היא חופפת (צילום: gettyimages)
לייטון מיסטר לובשת בלמן. מעניין עם מה היא חופפת (צילום: gettyimages)

אין צורך להיות מופתעים - במקביל לפעילות בשבועות האופנה, בית האופנה מתחזק כבר כמה עשורים את Balmain Hair, מוסד מבוסס לתוספות שיער איכותיות. נדמה שבשלב הזה לפחות בלמן יהיו בודדים בנישת ה"הוט קוטור לשיער", כפי שמגדירים אותה המפרסמים, אך לא מן הנמנע שזו רק ההתחלה. אם טום פורד השיק ליין ליפסטיקים מרהיב, וכל בית אופנה שמכבד את עצמו מחזיק בחטיבת בישום, למה לא להציע לחובבי האופנה אופציה לחפוף בסטייל?