רוצים לדעת מה מצב העור של הסלבריטאים בהוליווד? רונית רפאל לא תספר לכם, אבל סביר להניח שהיא יודעת את כל התשובות. מדי אביב רפאל מטפלת בפניהם היפות של מוזמני פסטיבל קאן במסגרת שיתופי פעולה עם מותגי יוקרה שונים, וגם בשאר ימות השנה היא עסוקה למדי. רפאל, שמתגוררת בניו-יורק, אוחזת בעסק שקשה לקרוא לו "רשת" – פעילותה רב-תחומית ומגוונת הרבה מעבר לכך. היא מפקחת באלגנטיות על שישה מרכזי קוסמטיקה בארץ, חתומה על שיתוף פעולה עם רשת המלונות Four Seasons, במסגרתו המותג הבינלאומי שלה, L.Raphael יעניק לאורחי המלון שירותי ספא, מוכרת את מוצריה במוסקבה ומנהלת מיני-אימפריית ספא בשווייץ. על זה אומרים פריסה רחבה.

מי עומד מאחורי התאגיד: רפאל ובעלה יונתן לייטרסדרוף, ששמותיהם מרכיבים יחד את השם הכה-צרפתי של המותג. על פיתוח הטיפולים אחראים פרופסור מאיר שיניצקי ממכון ויצמן למדע וד"ר רפאל גומנר.

על המדף: מגוון טיפולים שיגרום לכל עקרת בית ממתחם בזל לשיכרון חושים, מטיפולים נגד צלוליטיס והזקנות העור ועד אקנה, מילוי קמטים ואיפור קבוע. אל כל אלה מתלווה ליין מוצרים באריזות מהודרות.

עם מורן אטיאס ומישל רודריגז בפסטיבל קאן
עם מורן אטיאס ומישל רודריגז בפסטיבל קאן

הקלף המנצח: טכנולוגיות ישראליות בשילוב עם פאר שוויצרי, בחירת לוקיישנים ופרטנרים מהליגה הגבוהה ביותר ודגש חזק על יוקרה. במוסקבה אוהבים מאוד יוקרה, כידוע.

סוד הצלחה: אין כמו נחישות וקצת חוצפה ישראלית כדי לפאר את שמנו תוך הצרת היקפים. רפאל לא חששה להכריז על עצמה כעל הדבר החם הבא בכל מקום אליו הגיעה, ולהתחיל בגדול ובליווי אבזור גרנדיוזי. ככה עושים יחסי ציבור עצמיים.

נקודה לשיפור: ובכל זאת - קצת יותר אבק כוכבים? קצת יותר תמונות של רפאל ממסיבות נוצצות בז'נבה? אם כבר, אז כבר.