המותג הבינלאומי המוביל MISSGUIDED שכבש את העולם, פתח השבוע את החנות הראשונה שלו בישראל בקניון הסינמה סיטי בבאר-שבע, באירוע חגיגי במיוחד, בהשתתפות הפרזנטורית טיילור מלכוב, ומאות בנות שהגיעו ליהנות ממחירים שווים בטירוף (בגד-ים ב4.5 שקלים!) וחנות שהיא מסיבה בפני עצמה. כל הפרטים על המותג שעשה עלייה, על החנות השווה ועל הקולקציה שניתן לרכוש גם באתר.
MISSGUIDED הוא מותג בריטי צעיר ובועט, בו תוכלו למצוא קולקציות עשירות של בגדים, שמלות ואביזרים כולל נעליים ותיקים, וכן מוצרי ביוטי איכותיים, מותג שעוד לא נראה כמותו - מעז ונועז. עכשיו הוא כבר בישראל, וכולן יכולות ליהנות מאופנה "גלאמית" מלאה בסטייל, וחוויית קנייה מושלמת.
והנה כל מה שאת צריכה לדעת על המותג הבינלאומי MISSGUIDED:
======================================================
1. את והכפר הגלובלי
MISSGUIDED היא רשת אופנה בינלאומית שנולדה באנגליה, ברשתות החברתיות, והיא משווקת ומוכרת בעיקר בחנויות אונליין בכ־150 מדינות בעולם.
2. משהו בטוח תמצאי פה
מה הסגנון של הרשת? כל מה שחי, צעיר, בועט, "גלאמי" ומלא בסטייל. ב־MISSGUIDED תמצאי בגדים, אביזרים כולל נעליים, תיקים וגם מוצרי ביוטי איכותיים. קהל היעד הוא נשים מכל הגילים ויש מגוון מידות (כן, יש מידות גדולות! וגם בגדי היריון!).
3. להתלבש כמו פאשניסטות
המותג MISSGUIDED חי בדיגיטל ומקיים קשר בלתי אמצעי עם פאשניסטות, ברשתות החברתיות. המותג בנה פלטפורמה העוקבת אחרי משפיעניות ופאשניסטות מכל העולם, הוא מנתח את הפוסטים שלהן ואת תגובות העוקבים לבגדים שהן לובשות, ומשם לוקח השראה לבניית דגמים וקולקציות עדכניות ואופנתיות.
4. יותר טרנדי מזה אין
שימי לב: עוברים רק שבועיים מהרגע שב־MISSGUIDED ניתחו את הנתונים הדיגיטליים העולמיים ועלו על לוק חדש, ובין תרגומם לדגמים מדויקים ועדכניים במדפי המכירות. מדובר בזמן תגובה סופר־מהיר המעמיד את המותג בשורה הראשונה של המובילות האופנתיות. ומה זה אומר? מהיום, גם את שעוקבת מרחוק אחרי אושיות האופנה הבינלאומיות, תוכלי לרכוש קולקציות בהשראתן, עם הטרנדים, הצבעים וההדפסים הכי חמים באופנה.
5. תקלטי את השוס
בכל שבוע מתווספים 1,000 פריטים לקולקציות. את קולטת? זה מטורף!
6. ומה עם המחירים?
החל מ־19.90 ועד 249 שקלים, ובחברה מבטיחים שהמחירים יישארו סופר־אטרקטיביים ונגישים לכל כיס.
7. טיילור מדגמנת מהבידוד
את קמפיין החדרת המותג לישראל מובילה הפרזנטורית טיילור מלכוב. את הצילומים היא עושה מתוך חדרה שבביתה, שכן היא שוהה בבידוד... וזה מה שהיא אמרה על הפריטים שהיא לובשת לקמפיין: "אני מתאהבת בקולקציה, אוהבת כל פריט ומחבקת אותו. אין סוף פריטים שיקיים, איזה כיף וסטייל!"
8. חנות שהיא חגיגה
בחמש השנים האחרונות הרשת החלה לפתוח גם חנויות פיזיות מעבר לחנויות האונליין, ובישראל ניתן יהיה לרכוש את הקולקציות בשתי דרכים: ברכישה באתר (missguided.co.il) או בחנות הדגל של המותג במתחם סינמה סיטי בבאר־שבע. החנות הבאה תיפתח בתל־אביב.
החנות בבאר־שבע, המשתרעת על 600 מטרים, מעוצבת בקונספט חדשני שהחברה מיישמת בישראל – ראשונה מבין כל חנויות החברה בעולם. מדובר בווייב של מסיבה גדולה וצבעונית, עם הרבה נצנצים, פאייטים, מנורות בצבעי הניאון, פרחים גולשים מהתקרה וקולקציה צעירה ומלאת תעוזה, המשולבת עם הרבה אקססוריז.
9. מראה בזווית שלך
בחנות עמדות צילום אינטראקטיביות לצילום ולהעלאת הסטוריז והוויז'ואלים לרשתות החברתיות במיידי. התפאורה כוללת מראות בתקרה, תאורה מיוחדת ומסכים עם השתקפויות, באווירה שמחה של ורוד מטאלי. תאי המדידה שונים ומיוחדים ומעוטרים בטפטים ורודים שעליהם עלים גדולים של עץ הדגל (הדקל?) בוורוד פוקסיה; ובמראות מאירות ומראות בעלות זוויות רבות, המאפשרות לכל מי שמודדת לראות את עצמה מכל הזוויות והצדדים.
10. ואם את רעבה? אל דאגה!
ההימור שלנו הוא שאת מלוא תשומת הלב יתפוס בר הסוכר של החנות "MISSGUIDED שוגר בר", שימכור מנות מוגזמות ומתוקות במחירים מתוקים ונגישים. תוכלי למצוא בבר שערות סבתא במבחר צבעים, קצפות, מילקשייק לסוגיו, ופל בלגי, ממתקים וגלידות.
אז יאללה, תצטרפי למסיבה!