לרגל ציון עשור מאז השקת צבע השיער ללא אמוניה - "אינואה" - שהיווה פריצת דרך בתחום, יצר שרביט את המראה החדש שלו: על שיער שנצבע מראש בבלונד, נעשה שימוש במולטי קולור בטכניקה דמוית דמקה. נבחרו שלושה גוונים שונים, רכים ולא דרמטיים: סגולים, אפורים ונחושתיים שפוזרו בחלק העליון של הראש. התספורת זכתה לקארה משוחרר, עתיר סטיילינג עם טקסטורות שונות. נפח בחלק התחתון ותנועה רכה וחלקה יותר בחלק העליון.
"הלוק הזה מתאים לכל אישה שנמאס לה מהבנאלי, רוצה לשנות סגנון ולהעז. כמובן שיש חשיבות לכך שצבע הבלונד יהיה נכון וגם התאמת הגזרה. ברחוב שלנו או בעמודי האינסטגרם הכל עדרי. כולם רוצים להראות כמו כולם, כי מרגישים כך יותר בטוחים. גם הקהל וגם מעצבי השיער צריכים לצאת יותר מהקופסה ולהציג מגוון רחב יותר. אפשר לעצב אחרת ועדיין למשוך את העין, לקבל רכות, נשיות מכסימלית, תנועה, ברק, שיק ובלי כל הכללים הקבועים".
כשאתה חושב על מהפך, איך אתה ניגש ללקוחה?
ראשית צריך להסתכל מה מתאים לה ואז להבין את הפרסונה. אני מחבר את כל המידע ומוצא את החיבור בין ההתנהגות ללוק, כי אי אפשר להפריד אופי ממראה. כשזה קורה אלו רגעים של ריגוש, שבגללם אני נשאר פה ונפתחים לי ערוצים יצירתיים. כמו מאץ' בטינדר שהכל קולע למה שכיוונת אליו.
שרביט (48) במקור מחיפה, שם נחשב לאושיה מוכרת ואהובה, החליט לצאת מאזור הנוחות שלו לפני כ-20 שנה ועבר לתל אביב. כיום הוא ממוקם ברחוב דיזינגוף. עד מהרה יצר לעצמו חוג רחב של לקוחות, סירק מעבר לים בשבוע האופנה של ניו יורק, ביפן, הרצה בכנסים גדולים של לוריאל פרופסיונל וכיום חבר בצוות טריפל M יחד עם מעצבי השיער חיים סיון ושמעון וקנין שמעבירים הדרכות וסדנאות לימודיות בשיטה שפיתחו.
מה ההמלצה שלך להשגת תוצאות טובות יותר?
הבסיס לכל דבר הוא להקפיד להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר ששומרים על השיער הצבוע לאורך שנים רבות. למשל אינואה הוא צבע באיכות גבוהה, על בסיס שמן, עשיר, קל לתפעול, מלא ברק, ללא אמוניה ותחושת הצריבה והריח החריף.
מה המסר העיקרי שלך?
החיים עוברים ואנחנו נראים במשך עשור אותו הדבר. המסר שלי זה - תחדשי את עצמך! אני חושב שנשים בישראל צריכות להיות פחות שמרניות. לחשוב מה נכון להן ולא מה יפה לחברה. הגיע הזמן לתת לחוזק הידוע שלהן ביטוי גם בהופעה. תסרוקת חדשה מקפיצה את מצב הרוח ויוצרת עניין ותגובות מהסביבה.