במבט חדור ועיניים רושפות, פותחת נטע ברזילי את הקליפ Bassa Sababa כקרנף אנושי שאיש לא יעז לעמוד בדרכו, לבושה שמלת טול ורודה בעיצוב המותג בובה מאצ'ו של המעצבת קארין וסיליוק ואביזר ראש של קרן קרנף כסופה שיצר מעצב השיער אבי מלכה, המלווה את ברזילי בשנה החולפת.
המראה של ברזילי בקליפ לסינגל השני שלה כיוצרת והראשון פוסט זכייתה באירוויזיון, הוא הצהרת כוונות חזותית – מהבימוי של רועי רז הכישרוני, דרך עיצוב הסט הפוסט-אפוקליפטי של הארט דירקטור שמואל בן שלום (שאחראי גם על עיצוב במת אירוויזיון 2019 בתל אביב), ועד התלבושות האקסטרווגנטיות שאוגדו לכדי שפה אחת על ידי הסטייליסט איתי בצלאלי. יחד הם מיתגו את ברזילי כיוצרת בעלת שפה ויזואלית אחידה ומקורית, שממשיכה את הסגנון שיצרה הזמרת התיאטרלית בשנה החולפת. 1.6 מיליון צפיות לקליפ שיצא ביום שישי בבוקר, הפכו אותו לאחד המדוברים ב-24 השעות האחרונות.
התלבושות של ברזילי בקליפ משדרות חוזק, ביטחון ונוכחות לא מתנצלת. בבחירתה ללבוש בגדים תיאטרליים וגדולים מהחיים התופסים נפח פיזי, היא מחזקת את אחת המגמות העכשוויות והבולטות באופנה עם שמלות ערב – וטרנד הפפיונים הענקיים הוא דוגמה אחת לכך – המבקשות להשתלט מחדש על השיח וגם על המרחב הגיאוגרפי. זוהי בחירה סגנונית המתכתבת באופן הדוק עם מסריה של ברזילי בעידן MeToo# כאחת היוצרות שאינן חוששות מאמירה של כוח נשי, יש שיאמרו אפילו על הגבול של אנטי-גברי. כקרנף הרץ במהירות אחר הגבר שברח ממחויבות, ברזילי מפוצצת אותו כמו מסטיק בזוקה טורדני, שבשלב הבא אפשר יהיה לגרד מסוליית הנעליים שלה.
אפשר להתווכח על הטעם והסגנון של ברזילי. המופע הקרנבלי שלה הוא אנטיתזה לדרישה מאמנים ואמניות ישראלים להצטמצם, להיראות נונשלנטיים, לא מורגשים. ברזילי לוקחת את האקסטרים לקצה, וגורמת לקרקסים אופנתיים כמו סטטיק ובן אל או שאפיטה (שלאחרונה בצלאלי מופקד גם על הלבשתה) להיראות כאילו הסתפקו בשאריות הבד שלה. אל מול קריאות לנשים בכלל ולנשים במידות גדולות בפרט לצמצם את עצמן, ברזילי מאמצת את הגודל שלה ואף בוחרת בתלבושות שיעצימו אותו עוד יותר.
את הבגדים הוורודים שהפכו לחלק מהקונספט האמנותי של הקליפ, אפשר לראות כניכוס מחדש של הצבע שנחשב לכאורה לנשי, ילדותי ומתקתק, והטענתו במסרים של כוח ועוצמה. במילים אחרות, ברזילי משדרת לאלפי ילדות שהן יכולות עכשיו ללבוש ורוד בלי להרגיש שהן שוות פחות. להפך, הן הרבה יותר חזקות.
בתוך כך, שווה להתעכב על רשימת הקרדיטים של הקליפ החדש, שכולו הבעת אמון של ברזילי ובצלאלי בענף האופנה הישראלי. ניתן להניח שלזוכת אירוויזיון 2018 היתה אפשרות לבחור בין לא מעט בתי אופנה מהעולם שהיו שמחים לדהור על הצלחתה, אך הבחירה שלה ושל בצלאלי היא לדבוק במעצבים ישראלים, ותיקים וצעירים כאחד, כמו גליה להב, שיצרה לה שמלת סטרפלס מטול ורוד; המעצב הישראלי דניאל זילברשטיין, שחי ופועל בניו יורק וכבר יצר תלבושות לליידי גאגא, החתום על הבגד הכסוף שלובשת ברזילי (על כובע הרוכסנים חתום גם הפעם מלכה); המעצבת ים יאגודייב, שעיצבה לקליפ בגד שחור עם שרשראות מתכת ורודות; והסטודנטית רותם שאול, תלמידת שנה ד' במחלקה לאופנה בשנקר. על משקפי התלת ממד שמרכיבה ברזילי מקולקציית הקפסולה See Horse אחראית נונה שאלנט, בשיתוף מעצב התכשיטים ירון שמרקין. הלוואי שסולידריות כזו היתה מלווה את כל היוצרים בתעשייה המקומית.
ומיהן האם והבת שרוצות "לרפא לנשים שמנות את הנשמה"?