מהו הניחוח שקייט וינסלט ונטלי פורטמן לא יוצאות בלעדיו מהבית?

ומה ה-TOCCA שלך? הכירי את מותג הבישום שסחף את מיטב הסלבס ומזמין גם אותך לחגיגה של ביטוי עצמי ואמירה אישית

TOCCA הביאו בשורה חדשה לעולם הבישום  (צילום: עדו לביא)
TOCCA הביאו בשורה חדשה לעולם הבישום (צילום: עדו לביא)
שילוב בין ישן לחדש, ובין קלאסיקה למודרניות  (צילום: TOCCA)
שילוב בין ישן לחדש, ובין קלאסיקה למודרניות (צילום: TOCCA)

כולנו מכירות את החיפוש המתמשך אחר ניחוח שיהיה אנחנו ‘בול’. בושם שידבר בשפה שלנו וישדר לעולם בדיוק את מה שאנחנו רוצות. בעולם בו נדמה שכבר הרחנו הכל, קשה לחדש ולהפתיע אותנו. בדיוק למשימה הזו נדרשו מייסדי המותג TOCCA- קבוצה של חברים שהחליטה במהלך חופשה משותפת להביא בשורה חדשה לעולם הבישום ולהצליח לרגש נשים מסביב לעולם באמצעות חוויה חושית אישית ומיוחדת.

 

אפשר לסמוך על מפורסמות כמו נטלי פורטמן, וינונה ריידר וקייט וינסלט שהריחו במהלך הקריירה המקצועית שלהן בושם או שניים. ובכל זאת, דווקא הבשמים של TOCCA הצליחו לזקק עבורן חוויה אינדיבידואלית. וזו בדיוק המטרה שמובילה את TOCCA – לאפשר לאישה המודרנית, שספגה, הריחה וראתה כל כך הרבה, מגוון של ניחוחות שייצגו בדיוק אותה ולא פחות חשוב מכך - ירגשו אותה!

 

מגוון הבשמים מאפשרים לכל אישה לבחור בושם ממש כמו שבוחרים בגד מתוך מלתחה (צילום: TOCCA)
    מגוון הבשמים מאפשרים לכל אישה לבחור בושם ממש כמו שבוחרים בגד מתוך מלתחה(צילום: TOCCA)

     

    כל בושם של TOCCA קיבל שם נשי אחר. שם שמייצג אישיות, אהבות ותשוקות מגוונות. מגוון הבשמים מאפשרים לכל אישה לבחור בושם ממש כמו שבוחרים בגד מתוך מלתחה, ואפילו להחליף את הניחוחות בהתאם למצב הרוח או מזג האוויר. השילוב בין ישן לחדש, ובין קלאסיקה למודרניות מחבר בין כל בשמי המותג. העידון, הדיוק והאלגנטיות של אירופה הישנה חוברים לתיבול ולחספוס מודרניים ומייצגים בדיוק את מאווייהן של נשים עכשוויות ואת סגנון החיים המרובד והתזזיתי שלהן.

     

    אז מה יהיה ה-TOCCA שלך?

    כנסי לאחד מסניפי APRIL , גלי את מגוון הריחות, קבלי דוגמית התנסות חינם והכי חשוב - תתכונני להתאהבות!

     

    לרכישה באתר אפריל >>  

     

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד