בדצמבר אשתקד הפתיעה דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט אדריאנה לימה את העולם. בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה הדוגמנית בת ה-37 כי היא מחשבת מסלול מחדש. "לא אפשוט יותר את בגדיי לשווא, בעבור מטרה שאינה ראויה", כתבה לימה והסבירה: "קיבלתי הצעה לצלם סרטון סקסי שישותף ברשתות החברתיות. למרות שעשיתי הרבה דברים מסוג זה, משהו בי השתנה. חברה פנתה אליי וסיפרה לי שהיא לא מרוצה מהגוף שלה. זה גרם לי לחשוב שבכל בוקר כשאני מתעוררת, הדבר הראשון שאני חושבת עליו זה איך אני נראית. באותו רגע הבנתי שנשים רבות מתעוררות מדי בוקר ומנסות להתאים את המראה שלהן למה שהחברה, תעשיית האופנה והמדיה מכתיבים לנו. הבנתי שלא ככה צריך לחיות את החיים. זה לא בריא פיזית ונפשית".
זה לקח כמעט שנה, אבל בסוף השבוע האחרון נפרדה המלאכית הנודעת מהכנפיים של מותג הלנז'רי המפורסם, ולאחר 19 שנים של צעידה בחזיות ותחתונים לעיני מיליוני צופים בעולם, ירדה בפעם האחרונה מהמסלול של ויקטוריה'ס סיקרט. לימה יצאה נרגשת ודומעת לקול מחיאות הכפיים של הקהל, לבושה במעין חולצת פאייטים כסופה ותחתונים לבנים, מתוך מסך שחור שעליו נכתב "תודה אדריאנה". את הופעתה בתצוגה חיממו הדוגמניות קנדל ג'נר, האחיות ג'יג'י ובלה חדיד ואחרות. בפוסט שפרסמה לימה בתום תצוגת 2018 של המותג בניו יורק, כתבה: "ויקטוריה היקרה, תודה שחשפת אותי לעולם, חשפת את סודותייך, והחשוב ביותר: לא רק שנתת לי כנפיים, אלא גם לימדת אותי לעוף. אוהבת, אדריאנה".
את פרידתה מהמסלול חגגה לימה עם שתי בנותיה, ולנטינה בת ה-8 וסיינה בת ה-6, מנישואיה לשחקן הכדורסל הסרבי מארקו יאריץ', ממנו התגרשה לפני כשנתיים. בשנת 2012 עלה שמה של לימה לכותרות כששבה למסלול של ויקטוריה'ס סיקרט שמונה שבועות בלבד לאחר לידת בתה השנייה. בראיונות שהעניקה בימים האחרונים דיברה על הצורך לצאת לדרך חדשה, אך הקפידה לא לקשר בין רצונה להפסיק להתפשט לבין המותג שהביא לפרסומה.
"אני מצפה לתמוך בנשים ולהיות מחוברת לפרויקטים שונים התומכים בנשים ברחבי העולם", אמרה לימה בראיון למגזין פיפל, אך מיד הצהירה שהיא עדיין שמחה להיות חלק ממשפחת המלאכיות המפורסמת בעולם. "התצוגה השנה היא גולת הכותרת של הקריירה שלי. זאת התצוגה ה-18 שלי ואני עדיין מתרגשת כמו בפעם הראשונה. מכל תצוגות המסלול – זאת האהובה עליי מכולם".
לימה עלתה לראשונה למסלול של ויקטוריה'ס סיקרט בשנת 1999. היא היתה אז בת 18, חלק מקבוצת דוגמניות ברזילאיות שכבשו את ענף הדוגמנות באותם ימים, ובראשן ג'יזל בונדשן. לימה התפרסמה שלוש שנים קודם לכן, כשזכתה במקום הראשון בתחרות דוגמנות בינלאומית של סוכנות פורד, החלה להצטלם למגזיני אופנה כמו ווג ו-Elle, וצעדה על המסלולים של דולצ'ה & גבאנה, ורסאצ'ה ומותגי אופנה נוספים.
ב-19 השנים שחלפו מאז היא הפכה לאחת המלאכיות הפופולאריות של המותג, וגם לעשירה ביותר. הונה הכולל מוערך ב-75 מיליון דולר, ובשנת 2017 עמדו הכנסותיה על סך של 10.5 מיליון דולר, כתוצאה מחוזי דוגמנות ופרסום ברשתות החברתיות.
מוקדם עדיין להמר מה צופן העתיד ללימה, אך יש להניח כי היא לא תיעלם בקרוב מהנוף. בניגוד לדוגמניות הלבשה תחתונה רבות שזוכות ליחס מתנשא ממותגי האופנה היוקרתיים, לימה השכילה לכל אורך הקריירה שלה לנהל מערכות יחסים צמודות עם בתי אופנה שלידם ויקטוריה'ס סיקרט נחשב לזול והמוני. העונה, למשל, היא מככבת בקמפיין של בית האופנה מיו מיו, מלווה את קמפיין הבושם של מארק ג'ייקובס, והצטלמה עבור אלסדייר מקלן, שבחוגים מסוימים עדיין נחשב לצלם אלטרנטיבי. אלה שומרים אותה במעמד של דוגמנית ורסטילית וסייעו לה לנטרל לאורך השנים את התדמית המעט בעייתית בענף האופנה, של דוגמניות לחזיות ותחתונים.
ומהם הפריטים הכי יקרים בארון של מלניה טראמפ?