הקץ לשמועות: קים קרדשיאן-ווסט צפויה להגיע בפעם השנייה לישראל באביב 2019, לרגל השקת הקמפיין המשותף שלה ושל בר רפאלי למותג קרולינה למקה. היום (רביעי) נחשף במסיבת עיתונאים כי קרדשיאן בת ה-37 חתמה על חוזה עם מותג המשקפיים הישראלי-בינלאומי, כפרזנטורית ושותפה. לדברי רון רוטר, סמנכ"ל הכספים של קבוצת קסטרו-הודיס, קרדשיאן תחזיק ב-10 אחוז ממניות המותג קרולינה למקה ארצות הברית, חברה בת של המותג, וכן תקבל 5 אחוז תמלוגים מקו משקפיים מיוחד בעיצובה למותג שיושק במקביל להשקת הקמפיין בחודש אפריל 2019, וזאת בנוסף לתשלום על הקמפיין עצמו.
"חתמנו באופן סופי עם קים ואנו מוציאים לדרך את ההשקה בארצות הברית בהשקעה של בין 30 ל-40 מיליון דולר", אמר רוטר, "אנו מגייסים את המוחות המקצועיים בתחום האי-קומרס, ונשיק אתר המתמקד בתחום המשקפיים (שיפעל גם בישראל, כך לדברי אורן בר-גיל, מהשותפים במותג, א"י). הוחמאנו מכך שקים, שמחוזרת על ידי הרבה מותגים, מצטרפת אלינו".
הקמפיין שיעלה בארצות הברית וישראל במהלך אפריל 2019 יהיה משותף לקרדשיאן ולרפאלי. "זה היה חלק מהתנאים שלה", אומרת רפאלי הבוקר, "ידענו שאם אנחנו עושות אותו – זה יהיה בתור חברות". רפאלי הוסיפה כי הקמפיין צפוי להצטלם בפברואר הקרוב, ככל הנראה עם צוות צילום אמריקאי. "במשך שנים לקרולינה למקה היו חלומות לצאת לחו"ל, ותמיד אמרנו שניקח מישהי בסדר גודל עולמי", היא מסבירה את הבחירה בכוכבת האמריקאית, "כשצילמנו את הקמפיין עם סטיבן טיילר בארצות הברית, בדרך חזרה ארצה יוסי גביזון (מבעלי הקבוצה, א"י) אמר לי שהוא חושב שזה הזמן לפנות לקים. אני לא נוהגת לערבב ביזנס עם פלז'ר, ואמרתי לו שאני מרימה טלפון רק אם זה רציני".
איך הצגת לה את הדברים?
"אמרתי לה שהתחלתי כפרזנטורית והפכתי לשותפה. היא מאוד התלהבה, גם כי היא לא היתה פרזנטורית של חברה כזו בעבר. היה לנו מסע משותף של חוזה ארוך וקשה. היו כמה תקלות קטנות בדרך, והיו צריכים להקפיץ אותי כי אני החוליה המקשרת. היתה לנו פגישה טובה אצלה בבית, והיום חברתי הטובה היא שותפה שלי. יחד ננצח את הסטטיסטיקה".
באיזה קשיים נתקלתם?
"אני לא חושבת שאני יכולה לשתף בפרטים, אבל הם נפתרו די מהר. נציגי החברה נסעו לסגור עסקה בלוס אנג'לס במשך מספר ימים, והיו כמה דברים שעליהם התעקשו ולא הגיעו להסכמה. יוסי (גביזון, א"י) התקשר אליי ואמר לי שאני צריכה להגיע. הרגשנו שקים צריכה מישהו שיתווך וידבר אל הרגש שלה. למחרת הייתי על מטוס ללוס אנג'לס ומשדה התעופה הגעתי אליה הביתה. התחלתי לפשר. אמרתי להם שיניחו את עורכי הדין בצד וישבנו בפינת האוכל – אני, היא, אמא שלה קריס ויוסי גביזון. דיברנו פתוח ולחצנו ידיים".
קרדשיאן היא אומנם אחת הכוכבות המפורסמות והמסוקרות בעולם עם 117 מיליון עוקבים באינסטגרם, אך היא ממותגת כאייקון טראש. איך צפויה הבחירה בה להשפיע על המיתוג של קרולינה למקה? "לא תמצא בן אדם שכולם אוהבים פה אחד. אם אתה מפורסם, אתה צריך לקחת בחשבון שאם יאהבו אותך, גם ישנאו אותך. אני מכירה את זה טוב. אין מה לפחד מזה".
מה, לדעתך, השינוי המרכזי שקים קרדשיאן הכניסה לאופנה העולמית בעשור החולף?
"ניקיון", היא אומרת באופן מפתיע, "אני חושבת שקים הכניסה את כל המונוכרומטיות הזו, הכול מאוד 'סליק', מדויק. זה לא לוק בוהמייני או זרוק. הכול מאוד אסוף".
צמוד.
"לא בהכרח, היא גם הולכת עם הרבה דברים רחבים מהקו של Yeezy".
מה הלוק הכי זכור של קים? זה שהרשים אותך יותר מכל?
"אני מאוד מתחברת לכל מראה ה'ניוד' שהיא הכניסה, בגדים בצבע גוף על הגוף שלה. זה בייסיק מאוד אלגנטי. בשבילי זה המהפך הכי גדול שלה".
היתה אולי מחשבה על בת משפחה אחרת? קיילי ג'נר, לדוגמה, יותר מתאימה לערכי המותג.
"לא היתה התלבטות בכלל. אני חושבת שאין על קים, בסופו של דבר. אני מאוד אוהבת אותה שנים. היא הראשונה ולא פחות רלוונטית".
שתיכן אמהות צעירות, מצליחניות, עובדות קשה. יש לזה משמעות עבורך?
"לא היתה משמעות ספציפית. קים בעולם היום היא סוג של אלוהים. היא מייצגת את כולם ורלוונטית לכולם. כל אחד יכול להזדהות איתה. היא חכמה אבל שטותניקית, אחות טובה אבל מציגה ריבים מפוצצים עם המשפחה שכולנו חיים איתה יחד בסלון".
קים תעצב למותג קולקציה במהדורה מוגבלת. מתי יגיע תורך?
"אני לא רוצה שקים תרגיש שאני מאפילה עליה. כרגע אני אתן לה לעשות את זה, ואני אעצב בעתיד. יש על זה דיבור וזה יגיע בשלב מסוים. כרגע אני מאוד מעורבת בעיצוב, נותנת אינפוטים, אומרת איזה משקפיים אני אוהבת ואיזה פחות. חיבורים של כל מיני דברים. אל דאגה, זה יקרה, ובקרוב".
איך נראה המסע של קים קרדשיאן לכיבוש עולם האופנה?