כבר כמה חודשים שמכנסי הטייץ הקצרים, אלה שמסתיימים קצת מעל קו הברכיים, השתלטו על המרחב האופנתי בחסותה של קים קרדשיאן והפכו למגמה לוהטת בקרב ידועניות כמו האחות קיילי ג'נר והמאורסת הטרייה היילי בולדווין. הפריט שעד לא מזמן היה שמור לרוכבי אופניים מקצועיים, שיעורי ספינינג וקירות מכון הכושר, הפך בעקבות אישורה של אחת מאושיות האופנה הבולטות של המאה ה-21 לפריט לגיטימי לכל אירוע. האחות קורטני קרדשיאן, למשל, תועדה לבושה בטייץ עם ז'קט אלגנטי ותיק לואי ויטון מיניאטורי.
עכשיו מדווחת ענקית האונליין אמזון כי מכנסי הטייץ הקצרים הם פריט האופנה הנמכר ביותר ב"פריים דיי" שנערך השבוע, המקבילה של אמזון ל"סינגלס דיי" של עליאקספרס הסיני. בעוד קרדשיאן הובילה את המגמה במכנסיים מקולקציית הקיץ של Yeezy, מותג האופנה של בעלה קניה ווסט, ובמותגים יוקרתיים נוספים כמו ורסאצ'ה, הדיילי מייל הבריטי מדווח כי הטייץ הנמכרים ביותר באמזון שייכים למותג Futuro Fashion, ומחירם 12 שקל בלבד. זול יותר מגביע גלידה. המוצר מגיע ב-19 צבעים שונים, מהשחור הקלאסי ועד לגוני ניאון צעקניים של ירוק, וניתן להזמין אותו גם לישראל.
הגלישה בין עולמות הספורט והאופנה היא מגמה שהחלה כבר לפני מספר שנים, עם טרנד ה-Athleisure, שילוב בין המילים אתלטי ופנאי. הטרנד הכניס לחיינו את נעלי הספורט האופנתיות שמככבות גם על המסלולים, חומרים ספורטיביים כמו סקובה ורשת, ולאחרונה, כאמור, גם פריטים שנויים במחלוקת כמו טייץ באורך הברכיים – בגד שבעבר זכה ללעג מכל מי שהחשיב את עצמו לאופנתי.
______________________________________________________
ומי הפתיעו על המסלול בשבוע בגדי הים במיאמי?