כן, אנחנו יודעות שכבר ממש חורף, וכל מה שבא לכן לקנות זה מעילים כבדים וכובעי צמר מנחמים, אבל קולות הולכים ומתעצמים בתעשיית האופנה מבשרים על החלפתה של המלתחה העונתית במלתחה רב עונתית.
מה זה בעצם אומר לגבי הרגלי השופינג שלנו? בעיקר שחסל סדר קניית ערימות של גופיות בקיץ ויותר מדי סוודרים עוטפים כשהטמפרטורות יורדות. אסכולת המלתחה הרב עונתית מצדדת בהשקעה בפריטי מפתח שצולחים את מזג האוויר של רוב ימות השנה (חולצות מכופתרות, מכנסיים מחויטים, מכנסי ג'ינס, שמלות מבדים דקים שאפשר לזרוק עליהן ז'קט קל כשמתקרר ועוד), וחשוב מכך - בהתעלות על קנייה גחמנית של טרנדים שאי אפשר להישיר אליהם מבט בעונה הבאה.
האסכולה הרב עונתית מתחברת היטב לטרנד מלתחות הקפסולה: מלתחות מהודקות שמורכבות מפריטי־על ותיבול שלהן בכמה פיסים תלויי טמפרטורה. המגמה הזו אולי נשמעת כמו משביתת שמחות שופינג פוטנציאלית, אבל כשחושבים עליה לעומק היא אחת מההגיוניות ביותר עבור הפאשניסטה הישראלית. אנחנו היינו מקדישות לה קצת יותר מדקה חטופה של מחשבה.
הצעת הגשה שלנו למלתחה רב עונתית מוצלחת:
1. ברט: עדיקה, 49 שקל; 2. חולצה: דורין פרנקפורט,475 שקל; 3. מעיל: H&M מחיר 549 שקל; 4. משקפיים: Oliver Peoples, מחיר 1,700 שקל; 5. מכנסיים: COS, מחיר 495 שקל; 6. נעליים: Rusconi במרי נעליים, 770 שקל.