בגיל 48 ובמראה צעיר מתמיד, הזמרת ג'ניפר לופז היא "נערת" Guess החדשה, תואר שלא בדיוק מתיישב עם גילה הביולוגי. לופז היא הפרזנטורית המבוגרת ביותר אי פעם במותג הג'ינס הפופולרי, תואר שבו החזיקה עד לאחרונה הדוגמנית קלאודיה שיפר – אשר היתה מזוהה עם Guess בסוף שנות ה-80 וחזרה לדגמן עבורו בקמפיין 2012 לציון 30 שנה למותג, כשהיתה בת 41.
ניתן להניח כי המהלך הנוכחי של המותג נועד כדי לחזק אותו בקרב קהל בוגר יותר, מגמה שכבר ראינו במותגי אופנה כמו הלמוט לאנג, בלמן, בוטגה ונטה ואחרים, ובשבועות האופנה האחרונים בתצוגות של The Row, סימון רושה, וכמובן – עם חבורת הטופ מודלס שחתמה את תצוגת המחווה לג'יאני ורסאצ'ה במילאנו לפני כחודש וחצי.
רמזים לשיתוף הפעולה בין לופז ל-Guess נחשפו לפני כשבועיים, עם השקת הקליפ ללהיט החדש של הזמרת, Amor, Amor, Amor, שכבר מתקרב ל-36 מיליון צפיות ביוטיוב. בקליפ מופיעה לופז לבושה בחולצת בטן גזורת שרוולים, שבמרכזה הלוגו המפורסם של המותג. "התרגשתי מאוד כשקיבלתי שיחת טלפון מפול מרסיאנו (מייסד החברה, א"י), שביקש ממני להיות נערת גס החדשה", מסרה לופז בהודעה לעיתונות. "אני נרגשת להיות חלק ממותג אופנה איקוני שאני אוהבת מאז שאני נערה. זו מחמאה אדירה עבורי להיות הפנים של המותג לשנת 2018".
לופז מחליפה את הפרזנטורית הקודמת של המותג, הדוגמנית אירלנד בייסינגר בולדווין, 22, בתם של השחקנים קים בייסינגר ואלק בולדווין. קודמותיה בתפקיד היו הדוגמניות הצעירות היילי בולדווין, גרייס אליזבת' וג'יג'י חדיד – כולן, ללא יוצא מן הכלל, יכלו בקלות להיות הבנות של לופז מבחינת הגיל, מה שמצביע על שינוי תקדימי במסע הפרסום של המותג. גם בדברים שמסר מרסיאנו הוא התייחס לגילה של הפרזנטורית החדשה. "ג'ניפר לופז היא חלום של נערה!" אמר, במה שנשמע כמו אוקסימורון להמשך דבריו: "הקמפיין החדש חוגג את הרעיון שנשים נהיות יפות ומוכשרות יותר כאשר הן רוכשות ניסיון חיים".
_______________________________________________________
ואיך הפכה מייגן מרקל למלכת הסטייל החדשה של בריטניה?