מקגרגור. קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת, עם פריטים ייחודים במחווה למירוץ הפורמולה 1
צילום: ניצן דרור, עריכה: אסף אושי
סגנון אמריקאי יוקרתי, המחבר בין קז'ואל לאורבניות נינוחה (צילום: באדיבות מקגרגור)
השקת חנות הדגל בקניון רמת אביב (צילום: אפי דור)
מורשת בעלת שורשים סקוטיים, יחד עם יסודות אופנה אמריקאיים, הרבה שיק וטוויסט עדכני, כל אלו מאפיינים את Mcgregor, רשת אופנה פרימיום שהחלה את דרכה לפני כמעט מאה שנה, בשנת 1921, בשדרה החמישית בניו יורק והפכה למותג ה-Sportswear האמריקאי הראשון.
החודש נערכה ההשקה הרשמית לחנות הדגל בישראל, שממוקמת בקניון רמת אביב, זאת לצד פעילות בקניון ארנה בהרצליה ו-20 חנויות סיטונאיות ברחבי הארץ. עם פתיחת הסניף המרכזי, הציג המותג את קולקציית קיץ 2017 הפונה לגברים, נשים וילדים וכוללת גם אקססוריז.
בסיס הקולקציה נשען על בדים טבעיים ואיכותיים בצבעוניות של כחול, אדום ולבן, כמו גם צבעוניות קייצית עדכנית של צהוב וקורל. הסגנון הוא אמריקאי יוקרתי, המחבר בין קז'ואל לאורבניות נינוחה.
למותג זיכיון בלעדי שכולל שיתוף פעולה עם "ראלי מונקו", ומדי עונה יוצאת קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת, עם פריטים ייחודים במחווה למירוץ הפורמולה 1 היוקרתי.