תמונת הסיום של מעצב האופנה עידן לרוס העלתה אל המסלול את כל צי הדוגמניות בלבוש זהה: מכנסיים קצרים מסאטן שחור, גופיית בטן עם חגורת גומי הנושאת את שם המותג Lucky Laros, ועליוניות שחורות שנראו כמו חלוק ספרים שהושאל מעמדות הבק סטייג'. אולם מה שהיה ניסיון להפוך למראה אחיד, חזק, עוצמתי ובלתי נשכח, חיבל בפועל בקולקציה המורכבת ביותר של המעצב עד כה.
תצוגת האופנה של לרוס, שפתחה את הערב השלישי והאחרון של שבוע האופנה, היתה השנייה בקריירה של המעצב, והציגה התפתחות, עומק והרחבת כתב היד מאז תצוגת הביכורים שלו לפני שנה וחצי.
אם בתצוגה ההיא הציג לרוס שורה ארוכה של חליפות ושמלות באווירת חדר המיטות, הפעם הוא לקח את התמה הזו ושכלל אותה, תוך הצבת שאלות על מהו טעם טוב וטעם רע? המתח בין מזרח למערב, ובין חומרים "אירופאיים" מהמלתחה הגברית, כמו בדי טרטן משובצים ובדי סיכה של חליפות גבריות, לתכשיטים "קיטשיים" המזוהים באופן אוטומטי עם המזרח התיכון המיוזע, ההמוני והזול לכאורה.
זה עבד לו בחלק מהמקרים, כמו בשמלת פסים ארוכה במראה רומנטי, או בחיבורים המסקרנים שיצר בין בדי הטרטן הסקוטי לגזרות המכנסיים והז'קטים הנינוחות, ופחות כשהתעקש להעלות אל המסלול, בפעם המי יודע כמה, חליפות פיג'מה וחלוקים, כמו זה שלבשו יוצאות "האח הגדול", ארבל קינן ותאלין אבו חנא.
האורח האחרון שלנו בתצוגה זו בשבוע האופנה היה גרגוריו קפינרי טוסטי, קריאייטיב דירקטור בחברה של הבלוגרית הנודעת קיארה פראני. טוסטי הוא חברה הטוב ביותר של פראני מזה עשור, ועובד בחברה מאז 2013. הוא אחראי על בניית שיתופי פעולה עבור The Blonde Salad - אתר האינטרנט וחנות האונליין של פראני, "מפלצת" של 25 עובדים. זאת, בנוסף לעוד 7 עובדים השוקדים על עיצוב קולקציית הנעליים הפופולארית של אחת הבלוגריות המצליחות בעולם. כיסאו בשבוע האופנה הפך לאתר עלייה לרגל של מקומיים המנסים לסלול את דרכם ללבה של פראני. או לפחות לחבר הכי טוב שלה. הנה הדברים שטוסטי חשב על הקולקציה של לרוס.