ב-21 ביוני 1986 הופיע הרכב ההיפ הופ Run DMC באולם The Spectrum בפילדלפיה בפני 17 אלף מאמינים, שצעקו בהתלהבות יחד עם שלושת חברי ההרכב את מילות השיר My adidas. בלהט הביט והמילים קראו שלושת חברי ההרכב מעל הבמה לצעירים לנופף בנעלי האדידס שלהם, ואלפי צעירים הצביעו ברגליהם ונופפו יחד בנעלי האדידס שלהם, ובעיקר בדגם האיקוני שמזוהה עם ההרכב עד היום: adidas Superstar. הסצנה הזו חזרה על עצמה בהופעות נוספות של ההרכב במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, ובלוקיישנים נוספים בארצות הברית, כשכל הנעליים היו נטולות שרוכים, באווירת המגמה הרווחת אותם ימים. בשנת 2011 השיקו Run DMC ואדידס קולקציית קפסולה לציון 25 שנה לשיר, עם דגם Superstar שהפך מיד לפריט אספנים.
המופע ההוא של Run DMC חקוק בתודעה של חובבי אופנה ומוזיקה. Run DMC היו לאמני ההיפ-הופ הראשונים שנבחרו להוביל את קמפיין החברה, הרבה לפני שיתוף הפעולה המפורסם כיום בין קניה ווסט ואדידס, והיוו את יריית הזינוק לשיתופי פעולה נוספים שעשו אדידס עם סנופ דוג, פארל וויליאמס, המוזיקאית מיסי אליוט, ואחרים.
בעוד כשנתיים תחגוג adidas Superstar יומולדת 50, אבל היא עדיין פופולארית בקרב מתבגרים צעירים. הנעל שנולדה בשנת 1969 יועדה במקור לשחקני כדורסל, מכיוון שסיפקה תמיכה טובה לרגל, וחרטום מעוגל מגומי שהגן על אצבעות הרגליים. מהר מאוד היא אומצה על ידי שחקן ה-NBA המפורסם כרים עבדול ג'באר, ובעקבותיו שחקני כדורסל נוספים ביקשו לעצמם את הנעל ששיפרה את הביצועים על המגרש, עד שהפכה הסופרסטאר לנעל הרשמית של 75 אחוז מכלל שחקני ה-NBA. בשנות ה-70 הפכה סופרסטאר לנעל הרשמית של קהילת ההיפ הופ, ומאוחר יותר אומצה גם על ידי הסקייטרים בחוף המערבי, עם מקצוענים בתחום כמו מארק גונזלס ושון שפי.
העיצוב הפשוט, הפרקטי והאיקוני של הנעליים, עם שלושת הפסים בצד, זוכים מאז לשלל גרסאות חדשות ושיתופי פעולה יצירתיים בעיצובה, המחזקים את מעמדה של הנעל בהיסטוריה של האופנה. בימים אלו, משיקה אדידס את קולקציית SST אשר שואבת את השראתה מברוקלין, מקום הולדתה של תרבות הרחוב - החל מהצעירים השחורים בשנות ה-70, ועד ההיפסטרים של סוף שנות ה-90 בואכה שנות האלפיים.
הקולקציה משלבת בין השראות מעולם הספורט לאופנת רחוב, הפריטים מתכתבים עם סטריט וור עכשווי, וביניהם תמצאו כמובן גם את הכוכבות, נעלי סופרסטאר לבנות עם שלושת הפסים בלבן, במשחקי טון על טון.
עוד בקולקציה: מכנסי 3/4 בגזרה רחבה, חולצות עם שרוולים בצבע אחר מהחולצה, ומגוון מוטיבים חוזרים, כמו הכיתוב המסביר את לוגו המותג: The Brand With The 3 Stripes.