"אוסף פרטי" רונית ניסן-אוזן:
"הלקוחות הן כרטיס הביקור שלי"

"העסק הוא אני. טעמי האישי, ניסיוני והמקצועיות שרכשתי עם השנים משתקפים בכל פריט בקולקציה". רונית ניסן-אוזן מספרת על עסק של אישה אחת

מדור פרסומי

|

09.12.16 | 13:00

הלקוחות הן כרטיס הביקור שלי, חשוב לי שהן ייראו וירגישו טוב (צילום: יוסי גנון)
הלקוחות הן כרטיס הביקור שלי, חשוב לי שהן ייראו וירגישו טוב (צילום: יוסי גנון)

אוספת ומלקטת פריטי אופנה ייחודיים לנשים מכל מקום בעולם

את השם "אוסף פרטי" מכירות נשים רבות בגלל טייטס מחטב, הפלא המוריד שתי מידות בלוק - בדוק! להיט המכירות שכבש את הרשתות החברתיות. מעטים יודעים, ש"אוסף פרטי" הוא למעשה סיפור הצלחה של אישה אחת עם חזון – רונית ניסן אוזן. "אוסף פרטי" מרכז לתוכו את טעמה האישי של רונית ואת הצורך שלה בבגדי קז'ואל מחמיאים באיכות גבוהה ובמחיר סביר. כך מתוך צורך אישי וטעם מאוד מוגדר ומוקפד, נולד עסק המלביש בהצלחה נשים רבות מגלאי 18 ועד בכלל, כולל נשים במידות גדולות ונשים שעברו לידות ומידות גופן לא כתמול שלשום. ובטח לא דוגמניות.

 

עתיד המכירות נמצא באינטרנט

עד לשנה האחרונה שיווקה רונית באמצעות כ-280 חנויות בוטיק בפריסה ארצית. בעבודה מאומצת וביחד עם עוד שלושה מפיצים נמכרו הבגדים מאילת בדרום ועד קריית-שמונה בצפון. נכון להיום משווקת רונית את הקולקציה הייחודית לכל דורשת באופן ישיר דרך האינטרנט. הנוכחות הדיגיטלית של החברה ושל רונית עצמה מפתיעה ומעוררת השראה.

אתר בית מושקע עם חנות יעילה, עמוד פייסבוק פעיל, ערוץ יוטיוב אינפורמטיבי ופעילות אינסטגרם מיתגו את רונית כמומחית אופנה לנשים אמיתיות.

 

המפגש הישיר עם קהל הרוכשות ברשת ממשיך את הקו המנחה של רונית – היא לא רק בעלת העסק, היא עצמה העסק! היא זו שטסה וממששת את הבדים, היא מודדת ומוודאת שהבגד איכותי והיא זו הבוחרת את הצבעים. רונית מביאה בשנה קרוב ל-450-500 דגמים ויכולה כעבור כמה שנים לזהות ברחוב בחורה שלבושה עם הדגם שלה. כי זה הטעם האישי והמיוחד שלה.

 

החיים המקצועיים קודמים הכינו אותי לעסק הנוכחי

בגלגולה המקצועי הקודם ניהלה רונית בהצלחה את קניון כנעאן. לפני כן עבדה בתחום הפרסום בתפקידים רבים ומגוונים, נשאה ונתנה עם אנשי עסקים מהמובילים בארץ והתמקצעה בתחומי הרכש השונים. כל אלו הכינו אותה לניהול מצליח של עסק שאותו בנתה בשתי ידיה.

 

היכרות עם כל צינורות השיווק והמכירה וניסיון ניהולי של קניון מאפשרים היום לרונית להבין את עתיד עולם הקמעונאות. את יתרונות הדיגיטל רתמה לקשר בלתי אמצעי עם נשים המבקשות בגדים ייחודיים שלא נמכרים בכמויות גדולות. נשים המחפשות מראה חתיכי המתאים לחיי היום-יום, במחיר נגיש וללא פערי תיווך.

 

ליקוט הקולקציה באופן אישי (צילום: יוסי גנון)
    ליקוט הקולקציה באופן אישי(צילום: יוסי גנון)

     

    הלקוחות הן כרטיס הביקור שלי, חשוב לי שהן ייראו וירגישו טוב

    ליקוט הקולקציה באופן אישי והסתמכות על טעמה האישי משתקפים לא רק על בובות התצוגה בחנות. רונית רואה בלקוחותיה את כרטיסי הביקור המציגים אותה לראווה לנשים נוספות. בדיוק מהסיבה הזו חשוב לרונית כי כל אישה הלובשת את בגדיה תיראה במיטבה.

     

    תחושת הנוחות של הלקוחות והרצון להתאים להן את המראה המתאים ביותר משתקפים גם בסרטוני טיפי הסטייל השבועיים המושקעים בדף העסקי בפייסבוק ובערוץ היוטויב. עצות אמיתיות וטיפים, המהווים ערך מוסף, הם מאבני היסוד של העסק האופנתי הצומח הזה. יש לרונית אלפי עוקבות שמחכות בכליון עיניים לסרטונים בימי שני וחמישי.

     

    התכניות לעתיד

    רונית כבר מוכרת לנשים בחו"ל שאוהבות את הטעם שלה- אוסטרליה, ארה"ב, אנגליה, צרפת. היא גם בשלבי בנייה של חנות באמזון כדי להגיע לנשים נוספות.

     

    רונית, מהו לדעתך סוד ההצלחה שלך?

    "העסק הוא אני. טעמי האישי, ניסיוני והמקצועיות שרכשתי עם השנים משתקפים בכל פריט בקולקציה".

     

    יש לך טיפ לקוראות?

    "אם אתן אוהבות ומאמינות במשהו, לכו עם רחשי לבכן עד הסוף. היו נאמנות לעצמכן והתמידו".

     

    בפייסבוק: אוסף פרטי רונית ניסן/אוזן או היכנסו לאתר .

     

     
    רונית: "לכו עם רחשי לבכן" (צילום: יוספה אדמן)
      רונית: "לכו עם רחשי לבכן"(צילום: יוספה אדמן)

       

      רונית ניסן-אוזן

      תחום: יבוא ושיווק בגדי נשים ייחודיים.

      שנת הקמה: 2009.

      מספר סניפים: מכירה ישירה באינטרנט לכל הארץ.

      מספר עובדים בחברה: 5.

      היכנסו לאתר: אוסף פרטי .

       

       

       
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד