איך הוא עובר את מבחן העיצוב?
הקדג'אר נאה ומרשים מבחוץ, המרחב הפנימי טוב, והאבזור ממש מצוין, כולל מפרט בטיחות עשיר, מערכת מולטימדיה הדוברת וחושבת עברית, ולוח מחוונים מתוחכם, אולי אפילו מתחכם.
מה בעניין הדלק?
לא פחות חשוב בקדג'אר הוא עניין החיסכון, ואנחנו מדברים על דגם הדיזל. הוא מצויד במנוע 1.5 ליטר המפיק 110 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, שזה לא נשמע הרבה אבל בהחלט מספיק כדי שהקדג'אר לא יזחל בחוסר ביטחון בנתיב הימני, אלא ישייט בקצב נאה והכי חשוב - ירשום נתוני צריכת דלק מצוינים: 18-17 ק"מ לליטר (אמיתי, לא מעבדה). בעשרות אחוזים טוב יותר ממה שמשיגים המתחרים הפופולריים מתוצרת קוריאה ויפן.
מה אהבנו פחות?
ההתנהלות שלו על הכביש מעט גמלונית ו"כבדה", תיבת ההילוכים (רובוטית, כפולת מצמדים) אטית לעתים, והנדסת האנוש לא הכי מעודנת. מי שישווה בינו לבין הספורטאז' או הטוסון – יבין על מה מדובר. הקוריאניות זורמות בעדינות, הקדג'אר דופק עבודה.
מחיר: מ-145 אלף שקל (תלוי בגרסה ורמת האבזור).
נמסרו מתחילת 2016 ועד סוף ספטמבר: 606 יחידות.
פלוס: חסכוני, מרווח, גדול ומרשים, מאובזר, בטוח.
מינוס: מעט גמלוני ומחוספס.
שורה תחתונה: קרוסאובר שבא לעבוד בשבילכם.