
הרצון לתרום לקהילה שסביבנו הינו גם אחת התכונות המאפיינת את תחרות מלכת היופי והזוכות בה מאז היווסדה. כך שכשנציגי ארגון וראייטי הזמינו את קארין עליה וים קספרס-אנשל, מלכת היופי הטרייה ונערת ישראל, לקחת חלק בהשקת פרויקט התרמה למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים, היה ברור שהבנות יהיו שם.


במה מדובר, אתם שואלים? זהו שיתוף פעולה בין וראייטי, קניון ארנה שבהרצליה פיתוח וחברת 3M ישראל, שהוליד את מיזם הפוסט איט. המיזם הפך במהרה למיצג של דמויות אימוג'י ענקיות שהוצבו בלב הקניון, עליהן מוזמנים התורמים להדביק את הפתקיות המפורסמות של 3M, אותן רכשו מבעוד מועד במתחם. עלות כל פתק – 10 שקלים בלבד.
התורמים יכולים לייעד את תרומתם לצרכים שונים של הילדים, על פי בחירתם, כמו עזרה ברכישת מחשב, כיסא גלגלים, משקפי ראייה מיוחדים, מימון חונך ועוד.

לאירוע השקת קמפיין ההתרמה הוזמנו ילדי וראייטי וסלבריטאים מתחומים שונים, איתם ביקשו להיפגש הילדים. כך, בעצם, נחתה ההזמנה במייל של קארין וים, אחרי ששתי בנות, שילת ונוף, שחולמות להשתתף באחד מן הימים בתחרות, הביעו את רצונן לפגוש את הזוכות הטריות.

איך היה? לראות פני ילדים מאושרים בעקבות הגשמת חלום קטן זו חוויה עצומה, אותה אתם יכולים לחוות דרך צפייה בוידאו שליווה את הבנות, אשר מוכיחות לנו כל פעם מחדש שיופי זה לא רק דבר חיצוני.
