הרשימה הנחשקת בתעשייה נחשפת: עשר הנשים הכי משפיעות ברשת

מי מככבת, מי מדשדשת ומי נותרה מחוץ לרשימה: מגזין Gostyle בוחר את הנשים המשפיעות ביותר בתחום האופנה והלייף סטייל ברשת הישראלית לשנת 2019

למעלה משמאל ועם כיוון השעון: אלין כהן, נטע אלחמיסטר, נטלי דדון, אנה ארונוב, קים אור אזולאי, ירדן הראל, דנה זרמון ואנה זק (צילום: רותם  לבל, רון קדמי, אלון שפרנסקי, איציק בירן,  רונן פדידה, ראובן שניידר, אלעד אדמוני)
למעלה משמאל ועם כיוון השעון: אלין כהן, נטע אלחמיסטר, נטלי דדון, אנה ארונוב, קים אור אזולאי, ירדן הראל, דנה זרמון ואנה זק (צילום: רותם לבל, רון קדמי, אלון שפרנסקי, איציק בירן, רונן פדידה, ראובן שניידר, אלעד אדמוני)

לאחר לא מעט שנים בהן הלקנו את עצמנו, זרקנו האשמות שאנחנו מפגרים אחרי חו"ל וביטלנו את האימפקט של הנפשות הפועלות בו אפשר סוף סוף לזקוף את הראש למעלה ולהכריז: יש לנו אחלה משפיעניות רשת!

 

אז נכון שלא הכל ורוד (אינסטגרמריות יקרות, נשמח לפחות סלפי תחת ויותר תוכן מושקע), ושיש לאן לשאוף הלאה, אבל תמונת המצב המשתקפת מהרשימה ומהתחקיר שערכנו סביב הרכבתה מראה שהתבססה כאן קהילת משפיעניות תוססת, מגוונת שמצליחה לייצר השפעה אמיתית על הקהל המקומי שחוצה את גבולות הרשת כמו לדוגמא: חיזוק התעשייה המקומית על ידי הוצאת קולקציות אופנה וליינים של איפור וטיפוח, שינוי בתפיסות חברתיות הנוגעות לדימוי גוף, קבלת האחר והשונה והעצמה נשית חוצת מגזרים וגיל.

 

אז איך בחרנו את השמות? שמנו בצד את המתמטיקה הפשוטה של מספר עוקבים פלאס לייקים וחיפשנו רבדים עמוקים יותר בג'ונגל הוויראלי. לקחנו בחשבון גורמים חשובים כמו: נראות העמודים, ווליום של הפעילות בשנה האחרונה, תוכן איכותי, שיתופי פעולה מרשימים ויכולת לייצר תוכן אישי, המשכי ומגוון.

 

בחרנו להתמקד רק במשפיעניות הרשת הבולטות שפועלות בתחומי האופנה והלייפסטייל (מצחיקניות, בשלניות, ספורטאיות - אתכן הסליחה) ולאחר סינון קפדני הכנסנו את כל המאסה המבעבעת הזו לאלגוריתם הפרטי שלנו – אלגוריתם "גו סטייל":

 

מקום 10: אורן גל

 

בזכות פיד פוטוגני ומתוקתק, בגוני פסטל מתקתקים, וערוץ יוטיוב עמוס בסרטונים עם כותרות קליקביליות, הפכה גל לכוכבת רשת לוהטת. היא מרבה לעסוק, כיאה למשפיענית הפונה לדור ה־z, בנושאי גיל ההתבגרות ובעיקר בביוטי ואופנה, שם הזיקית הוויראלית שהיא יוצאת לחופשי.

 

גל עובדת כבר שנה רביעית על פרויקט "סופר־פארם יאנג" – פלטפורמה לנערות צעירות שעונה על שאלות שמטרידות את כולן בגיל ההתבגרות." אני חושבת שזו יוזמה מבורכת, שמביאה משהו מעבר והמון ערך מוסף". בנוסף היא עובדת עם "טוני מולי", חברת טיפוח ואיפור קוריאנית.

 

הרגע שבו הבנתי שאני משפיענית: "כשראיתי בקיץ שעבר יותר בנות צעירות הולכות עם בגדים צבעוניים ברחוב. אין מה להגיד, אנחנו הישראליות אוהבות את השחור־אפור־בורדו־כחול כהה שלנו, ופתאום לראות בנות בתל אביב הולכות עם חולצה בכל צבעי הקשת, חצאית טניס, נעליים נועזות וסיכות בשיער זה מרגש.

 

"אני לא חושבת שהבאתי את הצבע לבד, בכוחות עצמי, אבל אני כן יודעת שהיה לי חלק בעניין, כי כל בחורה כזו שראיתי מיד עצרה אותי כדי לדבר, להתחבק ולהצטלם. זה מאוד מעצים לשמוע מאנשים שהם מבינים אותי, ושגם להם הצבע עוזר לבטא את עצמם יותר טוב ובסופו של יום להיות יותר מאושרים".

 

מקום 9: אדווה אלמקיאס

 

עם כמעט חצי מיליון עוקבים והופעות אורח במותג הביוטי של קים קרדשיאן, מקומה של אלמקיאס בעשירייה הפותחת אינו מוטל בספק. היא מחלוצות המאפרות שהשתמשו בחשבון האינסטגרם ככלי להצגת עבודות האיפור ולהרחבת הפרסונה המקצועית גם לפרסונה ויראלית וכן מהראשונות למצב את קהילת המאפרים ככוח ויראלי שאף קונסילר לא יכול לטשטש.

 

"היו הרבה רגעי אינסטגרם מרגשים בקריירה שלי: ריפוסטים על עבודות שלי בעמוד האינסטגרם של מותג האיפור של קים קרדשיאן, שיתופים בעמוד האינסטגרם של כוכבת האיפור הודה ביוטי, שיש לה יותר מ־ 50 מיליון עוקבים, שיתופים בעמוד האיפור של מאק העולמי, בובי בראון ודיור. האפשרות לעבוד בעולם פתחה לי עולם חדש וגדול של אפשרויות, ואחד הרגעים המרגשים היו דווקא פה, כשאיפרתי את בלוגרית האופנה הכי גדולה היום, קיארה פראני, בביקורה בארץ. קיארה מתחזקת עמוד אינסטגרם עם מעל 17 מיליון עוקבים. בעקבות התיוגים שלה הגיעו פניות מכל מהעולם ונפתחו דלתות שבקרוב מאוד אוכל לחשוף בפני כל העוקבים שלי באינסטגרם".

 

מקום 8: אנה זק

עם 1.2 מיליון עוקבים, קריירת דוגמנות משגשגת, פריצה לתחום השירה ותפקיד ראשי ראשון כשחקנית בסרט קולנוע, אנה זק, בת 18 בסך הכל, היא אחת ממשפיעניות הרשת הבולטות ביותר. "אין לי ממש אסטרטגיה איך לגדול ככוכבת באינסטגרם. את כל העוקבים שלי צברתי כי פשוט חייתי את החיים שלי, עשיתי את מה שאהבתי ושיתפתי רגעים ממה שקורה לי".

 

"אין לי ממש אסטרטגיה איך לגדול ככוכבת באינסטגרם". זק (צילום: אלעד אדמוני)
    "אין לי ממש אסטרטגיה איך לגדול ככוכבת באינסטגרם". זק(צילום: אלעד אדמוני)

     

    זק, שמתגוררת באשדוד יחד עם אִמה ואחותה הגדולה וממתינה לתאריך הגיוס שלה לצה"ל ("הגשתי בקשה למעמד של אמן פעיל") היא משפיענית אינסטגרם אהובה ומחובקת במיוחד. היא פרצה לתודעה בשנת 2014 , כשהופיעה בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי "הבנים והבנות", והפכה בזריזות לכוכבת נוער לוהטת. לאחרונה לוהקה לתפקיד הפרזנטורית של מותג האופנה עדיקה, היא הפנים של אפליקציית הליפסינק הסופר־פופולרית "טיק־טוק", שגרירה של סמסונג ישראל והופיעה בשנה האחרונה לא פחות מ-200 פעמים כזמרת בכל רחבי הארץ.

     

    בארון של אנה זק >>

     

    מקום 7 : אנה ארונוב

     

    גם אנחנו למדנו השנה לאהוב את אנה, אולי לא בחיים האמיתיים כמו אייל אלגבי, אבל לא מעט בזכות הפיד. כוכבת הטלוויזיה, הפרזנטורית והרקדנית שחייה האישיים והמקצועיים שזורים בחשבון בהרמוניות, כבשה לנו את הלב ואת העין. גילינו גם את ארונוב הדעתנית, זו שלא תמיד מיישרת קו עם הדעה הפופולרית או עם ההובי הלאומי של כניסה לשחלות.

     

    מכונת לייקים: "הצעת הנישואים השנה בינואר – העליתי את התמונה כי ידעתי שאני צריכה לשחרר את זה לעולם לפני שהשמועות יתחילו ומישהו יראה את זה ברחוב. החלטנו לצלם סלפי בבית, הכי פשוט, בלי יותר מדי השקעה. פרסמנו את התמונה, וכעבור 40 שניות התחיל גל תגובות, לייקים וטלפונים. אני לא חושבת שאי פעם בחיים קיבלתי כמות כזאת של תשומת לב ואהבה".

     

    מקום 6: דנה זרמון

     

    "במהלך הקריירה שלי קיבלתי הזדמנות לעשות הרבה שיתופי פעולה עם החברות האהובות עליי, שבעבר יכולתי רק לחלום עליהן, כמו קלואה (שאיתם אני עובדת כבר כמעט שנתיים, וזכיתי לנסוע איתם להשקות באל.איי ובמרקש), שאנל, שאיתם נסעתי להשקה באתונה ועוד. זכיתי גם ליצור קולקציית איפור ותכשיטים משלי וכמובן לבנות את אינסטקדמי, בית הספר שלי ללימודי סושיאל מדיה ואינסטגרם - הפרוייקט האישי שלי שלגמרי מוכיח את עצמו כל יום מחדש, וזה פשוט מרגש לראות.

     

    מכונת לייקים: "התמונה הכי חזקה שלי באינסטגרם היא תמונה בבגדי ספורט שיש לה עם קרוב למיליון כניסות. כנראה שהקהל שלי אוהב לראות אותי ספורטיבית".

     

    מקום 5: ירדן הראל

    הראל על שער גיליון Gostyle (צילום: רונן פדידה)
      הראל על שער גיליון Gostyle(צילום: רונן פדידה)

      בשנה האחרונה רשמה הראל שיתוף פעולה אינסטגרמי עם מותג הבישום הבינלאומי ״קלואה״ שכלל בין היתר אירוע משפיעניות מכל העולם במרוקו, השתתפות באירוע הקיץ השנתי של לנקסטר בקורסיקה, השקת קולקציית האיפור של שיסיידו בפריז, והיא הראשונה בישראל לשתף פעולה עם המותג מייקל קורס. "בימים אלו אני מצטלמת לעונה החדשה של תוכנית הטיולים 'הכי בעולם', שתעלה ברשת 13".

       

      מכונת לייקים: "התמונות הכי חזקות אצלי באינסטגרם הן תמונות זוגיות עם עומריקו, ולאחרונה גם התמונות שהעליתי מטיול לים המלח עם העץ הבודד שעוררו הרבה תגובות ועניין. אני מאוד אוהבת לטייל במדינתנו היפה וזה משמח שאלו התמונות עם הכי הרבה אינטראקציה".

       

      מקום 4: קים אור אזולאי

       

      עם 395 אלף עוקבים באינסטגרם, אזולאי היא כבר מזמן מפעל תיוגים משומן, עם שיתופי פעולה מסחריים, מותג כובעים, בלוג אופנה, תפקידים בסדרות טלוויזיה ואמביציה שיכולה למלא את אצטדיון בלומפילד. בשנה האחרונה: היא מנחה בערוץ ניקולודיאון, משחקת בסדרות טלוויזיה כמו "יש לה את זה" ועושה קמפיינים למאק, טופ טן, אדידס ואופטיקה הלפרין.

       

      הרגע שבו הבנתי שאני משפיענית: "לפני שנתיים בערך, כשהשקתי את החברה שלי ואת ליין הכובעים שלי, KWILDREAM. זו פעם ראשונה שהשקתי משהו משלי, בלי תמיכה של שום מותג מאחוריי. השם שלי חתום על הכל, מא׳ ועד ת׳. והכל נגמר. סולד אאוט. זה היה רגע שבו הבנתי שאני משפיעה על אנשים. הכובעים שאני מוכרת הם לא כובעים רגילים, הם לא איזה טי שירט או ליפסטיק או מוצר פופולארי אחר שיש לו ביקוש רחב בשוק. זה כובע רחב שוליים והמודעות אליו לא כזאת גבוהה. שם נפל האסימון שהצלחתי לשנות משהו".

       

      מקום 3: אלין כהן

      "זה מטורף להיות הילדה הזו מישראל שהוזמנה לתצוגות הכי נחשקות כבר שנה רביעית". אלין כהן (צילום: אלון שפרנסקי, סטיילינג: נועה נוז'יק)
        "זה מטורף להיות הילדה הזו מישראל שהוזמנה לתצוגות הכי נחשקות כבר שנה רביעית". אלין כהן(צילום: אלון שפרנסקי, סטיילינג: נועה נוז'יק)

         

        תאונה מצערת שעברה בילדות סללה את דרכה של אחת ממשפיעניות הרשת הכי צעירות ברשימה. החיפוש אחר פתרון להעלמת הצלקת מהתאונה הובילו את כהן להקמתו של מותג איפור ייחודי בנוף הקוסמטי המקומי וכל זאת לפני שמלאו לה 18.

         

        רק לאחרונה התבשרנו על כניסת קולקציית האיפור החדשה שלה לאחת מהרשתות הגדולות - קפיצת מדרגה עסקית מרשימה שמוכיחה שהפוטנציאל הכלכלי הטמון בנוכחות ברשת הוא לגמרי לא פייק ניוז.

         

        "אני חושבת שהרגע שבו הבנתי את הכוח שלי ברשת היה בשבוע האופנה האחרון במילאנו. הוזמנתי לתצוגות האופנה של פנדי, מונקלר, אנה קיקי ועוד רבים. זה מטורף להיות הילדה הזו מישראל שהוזמנה לתצוגות הכי נחשקות כבר שנה רביעית. לשבת לצד ג'יג'י חדיד וקיארה פראני זה כבוד אדיר.

         

        מקום 2: נטע אלחמיסטר

        חיה את החלום האינסטגרמי. אלחמיסטר (צילום: רון קדמי)
          חיה את החלום האינסטגרמי. אלחמיסטר(צילום: רון קדמי)

           

          עם מיליון וחצי עוקבים, מותג בגדי ים מצליח, כיכוב בקליפ של הזמר הלטיני מאלומה והזמנה להתארח במתחם הVIP בפסטיבל המוזיקה האהוב על דוגמניות ובלוגריות אופנה, קואצ'לה, ניתן לומר שאלחמיסטר חיה את החלום האינסטגרמי. הדוגמנית ובעלת המותג "בננה הוט" הייתה מהראשונות שהבינו את הפוטנציאל המסחרי והשיווקי הגלום ברשת, ומינפה אותו לגבהים שטרם נראו בתעשייה המקומית.

           

          ובמקום הראשון: נטלי דדון

           

          מהאינסטגרם הרווחי לפריים טיים - השנה של דדון (צילום: רותם לבל סטיילינג : חיה וידר)
            מהאינסטגרם הרווחי לפריים טיים - השנה של דדון(צילום: רותם לבל סטיילינג : חיה וידר)

             

            שלה כמובן הקדשנו כתבה משלה – מוזמנים להיכנס ולקרוא בהרחבה >>

             

            מי עוד בין 35 המשפיעניות ברשימה המלאה ועוד תופעות רשת מרתקות - במגזין Gostyle

              

             

            Must Have - הגיליון החדש של מגזין Gostyle עכשיו בדוכנים
            Must Have - הגיליון החדש של מגזין Gostyle עכשיו בדוכנים
             
            הצג:
            אזהרה:
            פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד