השהייה הארוכה בבית בין סגר לסגר הפכה את הזמן לנזיל, כשערפל גדול בחוץ משמש תפאורה הולמת לתחושת הארמגדון. מי יודע איזה יום היום, או בכלל פתח יומן. בתוך כך, חושף כעת מגזין האופנה האמריקאי V לוח שנה חדש שנוצר בשיתוף פעולה עם קו ההלבשה התחתונה של המותג אמפוריו ארמאני ושורה ארוכה של כוכבות, ובראשן נערת ינואר בלה חדיד, ונערת חודש פברואר – דוגמנית העל אירינה שייק, שרק לאחרונה נפרדה מבן זוגה ואבי בתה, השחקן בראדלי קופר. עוד במצולמים והמצולמות: הדוגמנית הטרנסג'נדרית ממוצא ברזילאי ולנטינה סמפיו והדוגמנים טארס רומנוב וקיילנד מוריס, בנו של הזמר סטיבי וונדר.
היה זה התצלום של שייק, שחוגגת היום 35, שגרם לנו לנוע באי נוחות מולו. בתצלום של רואן פפייר נראית שייק כנועה, כורעת בגבה אל המצלמה לבושה חזייה ותחתוני תחרה שחורים, כשידיה משוכלות מאחורי הגב במראה שיכול להתפרש כידיים אזוקות. ראשה הנשמט לאחור והמבט המתחנן בעיניה מוסיפים לתצלום אווירה מתוחה של יחסי שולט-נשלט המתקיימים בין הצלם למצולמת. באופן די מפתיע ומטריד בו זמנית, על אף שהתמונה פורסמה ברשתות החברתיות אמש, היא לא עוררה בינתיים ביקורת אצל מיליוני העוקבים של שייק ושל המגזין עצמו.
האם תצלומים של נשים כנועות באופנה כבר הפכו לחלק אינטגרלי מהאופן שבו אנו צורכים דימויים? האם העין שלנו, המדפדפת בתזזיתיות בין דימויים ברשתות החברתיות, כבר אינה מסוגלת להבחין בין דימוי המספק זוהר אופנתי לדיכוי נשים? בעבר, כך נראה, עלתה ביקורת נוקבת על דימויים שהציגו נשים בצורה אלימה במגזינים מסחריים וקמפיינים של מותגי אופנה.
שתי דוגמאות שהופנו אליהן לא מעט חיצי ביקורת היו שער של מגזין ווג פריז משנת 2012 בכיכובה של הדוגמנית סטפני סימור, המוצגת כשיד גברית ספק לופתת ספק חונקת אותה מאחור, מה שהביא ארגוני נשים בינלאומיים לפנות להוצאה לאור בדרישה להוריד את הגיליון מהמדפים; והקמפיין המטריד של דולצ'ה & גבאנה מעונת אביב-קיץ 2007, שבו קבוצה של דוגמנים גברים מפעילים כוח על דוגמנית השוכבת לבדה על הרצפה, בסצנה שעוררה אסוציאציות איומות של אונס קבוצתי.
ולמה החליטה דיאן פון פירסטנברג להצטלם בבגד ים בגיל 74?