אפשר לומר שנטע אלחמיסטר ועומרי יערי חייבים את הצלחתם אחד לשנייה. הרבה לפני שאלחמיסטר, 26, הפכה לכוכבת הגדולה שהיא היום, היא עבדה כמארחת באולם האירועים "חצר נצר" בנצר סירני, הסמוך לעיר הולדתה ראשון לציון. שם הכירה את עומרי יערי, בן 27 מבאר יעקב, שניהל קבוצה של מארחות ועובדי בר. שניהם היו אז צעירים שהבינו את כוחן של רשתות חברתיות.
לפני שאינסטגרם הפכה לאפליקציה פופולארית ומקפצה לפרסום דרך כמות עוקבים – יערי ניהל רשת ענפה של קשרים דרך פייסבוק. הוא הבין שכל תמונה משותפת של אלחמיסטר, לדוגמה, עם בנות אחרות – בין אם הן מראשון לציון, רמלה, חיפה או תל אביב – מסייעת להגברת החשיפה אחת של השנייה. "בשונה מאינסטגרם, קל לייצר קשרים חברתיים בפייסבוק", הוא מסביר, "כשנטע מראשון לציון מעלה תמונה עם קורל מרמלה, אז הרמלאים נחשפים לראשל"צית ולהפך, עד שכל הארץ הכירה אותן".
היתה לך מטרה ביצירת החיבורים האלה?
"בשלב הזה עוד ניהלתי ברים, אבל תוך כדי תנועה הבנתי שמשהו קורה: כשהן תייגו אותי בתמונות, החלו לזהות אותי. קראו לי 'ההוא עם הכוסיות', 'זה עם הבנות היפות', והבנתי שפועל כאן מנגנון של חשיפה. בכל פעם שמישהי לא מפורסמת נכנסה לצוות והצטלמה עם בנות מפורסמות יותר, החלו לדבר עליה והיא זכתה לחשיפה".
איך זה שירת אותך?
"זה יצר לעסק פופולאריות והזמינו אותנו לאירועים. חתנים וכלות היו מוכנים לשלם גם 5,000 שקל לנטע כדי שתקבל בחיוך את האורחים בכניסה לאירוע, כשלבנות 'רגילות' שילמו 500 שקל. שם הבנתי את העוצמה והכוח שיש לעולם היופי. כמה אנשים מוכנים לשלם עבורו, כמה דלתות זה פותח. ואז האינסטגרם התחיל, ומהר מאוד סוכנים לקחו לי בנות והפכו אותן לדוגמניות, כך שבעל כורחי הפכתי לסקאוטר של בנות יפות, עד שהבנתי שאני יכול לעשות את זה לבד".
בשנת 2016 הקים יערי את סוכנות הדוגמנות itm, ראשי תיבות של Israeli Top Models. מאחורי השולחן שלו בבניין המשרדים עזריאלי ראשונים, תלויים תצלומים של מיוצגיו. רשימה חלקית: אנה זק, עדן פינס, יעל שלביה, ברק שמיר, עומר נודלמן, און רפאלי והרכש החדש: יעל בר-זוהר. את כולם אתם מכירים ממדורי האופנה, הבידור והרכילות. בניגוד לסוכנויות דוגמנות אחרות הפועלות בשוק, יערי הבין מהר מאוד את כוחן של הרשתות החברתיות, ובזמן שבסוכנויות אחרות שלחו דוגמניות צעירות לאודישנים בשבוע האופנה בפריז, הוא עבד קשה כדי להפוך אותן למשפיעניות.
בענף האופנה השמרני התייחסו אליו בזלזול. הוא נחשב לסוכן "דוגמניות אינסטגרם", שם קוד לדוגמניות שהתפרסמו דרך כמות עוקבים ופחות בשל רזומה עבודות יוקרתי. אבל אלו הפכו למשפיעניות בולטות, קטפו קמפיינים מובילים, בעיקר בישראל, וכבשו את מדורי הרכילות. מה שיערי למד בזמן שבחתונות רקדו את "אח שלנו מתחתן", סוכנויות דוגמנות וייצוג אחרות ניסו להדביק מספר צעדים אחריו.
הוא סרבן ראיונות ידוע. למעט ראיון וידאו קצר איתו ל"ערב טוב עם גיא פינס" שניתן למצוא ביוטיוב, יערי בעל המראה הנערי עובד מתחת לרדאר התקשורתי. הפעם השתכנע לרגל חגיגות העשור לרשת החברתית אינסטגרם. בכל זאת, הוא היה מהראשונים להבין ולהכפיף את האלגוריתם לצרכיו. בנוסף, כל מיוצגת בסוכנות מפקידה בידיו את חשבון האינסטגרם שלה כדי ש"יסדר" אותו עם תמונות טובות אשר ייצרו דף ראוי ומפתה. "בתחילת דרכי כסוכן לא ראו בי שחקן מרכזי, כי התרגלו לעבוד עם סוכנויות גדולות", הוא מסביר. "מה ששיחק לטובתי היה שאינסטגרם תפס תאוצה וכבר ידעתי את כוחו".
"כישרון הוא נקודת זכות, אבל הוא לא העיקר"
יערי מגדיר את עצמו כסוכן אמנים. מבחינתו, דוגמניות זאת הגדרה שמתאימה אולי לתקופה שבטי רוקאווי שלטה בשוק, משפיעניות זאת הגדרה מצומצמת מדי. כי עם כל הכבוד למידת ההשפעה, בסוכנות של יערי יש בעיקר בנות יפות, עם נוכחות גם לדוגמניות פלאס סייז (סינדי צ'אדי), בוגרות (רייצ'ל דורון), שלוש דוגמניות וירטואליות – מהמגמות החדשות בתעשייה שיערי היה הראשון לזהות בארץ – וגם צ'יוואווה, הכלב גדעון שצמוד אליו עם 15 אלף עוקבים.
"היום בתעשייה לא מחפשים יופי – מחפשים משפיענים ומובילי דעת קהל. הכוכבות הכי גדולות הן לאו דווקא הנשים הכי יפות. אין להן קשר לדוגמנות, אבל יש להן עוקבים וקהל גדול שהולך אחריהן", הוא אומר. "בבסיס שלי אני סוכן דוגמניות, אבל המיוצגות הגדולות שלי עושות הכל: משחק, דוגמנות, שירה. אנחנו בעולם שעושים הכל, וכל אחת ואחד מהם אמן בדרכו".
כשלקוח פונה אליך היום, בין אם זה לקמפיין אופנה, מופע לבני נוער או סדרת טלוויזיה, פונים בגלל מספר עוקבים גבוה או כישרון של המיוצגות?
"כישרון הוא נקודת זכות, אבל הוא לא העיקר. אתה יכול למצוא בנות שלא למדו משחק ומובילות תפקידים ראשיים בסדרות טלוויזיה. הרי כל סדרה שעולה, קמפיין, סרט, צריכים להיות מתורגמים להצלחה מסחרית. יכולה להיות סדרת טלוויזיה שרק שחקנים בוגרי בתי ספר למשחק ישתתפו בה, אבל הסיכוי שהיא תקבל יחסי ציבור קטן, מאחר שהתקשורת מחפשת דמויות מפורסמות. בעולם החדש, אתה יכול לשלם את אותו סכום ששילמת לשחקן לאיזו 'דוגמנית' מעניינת, מובילת דעת קהל, והיא תיתן לך פרסום גדול יותר".
השאלה אם היא יודעת לשחק?
"אז יצמידו לה מורה שילמד אותה את הטקסטים לאט-לאט, ולבסוף היא תביא לך את התוצאה. אנחנו בדור שכולם יודעים לשחק, דור שחי ב'סטורי' ומתורגל בלדבר מול מצלמה כל היום. זה לא כמו פעם, ששחקן היה צריך ללמוד לתרגל מול מסך".
ובכל זאת, תסכים איתי שרונית אלקבץ ז"ל ומשפיעניות שלוהקו לסדרות ילדים ונוער אינן באותו מקצוע.
"חד משמעית, אבל ככה זה עובד. יש שחקניות אופי כמו שירה האס, שבשנה האחרונה התפוצצה בעולם בזכות הסדרה 'המורדת' בנטפליקס ויש לה היום מאות אלפי עוקבים – אבל היום יש אפשרויות נוספות להיות שחקנית ולהגשים חלום, גם בלי לעבור בבית ספר למשחק. הכל השתנה לפני עשור, כשהקרדשיאנס נכנסו לחיינו. הן הבהירו לכל העולם את המשמעות והחשיבות של אינסטגרם ורשת חברתית. בהתחלה לא לקחו אותן לקמפיינים, למרות שהיו להן מלא עוקבים. בגלל שהן רצו יותר וידעו שהן חזקות, הן החליטו להקים עסקים משלהן בעצמן. היום הן מוכרות במיליונים ובהמשך מותגים כמו קלווין קליין ליהקו אותן לקמפיינים".
במקרה של קים קרדשיאן, זה לא תמיד עובד. שיתוף הפעולה עם קרולינה למקה נכשל מסחרית.
"בסופו של דבר, הקהל אינטליגנטי ושיתוף הפעולה היה פחות אותנטי. אם פעם הקהל קנה הכל – היום הוא מבין מה זה פוסט ממומן, מתי זה פייק ניוז ומתי מנסים למכור לו עוד ועוד. קים כבר היתה מזוהה עם מותג יופי משלה ומותג בגדי גוף. היא מפרסמת כל כך הרבה מוצרים, של עצמה ושל יתר בנות המשפחה, אז להכניס לתוך זה גם משקפיים? לדעתי, זה מקרה של תפסת מרובה לא תפסת".
בתחילת דרכן סבלו דוגמניות שהגיעו מאינסטגרם מסטיגמה בענף האופנה. אמרו שהן מתקדמות דרך שיתופי פעולה מסחריים, שהן לא באמת דוגמניות כמו הקולגות שהלכו על המסלולים בשבוע האופנה בפריז. סוכנת הדוגמניות רותם גור גם עקצה את יערי בראיון ל-Xnet, כשאמרה: "אנשים מתבלבלים בהגדרה בין דוגמנית מצליחה למפורסמת. אלה שני דברים שונים. את יכולה להיות דוגמנית מצליחה כמו דורית רבליס שעשתה מיליונים ואף אחד לא יכיר אותך בארץ, או להיות יעל שלביה שלא עשתה כלום בחו"ל אבל יצאה עם עומר אדם ובתקשורת יכתבו שהיא מצליחה".
יערי, בתגובה, אומר שהוא ביחסים טובים עם גור. "הדוגמניות שלי פרצו בחו"ל ועשו קמפיינים ועבודות בעולם: יעל שלביה דגמנה לקו האיפור של קים קרדשיאן, אנה זק הצטלמה לדולצ'ה & גבאנה (קמפיין דיגיטלי בשפה של טיק טוק, א"י), ועדן פינס עובדת הרבה בעולם ופתחה תצוגות בשבוע האופנה לבגדי ים במיאמי", הוא אומר. "הן דוגמניות בינלאומיות לכל דבר ומביאות איתן ערך מוסף של משפיעניות באינסטגרם. אני יכול להבין את המרמור של דוגמניות אחרות שאומרות לסוכנים שלהן 'למה עדן פינס מקבלת סיקור בגיא פינס ואני לא?' כולן יפות, כולן חכמות, אבל רק אחת זוכה. והבנות שלי זכו. כולן רוצות את הפרסום".
זה מרגיש כמו מאבק בין העולם הישן לעולם החדש. היית רוצה שהדוגמניות שלך ישתתפו בתצוגות בפריז?
"שבוע האופנה בפריז פועל עדיין לפי דפוסי עבר ואני לא מאמין ודוגל בו. כדי לדגמן בו את צריכה להיות מאוד-מאוד רזה, חולה ממש, וזה פחות מעניין אותי. אני לא רוצה שהבנות שלי יתעלפו ברחוב, ואני לא אמדוד את הבנות שלי פעם בשבוע אם הן השמינו. את רוצה לאכול עוגה, בכיף. הן עדיין נשארות יפות והן עדיין עובדות".
אג'נדה בצד, במשך הרבה שנים ייצגת את מריה דומרק, והיתה לא מעט ביקורת על הרזון הקיצוני שלה.
"מריה רזה טבעי וזה מבנה הגוף שלה. היא נולדה רזה ולא צמה כדי להגיע לזה. בגלל זה אעניש אותה?"
גם עדן פינס ירדה במשקל.
"מהכיף שלה והרצון להיות חטובה יותר, לא כי אני או איזה לקוח אמרו לה לרדת במשקל".
"כדי להתפרסם צריך לעבוד בזה כל הזמן"
לעדן פינס, אולי המיוצגת הכי פופולארית של הסוכנות, יש למעלה מ-700 אלף עוקבים. לאנה זק 1.3 מיליון, לשר פיטנס, מדריכת הכושר שהפכה לידוענית בעצמה, כמעט 300 אלף. השאלה מה הופך נערה יפה לדוגמנית-כוכבת היא אולי אחת מחידות הספינקס הגדולות של עולם האופנה. בין אם היא אנונימית או עם עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם – רק בודדות מצליחות, פועל יוצא של התמדה, עבודה קשה והרבה מזל.
"אם מגיעה אליי מישהי עם 40 אלף עוקבים, אני לא ממהר להחתים אותה", מסביר יערי מדוע הוא מעדיף לטפח מיוצגות שמגיעות אליו עם מאות עוקבים בלבד. "עם כל כך הרבה עוקבים, איך אף אחד עוד לא החתים אותה? אולי היא לא מעניינת? אולי הכל בלוף?"
מה זיהית בעדן פינס?
"שגעון, טירוף, קווים אדומים שהיא מגדירה לעצמה. היה לה את הרעב להיות כוכבת ולטרוף את העולם, וגם את הנתונים".
היו הימורים שנכשלו?
"הרבה פעמים אתה מתחיל תהליך עם מיוצגת והמסלול שהסכמתם עליו כבר פחות עובד. היתה דוגמנית שהתחילה לעבוד בחו"ל והחליטה שהיא רוצה להישאר בארץ, או שאין לה כוח לאינסטגרם יותר. הן אולי חושבות שאם הן בשיא עכשיו, דבר לא יתקדם הלאה, והן מתחילות לזלזל".
מריה דומרק עזבה אותך אחרי שנים שייצגת אותה. מה קרה שם?
"מריה החליטה שדוגמנות פחות מושכת אותה, ושהיא רוצה להשקיע במוזיקה ובאמנות; שיבקרו אותה בגלל האמנות ולא בגלל הגוף שלה. היו לנו כיוונים שונים – והחלטנו להיפרד".
המיוצגות שלך מודעות ל"מחיר התהילה"?
"יש מחיר לפרסום, והוא גדל ככל שהן גדלות. אבל הכל תלוי בשיתוף הפעולה שלהן. קח דוגמנית צעירה שרוצה להצליח, תגיד לה: סעי לחצי שנה לניו יורק, תתערבבי עם אנשים, תלכי למסיבות, תכירי דוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרט, ותעבדי קשה. יש בנות שלא בנויות לזה או להתחבר עם בנות אחרות בשביל אינטרס. יש אחרות שזה מתאים להן".
יש קווים אדומים או שכל האמצעים כשרים כדי להתפרסם?
"זה תלוי במיוצגת ולא בסוכן: הן נמצאות בפרונט, לא אני. כדי להתפרסם צריך לעבוד בזה כל הזמן. אם מיוצגת תיעלם לארבעה חודשים – ישכחו אותה. בעולם הזה ממליכים ומנמיכים כוכבים מהר מאוד".
ובכל זאת, עד כמה אתה כסוכן דוחף אותן להתפרסם?
"אם מיוצגת רוצה להיות כוכבת גדולה, אני מסביר לה את הדרכים המרכזיות להתפרסם. אין פה סודות מדינה: דרך תוכנית ריאליטי, סדרת טלוויזיה, אודישנים לקמפיין בינלאומי, או להיצמד לאישיות מפורסמת ואז להתקדם בתקשורת דרך הקשר הזה. זאת האמת. מי שאומר רק 'עבודה קשה, עבודה קשה' – הכל עבודה קשה. גם לצאת עם מישהו מפורסם זאת עבודה קשה, כי את חוטפת את הביקורת על כך שאת צמודה למישהו מפורסם כדי להתפרסם. לדוגמניות קל להשיג מה שהן רוצות, כי הן יפות, וכולם רוצים להיות עם נשים יפות".
זה עובד גם למיוצגים גברים?
"היה את ברק שמיר שיצא עם נועה קירל, אבל זה לא קורה הרבה. צריך לזכור שהקשרים האלה מתחילים לפעמים בצורה טבעית, כי הם נפגשים באותם מקומות והקליק קורה מאליו".
זאת גם לפעמים הביקורת נגדך, שהצמדת רומנים אמיתיים או פיקטיביים למיוצגות שלך: עדן פינס ויעל שלביה עם עומר אדם, יעל שלביה שנמצאת במערכת יחסים ארוכה עם ברנדון קורף שמבוגר ממנה ב-16 שנה, עומר נודלמן עם לירן דנינו, ליאור דואק, עידן חביב. זאת דרך הפעולה?
"זאת לא השיטה, והפרסום של רוב המיוצגות שלי לא הגיע ממערכות יחסים. יעל זכתה ברשימת 100 הנשים היפות בעולם, עדן התפרסמה דרך תוכנית הטלוויזיה It Girls, עומר התפרסמה ב'מרוץ למיליון'. מצד שני, זה לא מזיק – זה רק מוסיף ומרים להן. אם מישהו מפורסם, מעניין וממותג טוב מתחיל עם אחת הבנות, אני אומר להן: 'אם את בעניין, עופי על זה'".
אתה מאשר להן עם מי לצאת?
"הן מתייעצות איתי כחבר. למה לא, בעצם?"
הן מתייעצות גם לגבי גברים אנונימיים?
"כשעדן החלה לצאת עם בן הזוג הנוכחי (היהלומן אילן מסיקה, א"י), היא שיתפה אותי בצורה חברית. כשזה עם בחור מפורסם, עולה השאלה האם הקשר יזיק או יסייע לקריירה".
הטלת וטו פעם?
"לא, אני לא שם. אבל הן מקשיבות לי כשאני אומר שזה לא יהיה נכון מיתוגית להמשיך עם קשר מסוים".
"הדוגמניות בדור הקודם היו עם תאריך תפוגה"
מדורי הרכילות, הוא אומר, אינם דבר בזוי, אלא מקפצה להפוך דוגמנית אנונימית לכוכבת. עם זאת, על ידיעות שעסקו בענייניו כמו, למשל, טענות של הוריה של יעל שלביה כי הוא מסתיר מהם את חוזה ההעסקה שלה והסכומים שקיבלה, הוא מעדיף לא להתייחס בראיון: "אני לא רוצה לדבר על דברים 'צהובים'", הוא אומר. כך גם כשהוא נשאל על הבחירה לייצג את און רפאלי, אשר נוהל בעבר על ידי אמו ציפי רפאלי שמרצה בימים אלה את עונשה בכלא נווה תרצה, הוא פותר זאת כנושא "צהוב" שלא ראוי להתייחסות.
גם פרובוקציות, בין אם הן מתוזמנות, מקריות או טעות בשיקול הדעת – הצליחו לעורר דיון סביב מיוצגיו, שחרג מגבלות מדורי הבידור והאופנה. האחרון היה הדוגמן וכדורסלן ברק שמיר, שביקש ליצור "מחווה" לכדורסלן האגדי קובי בראיינט וצבע את גופו לשחור במטרה לעורר הזדהות. אלא שפרקטיקה של Black Face, גם אם נעשתה בתמימות, נתפשת בעידן הפוליטקלי קורקט כצעד גזעני. הרשת געשה, שמיר חטף ברשתות החברתיות והתנצל קבל עם ועדה בחדשות סוף השבוע. את הפרסום שלו הוא השיג.
"ברק היה מחובר מאוד לקובי ועלה הרעיון לעשות הפקת מחווה. לא אשקר, הכרתי את המושג בלאק פייס ולקחתי בחשבון שזה עלול לעורר ביקורת", מודה יערי, "אבל לא חשבנו שזה יקבל כזה סיקור. ובכל זאת, ברק לקח אחריות, התנצל והוריד את הפוסט. זה באמת הגיע ממקום טוב, לא יצרנו את הדבר סתם כדי ליצור רעש. זה כמו השיח שנוצר סביב 'שיר הפרחה' של אנה זק (המילה פרחה מהשיר המקורי הוסרה, א"י) בפסטיגל הקודם. בחיים לא דמיינתי או חלמתי שזה יקרה. הרבה פעמים מילה אחת שמישהו זורק גורמת להתלקחות".
אבל ידעת גם לגרוף מכך הון פרסומי. את החשבון של ברק שמיר הפכת לפרטי, כך שמי שרצה לראות את התמונה נדרש לעקוב אחריו.
"ברור. כל הקלפים על השולחן: אני מייצג אמנים, ואם יש אינטראקציה תקשורתית – בין אם יצרתי או לא יצרתי – הפרופיל חייב להיות סגור כי זה מעלה עוקבים. זה המקצוע".
עדן פינס כורעת על ארבע עם הישבן בחוץ. זה פרובוקטיבי בעיניך?
"זה עדן: היא תוססת, צעירה, פצצה, משוגעת. לא הבנתי באמת את המהומה, זאת תמונה מקמפיין (צילומים למגזין Filthy Mouth, א"י). מי שלא טוב לא – שיעשה unfollow".
מה כן נחשב לפרובוקטיבי בעיניך?
"קשה להסביר. זאת יכולה להיות תנוחה, לוקיישן, תאורה מביכה. אין לי בעיה עם דוגמנית שמעלה תמונה בהלבשה תחתונה מתוך קמפיין, אבל להצטלם בגינה בחזייה ותחתונים זה לא אותנטי, זה נטו פרובוקציה. אותי זה פחות מגניב".
איך באמת שומרים על אותנטיות בעידן הקורונה, צריך לשנמך אווירה?
"די קשה לשמור על זה, כי האינסטגרם כבר נהיה כאוס, עולם דמיוני, פנטזיה. ובעולם הפנטזיה כל אחד מראה את החיים שהוא מדמיין לעצמו. גדול עליי לנסות לשנות את זה. אם פעם אנשים היו מחפשים תאורה טובה, היום אנשים עושים פילטרים. וזה נורא, לטעמי, זה רע".
אפרופו אותנטיות, מה העמדה שלך בנוגע לפרשת אלין כהן, שטענה כי השפתיים שלה טבעיות והגודל הוא תוצר של האיפור שלה, עד שלבסוף נחשף כי היא הזריקה?
"לא נכנסתי לעומקם של הדברים, אבל התבאסתי בשבילה ובשביל אמא שלה. ראו שזה פגע בה. היא באמת נעלבה".
נעלבה אחרי שנתפסה בשקר.
"זה חיזק לי את ההבנה שאף אחד לא חסין. לא משנה כמה עוקבים יש לך וכמה אתה חזק – תגובה וחצי שליליות יכולות לשבור אותך. זה עולם מסוכן".
עכשיו מציינים עשור לאינסטגרם. אתה מאמין שיש תאריך תפוגה לדוגמניות שמתפרסמות ומתפרנסות מהרשת החברתית?
"הדוגמניות בדור הקודם היו עם תאריך תפוגה, כי הן היו מתבגרות או משמינות או מפסיקות לעניין. בדור הנוכחי, כשדוגמנית צעירה היא יוצרת לעצמה נכס דיגיטלי. דוגמנית בת 30, נניח, שכבר פחות עובדת כדוגמנית, אבל מחזיקה חשבון אינסטגרם עם חמישה מיליון עוקבים, בנתה לעצמה נכס ויכולה לפרסם שם מוצרים, לפתוח עסק, לקדם מה שהיא רוצה. זה יתרון שיש לדוגמניות מהדור החדש על הישן. הן לא עובדות לחינם. נכסים דיגיטליים שווים היום הרבה כסף".
וכשאינסטגרם ידעך?
"תהיה רשת חדשה ומי שמפורסם עכשיו יהיה מפורסם גם בה. למה מפורסמים או שחקני קולנוע שנכנסו לאינסטגרם קיבלו מיד מאות אלפים ומיליוני עוקבים? כי אנשים חיפשו לעקוב אחריהם".
לאחרונה פתחה עדן פינס חשבון באפליקציית OnlyFans (שבה מככבים אמנים ושחקנים כמו קארדי בי, לצד לא מעט דמויות מתחום הפורנו) עם תוכן בתשלום. לשם העתיד?
"חד משמעית. כל צעד שעדן עשתה בקריירה בישראל הוא פורץ דרך וחדשני, וגם הפעם היא מביאה איתה בשורה. זה קצת גדול על הקהל הישראלי והרבה אנשים הרימו גבה, אבל בעתיד אני מאמין שהרבה משפיענים ילכו לכיוון הזה. צריך להבין שבאינסטגרם יש מגבלות: כעוקב אחרי העמוד של עדן, לדוגמה, מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל. אבל בפלטפורמה כמו OnlyFans אתה כעוקב משלם לי, למיוצג. ואתה יכול לדרוש תכנים נוספים מהדמות שאתה עוקב אחריה, כי היא מתחילה באיזשהו מקום לעבוד אצלך. אני מאמין שזה יעבוד בעתיד. לא אמנע ממיוצגים נוספים שלי להצטרף לזה בעתיד".
חשבת לפתוח גוף תקשורת עצמאי? הרי עם החשיפה הרבה שיש לך דרך המיוצגות שלך, אתה יכול להגיע למיליוני אנשים באופן בלתי אמצעי.
"הציעו לי הרבה פעמים, אבל בינתיים זה לא מגניב אותי. כרגע ההרפתקה שלי היא להגשים את החלום שלי עם אנשים נוספים. אבל אני לא שולל שום דבר בהמשך".
ומה גילינו בארון של כוכבת הילדים אן בי (11) בהרצליה פיתוח?