המשכן לאמנות "בית מאירוב" בחולון יארח תערוכת רטרוספקטיבה למעצב האופנה גדעון אוברזון, שתתקיים עם פתיחת המוזיאונים והגלריות לאחר סיום הגבלות הסגר. תערוכת היחיד שאוצרת אילנה כרמלי לנר מגיעה כשנתיים לאחר הודעתו הדרמטית של המעצב על סגירת הסטודיו שלו ברחוב גורדון בתל אביב. אוברזון הודיע אז כי אינו פורש מאופנה וישמור על קו בגדי הים שלו, אך עמודי הרשתות החברתיות של קו בגדי הים אינם פעילים מאז יולי 2019, וכך גם אתר המעצב.
את הסטודיו במרכז תל אביב סגר אוברזון לאחר 56 שנות פעילות במרץ 2019. באותו חודש הוא קיבל פרס מפעל חיים של משרד התרבות, שהוענק לו מידי השרה מירי רגב ואשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. שבוע לאחר מכן התקיימה תצוגת הפרידה שלו בשבוע האופנה של תל אביב, עם שורה ארוכה של דוגמניות מכל הזמנים שחלקו כבוד למעצב בן ה-77, ביניהן עדה זמורה, פזית כהן, שירלי גליק, שירז טל, אילנה שושן, ענת בירן ובתה נעם פרוסט, אלונה פרידמן ודורית ילינק.
תערוכות יחיד למעצבי אופנה בישראל אינן דבר שכיח, בהשוואה לתערוכות קבוצתיות והיסטוריות כמו "מקום לאופנה", שהוצגה לאחרונה במוזיאון ישראל. הסיבה לכך היא בעיקר ארכיון דליל של מעצבים, שלא שמרו על דגמים מובילים מהעבר. כתוצאה מכך, רק בודדים זכו לתערוכות נרחבות, בעיקר מותגים גדולים כמו משכית (בתערוכה שנערכה בשנת 2003 במוזיאון ארץ ישראל. אוצרת: בתיה דונר) וקולקציות בגדי הים של לאה גוטליב לגוטקס (בתערוכה "הגברת עם החרציות" בשנת 2013 במוזיאון העיצוב חולון. אוצרת: אילה רז).
בראיון ל-Xnet ב-2014 סיפר אוברזון כי אין לו ארכיון מסודר משום שאינו טיפוס נוסטלגי, ולכן לא הרגיש צורך לשמור דגמים שיצר לאורך השנים. בשיחה עם כרמלי לנר, היא מספרת כי יצאה למסע חובק עולם כדי ללקט פריטי לבוש מלקוחות עבר של המעצב, אשר יוצגו בתערוכה בחולון שפתיחתה נדחתה מחודש ספטמבר השנה בעקבות הקורונה.
ואיך הגיבו ברשת לקמפיין הלבשה תחתונה עם בתי שחי שעירים?