חמש הסיבות שהופכות את קיילי ג'נר למלכת הביוטי החדשה של 2017

אף אחד לא ראה את זה מגיע, אבל בייבי קרדשיאן, מי שהייתה הילדה הביישנית של המשפחה, בדרך להפוך לאימפריית יופי שתשאיר גדולות וותיקות ממנה לאכול אבק

קיילי ג'נר. עד לפני השנה הכישרון היחיד שלה הוא לצלם סלפיז מוצלחים (צילום: Gettyimages)
קיילי ג'נר. עד לפני השנה הכישרון היחיד שלה הוא לצלם סלפיז מוצלחים (צילום: Gettyimages)
עם כל הכבוד לשאר בנות המשפחה המוצלחות, צמחה לנו כאן אשת עסקים ממולחת שחולשת כרגע על אימפריה. הקרדשיאנס (צילום: Gettyimages)
עם כל הכבוד לשאר בנות המשפחה המוצלחות, צמחה לנו כאן אשת עסקים ממולחת שחולשת כרגע על אימפריה. הקרדשיאנס (צילום: Gettyimages)

ב־9 בדצמבר קיילי ג'נר כבשה עוד יעד, ופתחה את החנות הראשונה שלה. בדיוק שנה עברה מאז השיקה את הליין הראשון The lip kit by Kylie (שלושה גלוסים בגוני מָט) בחנות האונליין שפתחה, kyilecosmetics.com. כעת, עם חברה ששוויה מוערך ב-10 מיליון דולר וליינים שאוזלים מהמלאי תוך שניות (ערכת הגלוסים הראשונה חוסלה תוך 30 שניות, והשבוע הוכרז המלאי כולו באתר כ-sold out), היא מכריזה על התפתחויות חדשות כמעט בכל שבוע.

 

לרוב מדובר במוצרים חדשים (כמעט כולם במהדורות מוגבלות), אבל מדי פעם היא מספקת הפתעות. הפעם מדובר בחנות פופ־אפ, שככל הנראה תוקם בקניון Westfield Topanga שבלוס אנג'לס, ויימכרו שם מוצרים בשווי של מיליון דולר. אם אתן במקרה באזור ומתכננות לקפוץ, היינו מציעות לכן להגיע עם מגן שריון, כי כנראה תפגשו שם עוד חצי מיליון נשים עצבניות.

 

פתיחת החנות החדשה:

 

A video posted by Kylie (@kyliejenner) on

עוד קרדשיאנס:

 

אם להסתמך על ההישגים שלה בשנה אחת, סביר להניח שב־2017 היא תהפוך לאימפריית ביוטי שתשאיר גדולות וותיקות ממנה לאכול אבק. אז הנה הסיבות לכך שהבייבי קרדשיאן שאף אחד לא האמין בה יותר מדי עומדת להיות האישה שתכתיב בדיוק מה יסתובב לכן בתיק האיפור בשנה הבאה:

 

1. היא לא צריכה לבזבז כסף על פרסום

באוגוסט 2016 קיילי קיבלה את הכתר הבלתי מעורער של סנאפצ'ט: פילטר שנתפר במיוחד בשבילה. אף אחד לא ממש יודע כמה עוקבים יש לה בסנאפצ'ט, ההערכות הן שמדובר ביותר מ־20 מיליון (99 אחוז מהן הן טינאייג'ריות עם אובססיה לאיפור וגישה לכרטיס אשראי). תוסיפו לזה 81 מיליון עוקבים באינסטגרם והשד יודע כמה עשרות מיליונים בטוויטר ובפייסבוק – וקיבלתן מאגר לקוחות גדול ורחב יותר ממה שכל משרד פרסום יכול לפנטז עליו.

 

למעשה, קיילי פשוט בנתה אימפריית ביוטי מליפ־קיטס וסנאפצ'ט. זה בדיוק מה שזה, והיא ניצחה את השיטה: היא לא צריכה לפרסם את המוצרים שלה בשום מקום, כל מה שהיא צריכה לעשות זה להעלות סנאפ ולהכריז שבעוד כך וכך שעות תושק באתר ערכה חדשה או פלטה חדשה – ופוף! המלאי מתאייד בתוך שניות.

 

חברת הקומסטיקה שמייצרת לקיילי את המוצרים, Seed Beauty, סיפרה למגזין "וניטי פייר" באוקטובר 2016 שהם מעסיקים אנשים 24/7 כדי לעמוד בדרישות הייצור, משום שההיסטריה סביב המוצרים היא כל כך מופרעת. היא כמובן גם דואגת לספק לעוקבות שלה הצצות ובונה ציפייה – תמונות של סווטשים (הדבר הזה שבלוגריות ביוטי עושות, כשהן מורחות צלליות וגלוסים על פנים הזרוע שלהן) הן דבר שגרתי אצלה, כולל תיאור מפתה של עד כמה הערכה הזו עומדת להיות מדהימה. בקיצור, גם אם היא תשיק לעולם ערכת בשמים בניחוח נאד, כנראה שיהיו מיליוני אנשים שיקנו את זה.

 

לוח שנה של קיילי מישהו?

A photo posted by Kylie (@kyliejenner) on

 

2. המוצרים שלה באמת מוצלחים

את יכולה לדעת שיש לך מותג מוצלח ביד כשכולם שועטים לחקות אותך. מותגי איפור מתחרים טוענים בתוקף שקיילי לא ממש המציאה כלום, אלא יישרה קו עם מגמות שמומחים ניבאו מראש, אבל אנחנו עדיין מאמינות לה כשהיא טוענת שהמוצרים שלה הגיעו בראש ובראשונה מצורך שלה והגוונים נבחרו לפי הטעם האישי שלה. הילדה בסך הכל רצתה גלוס שיישאר על השפתיים לאורך שעות, אז היא הלכה לייצר אחד.

 

מעבר לעובדה שהיא מדויקת להפליא בבחירת הגוונים, ולא ברור אם היא זו שמניעה את הטרנדים (למשל, את התחייה המדהימה של גוני הניוד השונים, ולחלופין גלוסים מנצנצים בדרגת דראג קווין) או שהיא פשוט חוזה אותם לפני כולם – כך או כך, היא מה שמכונה Spot On. בשורה התחתונה, המוצרים שלה, שאינם זולים במיוחד (הם לא הכי יקרים שתמצאו, אבל גם לא ממש במחיר דראג סטור, כמו למשל ערכה של גלוס ותוחם ב־29 דולר), נחשבים לאיכותיים ועמידים למדי.

 

3. היא לא מפסיקה להפתיע

אם פעם היינו נצמדות למוצרים מוצלחים שעבדו בשבילנו וממשיכות לחזור ולקנות אותם במשך שנים, כיום רוב הנשים מעדיפות לגוון ולדגום מוצרים חדשים. קיילי מבינה את זה טוב יותר מכל חברה שנמצאת בשוק עשרות שנים. העוקבות שלה כבר רגילות להיות עם אצבע על הדופק, כי במקרה של קיילי, לפחות אחת לשבוע היא מכריזה על עוד מוצר או ערכה שנמצאים בעבודה, אם זה שת"פ עם קלואי קרדשיאן או פלטת צלליות שרק מהתמונות בא לך להרוג מישהו בשבילה.

 

בדיוק כשנדמה לך שהיא סיפקה מספיק מוצרים כדי לעצור לנוח שנייה עם טייגה – בום! היא מודיעה בסנאפצ'ט או באינסטגרם שמשהו חדש מתבשל. אם אתן מתכוונות להירשם למיילינג ליסט שלה כדי לקבל עדכונים, כדאי שתהיה לכן גישה זריזה לטיפול נמרץ, כי זה בא עם התקפי לב.

 

אלמנט החדשנות הוא חלק בלתי נפרד ממנה. השיער הוא רק הוכחה אחת לכך
קיילי ג'נר

 

4. היא באמת חיה ונושמת איפור

לא ממש ברור מי פנה למי כדי להקים את אימפריית האיפור הזו (בחברה טוענים שקיילי היא זו שיזמה הכל), מה שכן ברור הוא שהדבר הזה קרה בתוך חצי שנה בלבד – קיילי חברה לחברת Seed Beauty, ובתוך חצי שנה המוצרים כבר הגיחו לעולם ומאז הם לא מפסיקים להגיע. בחברה אומרים שכל מוצר חדש הוא קונספט שקיילי עצמה חושבת עליו. היא בוחרת לבד את הגוונים ומקבלת את כל ההחלטות המכריעות. "אני חושבת שזה מגיע אצלה ממקום אותנטי של עבודה קשה ואהבה אמיתית לאיפור וביוטי", אמרה לורה נלסון, המנכ"לית של Seed Beauty, למגזין "וניטי פייר". "זו  בפירוש החברה שלה, עם הבחירות שלה, ומהסיבות האלה אני חושבת שאנשים כל כך בעדה".

 

5. היא הוכיחה לכולם שהיא הקרדישאן המוצלחת באמת

בתור ילדה שגדלה לעיניי המצלמות עוד לפני שמלאו לה עשר והתאפיינה בביישנות ומופנמות שלא ממש תאמו את הדנ"א הקרדשיאני, אף אחד לא ראה את זה מגיע. קים היא קים, לקלואי וקורטני יש את העסקים שלהן, קנדל הפכה לסופר־מודל וקיילי בת ה־19, בעלת ההבעה הקפואה הקבועה על הפנים, הייתה עד לפני שנה מלכת האינסטגרם (80.9 מיליון עוקבים), כשהכישרון היחיד שלה הוא לצלם סלפיז מוצלחים.

 

קיילי וקנדל בתמונת ילדות:

 

Every Kylie Needs A Kendall ð゚ムᄃð゚マᄏð゚ムᄃð゚マᄏ

A photo posted by Kylie (@kyliejenner) on

 

 

כולנו זוכרות את הפרק שבו היא שוכרת את הדירה הראשונה שלה בעזרתה של אמא קריס, אבל את האחוזה שהיא קנתה זמן קצר אחר כך ב־4.5 מיליון דולר אף אחד לא צפה. עם כל הכבוד לשאר בנות המשפחה המוצלחות, צמחה לנו כאן אשת עסקים ממולחת שחולשת כרגע על אימפריה, לא פחות. אפשר רק לדמיין לאן זה עוד יכול להגיע.

 

ולנו יש את בר רפאלי:

 

גיליון must have ענק, עכשיו בדוכנים
    גיליון must have ענק, עכשיו בדוכנים

     

     

     
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "חמש הסיבות שהופכות את קיילי ג'נר למלכת הביוטי החדשה של 2017"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד