''עדיקה'' תמכור פריטים זולים לבית; מסרבת לחשוף את שמות המעצבים

חנות האופנה המקוונת תמכור מוצרי עיצוב זולים במיוחד. ''מחירים של איקאה וסגנון של אורבן אאוטפיטרס'', אומר המנכ''ל, דדי שוורצברג. ''זה יגדיל את זמן השהייה באתר''

איתי כ"ץ

|

15.12.15 | 11:37

החל מקשים ב-19 שקל וכלה בחבילה שתעלה 199 שקל, אבל רוב הפריטים יעלו בין 29 ל-49 שקל. מתוך קו המוצרים החדש (צילום: דנה קרן)
החל מקשים ב-19 שקל וכלה בחבילה שתעלה 199 שקל, אבל רוב הפריטים יעלו בין 29 ל-49 שקל. מתוך קו המוצרים החדש (צילום: דנה קרן)
כרבוליות, כריות, צבעוניות סקנדינבית וגם פסטל (צילום: דנה קרן)
כרבוליות, כריות, צבעוניות סקנדינבית וגם פסטל (צילום: דנה קרן)

אתר קניות ההלבשה ''עדיקה'' פותח מחרתיים (יום חמישי) קו מוצרים זולים לבית. כ-100 המוצרים שיימכרו באתר יותאמו לקהל הצעיר שאליו מכוונת החברה. "זאת התרחבות שמשלימה את הפריטים שלנו", אומר ל-Xnet מנכ''ל החברה, דדי שוורצברג. "מדובר בדברים קטנים ומגניבים. המודל הוא שילוב: מחירים של איקאה, סגנון של אורבן אאוטפיטרס".

לדבריו, החיבור של עדיקה עם קבוצת גולף איפשר לבצע רכש ישיר מספקים של הרשת הגדולה, ובכך להוזיל מחירים באופן שיתאים לקהל היעד הצעיר. "גיל 20 הולך יותר לאיקאה מאשר לגולף אנד קו", אומר שוורצברג. "אנחנו לא מדברים על סדינים, טקסטיל וכלי מטבח, אלא על פריטים מגניבים. רצינו לבנות תמהיל של מגוון מוצרים. מנעד המחירים הוא מ-9 עד 199 שקל, אבל 199 שקל זה החריג. רוב המחירים הם בין 29 ל-49 שקל. כשהלקוחה נמצאת באתר, קונה שמלה ורוצה להוסיף משהו מגניב וקטן לחדר, היא תצרף אותו לקנייה. זה יגדיל את זמן השהייה של הלקוחה באתר".

שוורצברג מעיד על עצמו כחובב קניות ברשת אורבן אאוטפיטרס, ולכן היא המודל שלו, "אבל זו רשת יקרה ולכן ניסינו לתת מחירים יותר נמוכים. זה אמנים פוגע קצת ברווחיות שלנו אבל זה שווה כדי להתאים לקהל שלנו, שברובו הוא בני 18 עד 26". שישה ספקים שברובם עובדים עם גולף מייצרים את הפריטים, חלקם ישראליים, אך המנכ''ל מסרב לחשוף את שמותיהם.

למה לא לציין את שמות המעצבים?

"כי זה עדיין בשלב הפיילוט".

מי שקונה שמלה רוצה לדעת מי עיצב. מדוע לא במקרה הזה?

"כי זה לא שעיצבתי משהו במיוחד. אלה מוצרים זולים, כמו קשים ב-19 שקל. לא משהו שישנה לדעת מי מכר לנו אותו".

תמכרו גם בחנות פופ-אפ שלכם, או רק באינטרנט?

"החנות בכיכר דיזנגוף בתל אביב נסגרת בעוד כשבועיים, אבל בפסח אנחנו נפתח מתחם פופ-אפ של אלף מטרים רבועים בתל אביב, ואז יהיה מקום להציג את הפריטים האלה".

בשורה עיצובית אין כאן, כפי שאפשר להבין. אפשר להתרשם שאנשי האתר, שבחרו את הפריטים למכירה, מושפעים מהטרנד הסקנדינבי ומהאופנה של צבעי הפסטל בעיצוב הבית, כמו גם השימוש הנדוש בהרבה אותיות ומשפטים על הקירות.

 

 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד