הדוגמנית ג'יג'י חדיד גורפת קמפיין נוסף, הפעם עם שתי חברותיה הטובות: לילי אלדרידג' וג'ואן סמולס. השלוש, שמשמשות גם כמלאכיות מותג הלנז'רי ויקטוריה'ס סיקרט, נבחרו לקמפיין אביב-קיץ 2016 של חברת הנעליים סטיוארט ויצמן – בו הן מחליפות מלאכית במיל' אחרת, ג'יזל בונדשן, שליוותה את המותג בשנה האחרונה. בונדשן יצרה עבור המותג לא מעט תמונות סקסיות, אך שלוש הפרזנטוריות החדשות משאירות אותה הרבה מאחור עם תמונות בעירום מלא שצילם מריו טסטינו, במה שמסתמן כאחד הקמפיינים הארוטיים של הקיץ ושל המותג עד כה.
>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק
בתמונת הקמפיין הראשונה שהתפרסמה ניצבת חדיד במרכז הפריים כשפניה אל סמולס וישבנה אל אלדרידג'. השלוש ויתרו על בגדים, אך נועלות לרגליהן סנדלים שחורים מדגם NearlyNude הפשוט שמחירו בחנויות המותג יעמוד על 398 דולר. "הנעליים האלה נועדו להליכה... בעירום", סיכמה את הנושא סמולס בחשבון האינסטגרם שלה.
זה קמפיין ראשון שחולקות השלוש – כולן חלק מחבורה נוצצת במיוחד הכוללת גם את קנדל ג'נר וטיילור סוויפט. חדיד וסמולס כבר הצטלמו יחד לקמפיין החורף של בלמן, לצד אחיותיהן: חדיד עם בלה, סמולס עם אריקה. לאחרונה הן נצפו מקדמות את מותג הנעליים גם על השטיחים האדומים וביומיום. חדיד צולמה בחודש שעבר יוצאת מבית מלון בניו יורק כשהיא נועלת מגפי ברך גבוהים של המעצב, ולפני שבועיים התייצבה על השטיח האדום בהשקה מוקדמת של לוח השנה של פירלי במילאנו, נועלת סנדלים כסופים עם עקבים דקיקים – בחירה מפתיעה בהתחשב בקור המקפיא השורר בימים אלו באירופה.
כל ההופעות האלה, כאמור, היו רק מתאבן לקראת הקמפיין הנועז. לצד ג'יזל, בעבר הצטלמו לסטיוארט ויצמן גם קייט מוס ונטליה וודיאנובה, שכל אחת מהן הסירה לפחות פריט לבוש אחד לטובת מכירות הנעליים של המותג האמריקאי. מדוע צריכות דוגמניות להתפשט כדי לפרסם נעליים? זו, כביכול, דרכו של המותג להעביר את הפוקוס לכפות הרגליים – אחד האזורים המעניינים פחות בגוף.
הבחירה בדימויים פרובוקטיביים בקמפיינים לנעליים אינה המצאה חדשה. לאורך השנים בחרו מותגי נעליים רבים לייצר פרסומות סקסיות עד פטישיסטיות, כשהמקרה הנודע ביותר הוא גוף העבודות של הצלם הצרפתי גי בורדן למותג הנעליים שארל ג'ורדן, עם דוגמניות בעירום פרובוקטיבי או סיטואציות המציגות אלימות מינית. האם בקרוב נראה גם את הדוגמניות של ימינו מתקוטטות בצילומים כדי לקדם נעליים? נקווה שלא.