חייכנית וקלילה, במכנסי סקיני ג'ינס וחולצת קולג' לבנה, התייצבה הבוקר הדוגמנית שלומית מלכה, 21, ליום הצילומים הראשון לקמפיין חברת פוקס, שעבורה תשמש כפרזנטורית בשנתיים הקרובות, החל מעונת סתיו-חורף 2015.

"זה הקמפיין הגדול הראשון שלי בארץ", אומרת מלכה, שמלבד הקמפיין לפוקס כבר הספיקה לקבל לידיה גם את קמפיין התכשיטים של חברת פדני וקמפיין האיפור והשיער של מיקי בוגנים, שליווה אותה באופן אישי על סט הצילומים.

"בחו"ל אני הפרזנטורית של חברת אינטימיסימי כבר שנתיים. לקמפיין בחו"ל אומנם יש יותר חשיפה, אבל קמפיין ישראלי זה יותר מרגש, כי החברים והמשפחה יראו אותי על איילון, ויש בי גאווה מסוימת, כי אני הכי ישראלית שיש".

>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק

מלכה עשתה דרך ארוכה כדי להגיע למעמד הפרנזטורית של פוקס, תפקיד אותו מילאו בעשור האחרון כוכבות ודוגמניות גדולות: יעל בר זוהר, אסתי גינזבורג ובר רפאלי. אבל עם כל הכבוד לרפאלי, מלכה לא מרגישה שהיא נכנסת לנעליים הגדולות שהשאירה אחריה הפרזנטורית לשעבר. ראשית, כי לה עצמה יש לרגליה מגפי עור בסגנון בוקרים, ואם להיות רציניים יותר, כי "אני רוצה לפתח את הקריירה שלי כמו שלומית מלכה ולא כמו אף אחת אחרת", היא אומרת. "מאוד רציתי להגיע לפסגה, והשאיפות שלי הן הכי גבוהות שיש. היום אני עושה את הקמפיינים הכי גדולים בארץ, ואני מאמינה שזה חלומה של כל דוגמנית".

מלכה עם צלם האופנה יריב פיין, הבוקר על סט הצילומים (צילום איתי יעקב)
מלכה עם צלם האופנה יריב פיין, הבוקר על סט הצילומים (צילום איתי יעקב)

לבאז סביבך בחודשים האחרונים תרמה גם הזוגיות עם יהודה לוי, שמינפה את הקריירה שלך בין לילה.

"אני לא חושבת שזה נכון לומר את זה ככה. אני כבר ארבע שנים עובדת, עשיתי עבודות וקמפיינים גדולים בחו"ל. הזוגיות עם יהודה עושה אותי מאושרת, אבל אני לא מרגישה שיש קשר בין החיים האישיים שלי לקריירה".

הזוגיות עם יהודה לוי מעניינת את הקהל הישראלי יותר מקמפיין זה או אחר שעשית בחו"ל, גם אם זה לבושם של bebe.

"אני אוהבת את יהודה ואני איתו כי אני אוהבת אותו, ולא משום סיבה אחרת. אין לזה שום קשר ליחסי ציבור או קידום קריירה. הכרנו דרך חברים, התאהבנו מהר מאוד אחד בשני, וזהו"

"אני בכלל לא חושבת על הדברים האלה ככה. אני אוהבת את יהודה ואני איתו כי אני אוהבת אותו ולא מתוך כל סיבה אחרת. אין לזה שום קשר ליחסי ציבור או קידום קריירה. הכרנו דרך חברים, התאהבנו מהר מאוד אחד בשני, וזהו".

לאחרונה קיבל יהודה את הקמפיין של רנואר. אתם כבר מתכוננים לתפקיד הפאוור קאפל החדש של תעשיית האופנה?

"יהודה ואני הולכים לחלוש על כל ישראל", היא צוחקת. "אני לא מרגישה שזה משנה משהו. ברמה המקצועית אנחנו מאוד מפרגנים אחד לשני".

איך זה מרגיש להיות נרדפת על ידי הפפראצי?

"אנחנו מייצרים יותר עניין, אבל זה לא מטריד אותי או משנה את אורח החיים שלי. ההכרה שזכיתי לה בארץ קרתה לאט ואחרי הרבה שנים של עבודה קשה, אז אני מתייחסת לזה בצורה רגועה. אני לא מקדישה לפרסום יותר מדי תשומת לב".

את לא נזהרת יותר?

"בתור אדם מוכר אני חושבת פעמיים על מה שאני אומרת, אבל זה לא שלפני זה הייתי אדם פרוע. אני אדם נורמטיבי, קצת חננה, מאוד אוהבת לקרוא, מאוד אוהבת פיזיקה ומתמטיקה שלמדתי בתיכון. בעתיד אני מתכוונת ללמוד פסיכולוגיה, כי הנושא מעניין אותי מאוד. מעניין אותי לגלות מה מניע אנשים".

קריירת הדוגמנות של מלכה אכן היתה עשירה בקמפיינים ושערי מגזינים עוד בטרם הכירה את לוי. עד כה הספיקה להצטלם לקמפיינים של ראלף לורן, הבושם של bebe וקמפיין הלנז'רי של אינטימיסימי, ולככב על שערי מגזינים כמו ELLE ספרד וגלאמור הפולני. החודש היא מופיעה גם על שערו של המגזין הישראלי "גו סטייל".

מתוך הצילומים ל-ELLE ספרד. "בחודשים הקרובים צפויים לצאת עוד שני שערים שעשיתי למגזין גראציה הגרמני וקוסמופוליטן ספרד, וגם קמפיין למסקרה של מייבלין ניו יורק" (באדיבות אלינור שחר ניהול אישי)
מתוך הצילומים ל-ELLE ספרד. "בחודשים הקרובים צפויים לצאת עוד שני שערים שעשיתי למגזין גראציה הגרמני וקוסמופוליטן ספרד, וגם קמפיין למסקרה של מייבלין ניו יורק" (באדיבות אלינור שחר ניהול אישי)

בגיל 21 את חולשת על שלושה קמפיינים בישראל הקטנה. איך את רואה את הקריירה שלך מתפתחת בארץ?

"אני רוצה לשמור על הקמפיינים החזקים שלי ולעבור איתם דרך ארוכה. בנוסף, יש לי את העבודה בחו"ל, ואני גם רואה את עצמי מתפתחת לתחומים אחרים, אבל לא בתחום השואו ביז. כרגע עוד קשה לי לתכנן תוכניות. יש לי עוד זמן להחליט מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה".