בוקי צוקר, שניחן בראייה אנליטית יוצאת מן הכלל, רואה בעצמו אדריכל שאמור לשרת את הציבור בפרוייקטים ציבוריים שונים, ולמזג בהם חשיבה והתחשבות בפרט ובכלל.

בוקי גדל בנווה שאנן, ובהמשך למד אדריכלות בבצלאל. הלימודים יצרו את הבסיס של בוקי כמעצב, אלמנטים עיצוביים רבים שלו נטועים עמוק בעיר ירושלים: קנה המידה, השימוש באבן ובטיח גס. הפרוייקט הראשון שלו אחרי שסיים את הלימודים היה כחלק מצוות אדריכלים שתכננו את הילטון בניירובי, בראשות האדריכל ירמיצקי. בהמשך עבד עם נדב שרון בגאנה, ומאוחר יותר בשארם א-שייח.

תכנון המרכז העולמי של "אש התורה" בעיר העתיקה בירושלים הוא דוגמה לשילוב של חדש וישן: שימור בניין ישן והוספת אגפים חדשים, תוך שדרוג הבניין לבניין מעוצב ומודרני לחלוטין. במסגרת העבודה על הבניין חבר בוקי לאמן הזכוכית הנודע צ'יהולי, וביחד הם יצרו פסל זכוכית צבעוני שניצב בבניין; כך הוא גם חידש את אהבתו לחומר, ואף הכיר את אספן הזכוכית מולי ליטבק, שמייעץ בבחירת אלמנטים פיסוליים לפרוייקטים שונים.

בעיצוב הפנים של קומת הלובי של מגדל מנהטן בתל אביב העיצוב מכוון לשדר תחושה נקייה ושקטה של כניסה לבית בעזרת שימוש בחומרים נעימים לעין. בין היתר נעשה שימוש בשנדליר עשוי זכוכית מבוהמיה כאלמנט עיצובי מרכזי. בוקי צוקר משתף אותנו בשיקולים שבבחירת חומרים ואלמנטים שונים בעיצוב הפנים של פרויקטים שונים: בחירת אבן למלון גלילי שיזמו צליינים נוצרים במושבה מגדל שליד הכנרת; בחירת פרקטים, שטיחים, כלים סניטרים מעוצבים וברזים מתקדמים לבית מלון; ופתרונות תכנוניים ועיצוביים למערכת מיזוג אוויר מרכזית. בנו של בוקי, אדריכל אסף צוקר, תכנן את עיצוב הפנים של מלון קראון פלזה בליווי מקצועי של אביו. המלון ממוקם במרכז עזריאלי והוא ממוצב כמלון עירוני שפונה בעיקר לקהל עסקי. בחדרים נעשה שימוש באלמנטים כמו קיר זכוכית בין חדר השינה לאמבטיה, או שימוש ברהיטים "מרחפים" כדי להגדיל את החלל וליצור מראה נקי ופשוט.