בוא לישראל, יש פה ציצים

האמת? אנחנו דווקא בעד. לא שאנחנו לא חושבים שאין דברים אחרים לשווק אצלנו (הריב שלנו עם טורקיה הוא טיזר היסטרי לבוא לארץ), אבל אולי באמת כדאי להודות באמת הכואבת: נכון, יש לנו את ביבי. וליברמן. ואהוד ברק. וריב עם טורקיה. וריב עם מצרים. ואת מירי רגב. אבל היי, יש לנו גם כוסיות. אז בואו לישראל!

אמא שלך זולה

לא שהיינו רוצים לראות את רמי לוי או דודו מהום סנטר בבגדים תחתונים, אבל אם ככה היו מציגים לנו את ההנחות בסופר יש מצב שעוד היינו שוקלים שלא להחרים אותם. רוצה לומר: אם אתם כבר ממילא עושקים אותנו במחירים, לפחות תביאו להנות מהפרסומת.

אופן אופיס

אם מייקרוסופט היו מוציאים את הפרסומת הזו בזמן הנכון – לפני 15 שנה, נניח – יש מצב שעד היום כבר היה לנו איזשהו רגש חיובי אליהם או לתוכנות שלהם. אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא (נסה למכור את זה לבת הזוג שלך כשנזכרת לשטוף כלים יומיים אחרי שהיא אמרה לך, ספר לנו איך היה), ואין כמו סצינת סקס לוהטת כדי למכור את חבילת האופיס. לא, כי עם המוצר עצמו באמת לא נגיע רחוק.

לא בורחים על חלב שנשפך

אוקיי, נניח ואתה קופירייטר. נניח ומגיע למשרדך בריף שמציג לך חלב. בקופסת פלסטיק קטנה. היתרון היחיד, כי כנראה שהטעם שלו לא משהו: האריזה קלה לפתיחה. אם אתה קופירייטר נורמלי, אתה מהרהר במשמעות החיים ואחר כך קופץ מהחלון. אם אתה קופירייטר גאון, אתה מייצר את הפרסומת הזו.

רדיו, חזק

הוי, מה נגיד ומה נאמר. לנו יש פרסומות עם ורדה רזיאל ז'קונט לתחנות הרדיו שלנו, ולהם יש את זה.

מיתוג אוויר

הוי, מה נגיד ומה נאמר (2). לנו יש פרסומות עם דודו ארז שמנסה להצחיק אותנו ונכשל בכל פעם מחדש (פרסים? סירייסלי?!), ולהם יש את זה. צא ולמד. רק, אה, קח איתך מעיל קודם, כי תיכף תראו מה המזגן הזה יכול לעשות לכם

יהדות מתקדמת. מאוד

דת, ספרי תורה, הכותל המערבי, ישיבות, כוללים, כיפות: כל זה אחלה, רק, איך נאמר את זה בעדינות, קצת רחוק מלהיות סקסי. וסקסי, אתם יודעים, מביא כסף. אז איך משכנעים כמה יהודים להתקבץ ברשת חברתית אחת מבלי שלאף אחד מהם יהיה מה להגיד? הנה, ממש ככה.