יפה לך קפה
לא משנה מה מזג האוויר בחוץ (אנחנו יודעים, קפוא לאללה, אבל תזרמו איתנו), הפרסומת היפנית המתוקה הזו (לצפייה גללו למעלה) תצליח להמיס לכם את הלב. היא הפכה לויראלית בימים האחרונים בעקבות העובדה שהיא, ובכן, מהממת, ואנחנו נעמוד מאחורי ההכרזה שהיו מעט מאוד דברים בשנה האחרונה שאשכרה הגיע להם הכבוד להיות ויראליים. הפרסומת הזו היא בהחלט אחת מהם.
יותר מ-1,000 (!) כוסות קפה מצולמות כאן, כולן בעבודת יד וקינמון, ואין כאן ולו טיפת עיבוד מחשב. יצירת האמנות הזו היא לא פחות ממדהימה, ומציגה סיפור אהבה שלם ורומנטי לאללה שמצליח גם מצליח לרגש, ומי היה מאמין שקפה הפוך, ועוד פרסומת לחברת קפה יפנית שאנחנו לא מכירים, יצליח לגרום לנו לחייך ככה.
טרן עוף
בפרסומת הזו יש אוקסימורון מסויים: מצד אחד, אם אי פעם נזדקן (אנחנו עדיין חיים באשליה שלנו זה לא יקרה) אנחנו רוצים להזדקן ממש ככה, רוקדים עם בת הזוג שלנו באמצע הסלון, ועוד הופכים להיות צעירים יותר עם כל צעד. מצד שני, הפרסומת הזו היא לקנטקי פרייד צ׳יקן, ואלוהים יודע שאם נצרוך אותם על בסיס קבוע איש מאיתנו לא יעבור את גילאי החמישים.
למרות שנבצר מבינתנו להבין מה הקשר בין נגיסי העוף השמנוניים לפרסומת המתקתקה להחריד הזו, הרי שהיא בהחלט עושה את העבודה והצליחה לרגש אותנו. עכשיו רק נשאר שהאוכל לא יעשה לנו צרבת, והחיים שלנו יהיו דבש.
ירוקים מקנאה
לא אכפת לנו כמה חנונים זה גורם לנו להישמע, בתוך הפרסומת הזו נמצאת הבחורה המושלמת. כל גיבורה שמכירה את גיבור העל הירוק (בעברית משום מה מתעקשים לקרוא לו ״הפקח הירוק״, וכך להפוך גיבור על מעולה למישהו שנשמע כמו עובד של רשות שמורות הטבע והגנים) הופכת אוטומטית ליקירת הערוץ.
וכן, אנחנו מודים, גם אנחנו היינו שולפים טבעת אחרי דקה במחיצתה. אחת הפרסומות המצחיקות, המבריקות והרומנטיות שיצא לנו לראות, דווקא בגלל שהיא לא מתביישת בחנוניות שלה, ועוד יותר בגלל שהיא מפרסמת משהו נדוש כל כך כמו טבעות אירוסין ומתמודדת עם האתגר בצורה מעוררת כבוד.
הבהלה לזנב
תשעה מכל עשרה אנשים שהיו נכנסים אליהם חבורת פרסומאים למשרד ואומרים להם "רוצים לעשות פרסומת לתקרות? בואו נעשה את רומיאו ויוליה, רק בגרסת הסממיות!" היו מוצאים את עצמם נבעטים החוצה ומתגלגלים בכל המדרגות. איזה מזל שאחד מכל עשרה (או מאה. או אלף) אמר "כן" לקופי הגאוני הזה.
וכך, הפרסומת הזו מתאילנד מוכתרת בתור אחת הפרסומות הגאוניות ביותר, אבל גם הרומנטיות ושובורת הלב ביותר שיצא לנו לראות ברשת. בהתחשב בעובדה שהיא בסך הכל לציפוי תקרה, היא בהחלט זוכה בנקודות על מקוריות ותעוזה.
פרח שלי
את מכירה את הסיטואציה: החבר שלך מציע לך לצאת לטיול רומנטי בטבע, את שמה את הפרח הכי יפה שיש לך בשיער והאידיוט לא מפסיק להתעסק בטלפון שלו! גוועלד!
אבל במקום לזרוק אותו באותו רגע, את ממשיכה ללכת אחריו, משום מה, שעות על גבי שעות, תוך כדי - אנחנו מקווים - שאת מקללת אותו, את אמא שלו ועושה את כל המסלול רק כי את מחפשת צוק מספיק גבוה להשליך אותו ממנו. איזה באסה שאתם סוף סוף מגיעים לצוק ראוי לשמו, ואת מגלה שכל זה לא היה אלא הסוואה לאחת המחוות הרומנטיות והחמודות שראינו.
בהצלחה עם הדמעות
טוב, הנה לכם אתגר: תעצרו את הנשימה, תעצמו את העיניים, תסתכלו לכל מקום אחר, תאטמו את האוזניים, ועדיין: נראה אתכם לא מזילים דמעה כשהפרסומת הזו תסתיים. מסחטת רגשות עשויה כל כך טוב לא ראינו, ובכן, אף פעם. עצה שלנו? החזיקו חבילת טישו לידכם בזמן שאתם צופים בפרסומת הכי טובה (ועוד לצבע לשיער, מכל הדברים!)שנעשתה אי פעם.