כוחם של 4 מיליארד גולשים ביום להוביל שינוי. אתר יוטיוב (צילום: dreamstime)

 

יוטיוב, אתר המדיה השלישי הנצפה ביותר בעולם, נרתם פעם נוספת למען ארגונים המפיצים טוב בעולם: האתר השיק תוכנית חדשה לקידום תכנים של עמותת הפועלות ללא מטרות רווח, במסגרתה יעניק הכשרה רלוונטית לעמותות ויסייע להן לרתום את הפלטפורמה שהוא מציע לקידום מטרותיהם.


סרטונים יצירתיים משנים מציאות

באתר קיים כבר דף ייעודי לעמותות ועמותה הרשומה ביוטיוב יכולה לקדם איסוף תרומות בעזרת כפתור "תרומה" לחיץ. באופן זה גיוס כספים הופך לפעולה קלה וזמינה עבור העמותות, שאינן יכולות להשקיע תקציבים נרחבים בשיווק ויחסי ציבור.

"מראשית הדרך ראינו ביוטיוב במה שעליה עמותות יוכלו לשדר את מסריהן", נכתב בבלוג האתר. "ראינו שדברים מדהימים יכולים לקרות כשקהילת היוטיוב מתאגדת במטרה לתמוך במטרות נעלות. עם ארבעה מיליארד צפיות ביום, אנחנו רוצים לוודא שלעמותות יש את הכלים הדרושים כדי להגיע לקהל בינלאומי ולהפוך צפיות בווידאו לתרומות, התנדבות ומודעות".

במסגרת הפרויקט עמותות נבחרות יקבלו הכשרה מרוכזת בסן פרנסיסקו בחודש אפריל הקרוב. כחלק מהסדנאות שיעברו, ילמדו אנשיהן את אבני היסוד של יוטיוב וכן שיווק מתקדם, התמקדות במעורבות קהילתית ופגישות ייעוץ אחד על אחד עם טובי המומחים, כדי להרחיב את הנראות שלהם ביוטיוב.

היכולת האדירה של יוטיוב לגייס תמיכה כלכלית מהקהל הרחב הוכחה כבר בעבר: בדצמבר האחרון, במסגרת פרויקט Awesome Charity videos, עשרות סרטונים לקידום מטרות שונות הועלו על ידי גולשים. סך כל התרומות שנאספו במיזם הגיע ל-64,000 דולרים, שחולקו בין ארגונים שונים ברחבי העולם.


רואים שינוי

ההרשמה לתוכנית YouTube Next Cause פתוחה עד 27.2.12, להצטרפות לחצו כאן.

רוצים גם אתם לעשות טוב? ב-20.3 יתקיים "יום מעשים טובים", שמטרתו לקדם את הנתינה ואת הערבות ההדדית בחברה. מצטרפים?

לאתר מהות החיים