אירוע כפי שאנו מכנים היום הוא הנצחה של טקסים קדומים, כמו טקס התבגרות שנחגג גם בשבטים נידחים, נישואין וכמובן הולדת רך חדש והתווספותו למשפחה או לקהילה. מכיוון שהימים האלה חשובים לנו ומסמנים התחלות ונקודות ציון בחיינו, ההתייחסות שלנו אליהם אינה פשוטה ואנו עמלים על התכנון לפרטים, כדי שהזיכרון של האירוע יהיה מושלם ויעלה חיוך נוסטלגי שילווה אותנו שנים. כשאנו ניגשים לתכנון בדרך כלל יש בראשנו תמונה, ונותר רק למצוא את המוציא לפועל.

כאן נכנסים לתמונה מעצבי האירועים. תפקידם לקחת את החלום שלנו ולפרק אותו לגורמים מעשיים ולפעמים הם כמעט מורידים את הירח. מלאכתם היא להתאים את הרצון לעלויות, להפתיע, לרגש, להיות בלתי נשכחים ולדאוג שכל זה יתקתק בלוח זמנים צפוף, תחת לחצים של כלה נרגשת, הורים שלו, הורים שלה, מסורת, חדשנות ואורחים מפונקים.

לעתים מעצבי האירוע מלווים את האירוע מתחילתו הרעיונית ובוחרים את האולם או את האתר שבו תוקם ההפקה, ולעתים הם נכנסים לעניין לאחר שנבחר אולם, ואז עליהם להתאים את עצמם לתנאי השטח.

יש הפקות ענק הכוללות תפאורה וקונספט שמתחרה באופרה במצדה, ויש אינטימיות שכל פרט בהן נבחן בזכוכית מגדלת. באלה ובאלה נדרש המעצב להמציא את עצמו בכל פעם מחדש, כדי שהאירוע יהיה הכי מיוחד והכי אישי ומאפיין את בעליו.

תכנון אירוע מתחשב בכמה גורמים:

  • מספר המוזמנים
  • תקציב
  • שינוע והגעת האורחים לאירוע
  • אופי המארחים והקהל – שמרני, גילים, מיצוב סוציו-אקונומי
  • תנאי שטח
  • יום בשבוע ושעות האירוע

על פי מתן לוי ממתחם האירועים “קסטיאל”, אירוע צריך להיות מתוכנן בקפידה בדיוק כפי שאנחנו נתאים ללקוח ריהוט, מותג העיצוב שלנו. חשוב לנו כבר בפגישת ההיכרות הראשונה לספק חוויית מוצר אחרת, ראש פתוח ודיוק כדי לגבש תפיסה ברורה כיצד האירוע שלכם צריך להיראות.

האווירה היא הדבר החשוב ביותר באירוע. לשם כך צריכה להתקבל הרמוניה שיתופית של ספקים, עיצוב האירוע, תאורה, מוזיקה ובעיקר תקשורת חיובית. מתן מוסיף בקריצה עוד טיפ קטן – תנסו לבצע מעט מדרישות ההורים, אך שמרו על האופי המתאים לכם.

אלון חסון

37, מעצב ראשי ובעלים של החברה Alon Hasson Different Desing

ותק בתחום: יותר מ-18 שנה בעולם הפרחים ויותר מ-12 שנה באירועים ובהום סטיילינג

למה בחרתי לעסוק בתחום זה:

מגיל 13 נחשפתי לעולם הפרחים דרך חנויות פרחים. התחלתי בעבודות מזדמנות בניקיון ובסידור הפרחים. משם פשוט התאהבתי, והדברים די התגלגלו ונחשפתי כל יום מחדש לעולם ומלואו, יצירה בלתי פוסקת, למידה יומיומית ומעוף ללא גבולות.

אירועים מיוחדים/ גדולים שעשיתי:

אירוע מבחינתי יכול להיות משולחן לשני אנשים ועד אירוע המוני. כל אירוע מבחינתי מיוחד וייחודי. תשומת הלב והדגשים הקטנים יוצרים יחד את הנראות המלאה לקבלת תוצאה מושלמת כמו שאני מאמין ודוגל בדרך הזאת.

רעיון/ הברקה שלי:

תערוכת חנוכיות מפרחים - הייתי הראשון שיזם תערוכה מיוחדת לחנוכה בשיתוף בית חולים שניידר שכל הכנסותיה הוקדשו למחלקת הילדים. זה היה לפני שבע שנים. כשפתחתי את העסק החלטתי לעשות משהו שונה בתחום וליזום תערוכה מעוצבת של חנוכיות שכולן עשויות פרחים וכמובן אפשר להשתמש בהן במשך שמונה ימים. צוות פרחנים מדהים שעובד איתי עד היום כמובן נרתם לשיגעון שלי, ויחד יצרנו 15 דגמים מיוחדים. הערב נערך בווילה D בנווה צדק. היה מרגש ומוצלח מאוד. הרעיון הבא כבר על הכוונת והוא יהיה הרבה יותר גדול ומיוחד. רמז: “נשים באירועים”.

מה הכי חשוב בעיניי באירוע:

לייצר אווירה בכל דרך, מרמת ה”סייב דה דייט” ועד שהולכים הביתה.

האירוע הכי גדול שעשיתי:

מבחינת עלויות השמים הם הגבול; מספר אנשים: 2,200 איש; אורך זמן: שלושה ימי הקמה.

כשאירוע מסתיים אני מרגיש:

אני מרגיש וואו לא כשהאירוע נגמר, אלא כשהאורח/הלקוח הראשון נכנס ונפעם כשהוא רואה את התוצאה הסופית.

המוטו שלי:

אין בעיות, יש פתרונות!

 תשומת לב לפרטים הקטנים (צילום: באדיבות אלון חסן )
תשומת לב לפרטים הקטנים (צילום: באדיבות אלון חסן )

אילן אשר

אילן אשר הפקות, 49, נשוי + 2, גר בתל אביב

ותק בתחום: כבר יותר מ-16 שנה

למה בחרתי לעסוק בתחום זה:

האמת שנקלעתי לתחום די במקרה. הייתי בעולם האופנה יותר מ-15 שנה עד שבאה אלי אחת הדוגמניות שעבדה איתי והייתה חברה טובה, אילונה כץ. היא ביקשה ממני לעזור לה בחתונתה. עזרתי לה בעיקר בעיצוב ובסטיילינג לחתונה. אני זוכר שהיא ביקשה ממני שבחתונה שלה יהיה משהו שונה, משהו אחר שלא ייראה כמו חתונה רגילה. כמצופה מחתונה של דוגמנית, באירוע נכחו הרבה מהתעשייה, והחתונה התבררה כהצלחה מטורפת. בטעימות לחתונה שלה פגשתי את הכדורגלן יוסי אבוקסיס שמיד ביקש שאפיק לו גם את החתונה. אחריהם הגיעו יוסי בניון ואורלי לוי, בתו של שר החוץ לשעבר והיום חברת כנסת בעצמה, ומאז ועד היום אני מפיק אירועים.

התחום ממכר, מושך ומגוון מאוד: היום אני יכול להפיק חתונה לחו”לניקים שמגיעים להתחתן בארץ, ומחר אני אפיק בר מצווה לבן של אוליגרך. המקומות שאני עובד בהם מתחלפים - אולם מוכר, בית פרטי, מלון או הפקה על חוף הים או במדבר. אני יכול למצוא את עצמי בחודש הבא עובד על אירוע בפריז או ביוון למשל. גם מבחינת האנשים, הספקים והלקוחות תמיד יש גיוון ועניין במקצוע, וזה מה שמשאיר אותי תמיד באתגר ותמיד מתרגש מהפרויקט הבא שלי.

אירועים מיוחדים/ גדולים שעשיתי:

ראיתי והפקתי כל סוג של אירוע, אירועים פרטיים צנועים בגינה פרטית, אירועים פרטים מפוארים במקומות היוקרתיים ביותר וגם אירועים עסקיים מכירתיים ותדמיתיים. מבחינתי כל אירוע הוא מיוחד, ואני דואג שיהיה לו הטוויסט הייחודי שלו, אם זה בעיצוב, באמן או במשהו שמייחד רק אותו. הפקתי הרבה חתונות של סלבריטאים כמו אסתי גינזבורג ועדי קייזמן, ליאור נרקיס, מיכל אמדורסקי, ליאור סושרד, אייל גולן ואילנית לוי, קובי פרץ, מאיה בוסקילה, ענבל גבריאלי ועוד.

אחד האירועים שזכורים לי הוא זה שהפקתי בקיץ שעבר במונקו בצרפת. זה היה אירוע קונספט בסגנון ארמון שהיה בין המושקעים שהיו לי. הוא היה אירוע שונה לחלוטין ממה שמקובל פה בארץ. שם עבדתי עם המעצב פרסטון ביילי שהוא אחד המובילים בתחום בעולם. הוא המעצב הפרטי של אופרה ווינפרי.

עוד אירוע שזכור לי מאוד היה השקת הבושם של ניקול ראידמן שעשינו בגני התערוכה. הבאנו מעצבים ואמנים מחו”ל שרק האירוח שלהם הוא הפקה לא פשוטה בכלל.

בשנה הזאת יש לי בעיקר אירועי קונספט, אירוע עם נושא מסוים: לפני כמה חודשים הפקתי חתונה של איש עסקים גדול בסגנון קלאב מלכותי עם ישיבה על בר עצום במרכז האירוע ותפאורה שיצרנו במיוחד לחתונה. רק בשבוע שעבר הייתה לי בת מצווה ענקית של לקוחות מחו”ל שעשינו בסגנון מוזיקה. מחצית מהאורחים היו מניו יורק, וכל התפאורה הייתה מעוצבת מתווים, תקליטים, פרחים בצורות של כלי נגינה, פסלים של רקדנים וזמרים מוכרים, מיצגים חיים, פטיפונים פורחים ועוד ועוד. כל אורח קיבל על הצלחת במתנה אוזניות ממותגות ועוד הרבה הפתעות.

מקרה מצחיק/ מרגש/ הזוי באירוע:

נפלה חתולה שחורה על כלה שלי מהגג דקה לפני שהיא עלתה לחופה.

רעיון/ הברקה שלי:

אני הראשון שהבאתי לתחום מסלול במה לחופה. הרעיון הגיע לי מעולם האופנה. הדבר שומר על הזוג מהקהל שלא יסתיר אותו ולא יתנפל עליו בנשיקות וחיבוקים בזמן ההליכה לחופה.

דבר נוסף שהבאתי לתחום זה את עניין ארוחות הלילה - הראשונות היו סביח, ג’חנון וביצים ובהמשך סודוך ושווארמה.

מה הכי חשוב בעיניי באירוע:

הזרימה - גם אם תכננת ובנית על משהו אבל אתה רואה שהאירוע הולך לכיוון אחר, אל תילחם, לא בכל מחיר. הכי חשוב שלאירוע תהיה זרימה טובה ושזה יתפתח לפיק - לשיא - בשלב מסוים.

האירוע הכי גדול שעשיתי:

החתונה הגדולה ביותר שעשיתי הייתה 1,800 איש בישיבה מסודרת. הייתה לי גם חתונה שנמשכה חמישה ימים – כל יום מסיבה בסגנון אחר.

כשאירוע מסתיים אני מרגיש:

מלא גאווה בדרך כלל. אין כמו ההרגשה של טלפון התודה ביום שאחרי. זה קורה בדרך כלל כשאני במיטה ולא יכול לזוז מהתיזוזים של ההקמות והאירוע.

המוטו שלי:

אל תחפש אצל אחרים.

 הכי חשוב שלאירוע תהיה זרימה טובה (צילום: באדיבות אילן אשר)
הכי חשוב שלאירוע תהיה זרימה טובה (צילום: באדיבות אילן אשר)

אייל נאור

EXP אייל נאור, בן 49, נשוי + 2, גר בתל אביב

ותק בתחום: 20 שנה

למה בחרתי לעסוק בתחום זה:

לפני 21 שנה התחתנתי והפקתי לעצמי את החתונה. דרך הפקת החתונה גיליתי את עולם הפקות האירועים, ולאחר תחקיר של כמה חודשים והבנת התחום התחלתי להפיק אירועים פרטיים, ובתוך זמן קצר עברתי להפיק אירועים עסקיים.

אירועים מיוחדים/ גדולים שעשיתי:

פסטיבל “אדם אדמה”, שנערך בכיכר רבין - הבאנו את הכפר לעיר, האירוע הופק עבור עמותת “שנת השבע” בשיתוף עם עיריית תל אביב.

אירוע עבור לקוחות “וורלד סיגניה”, של לאומי קארד - האירוע הופק עבור 700 אורחים באולם סמולארש. במרכז פואייה יצרנו שדירה פריזאית עם דוכני מזון, חנויות ועוד. האירוע הופק ממאות פריטים שהרכיבו יחד תמונה אחת שלמה.

מקרה מצחיק/ מרגש/ הזוי באירוע:

בתחילת דרכי קיבלתי טלפון ביום ראשון אחר הצהריים מזוג ירושלמי ששאל אם יש באפשרותי להפיק להם חתונה בתוך יומיים. כששאלתי מה קרה, התברר שהאבא של הכלה נמצא בימיו האחרונים לחייו. מדובר באחת המשפחות המפורסמות בירושלים. האירוע הופק בבית פרטי בירושלים, והאבא בכה ודמע כל החופה. כעבור יומיים קיבלנו מכתב תודה מרגש ובו סיפר לנו הזוג שהאבא נפטר יום אחרי החתונה. זהו אחד המכתבים המרגשים שקיבלתי בחיי.

רעיון/ הברקה שלי:

אחד הפרויקטים שאני גאה בהם הופק עבור חברת מרלברו, שהשיקה לפני כמה שנים מהדורה מוגבלת של חפיסת סיגריות בצבע שחור עם פס אולטרא סגול. מרלברו ביקשו שנארגן מסיבת אולטרא בהשראת ההשקות שנערכו ברחבי העולם. לתפיסתי זה נראה מיושן, ומה שבפועל עשינו - הקמנו מופע עם קבוצת פירומניה שרץ בימי הסטודנטים והפך לאחד המופעים המדוברים. הקמנו מעין קופסה שחורה ענקית, ובכל פעם נכנסו לתוכה כ-150 איש וצפו במופע רקדנים בשילוב תאורת סיבים אופטיים.

מה הכי חשוב בעיניי באירוע:

חוויית האורח - אני מנסה להסתכל בעיניים של האורח, ולהבין אותו החל מרגע הגעתו לחניון ועד לרגע סיום האירוע, מנסה למקסם את החוויה שלו. למעשה הרעיון הוא לתת לאורח חוויה שתישאר איתו עוד הרבה זמן.

האירוע הכי גדול שעשיתי:

ארגנתי את פסטיבל “אדם אדמה” שעלותו כמיליון שקל. הגיעו לפסטיבל כ-25,000 איש במשך יומיים שלמים. האירוע התפרס על פני כ-15,000 מ”ר בכיכר רבין.

כשאירוע מסתיים אני מרגיש:

תחושת סיפוק ענקית.

המוטו שלי:

ליהנות ולאהוב את מה שאני עושה.

לתת לאורח  חוויה שלא תישכח (צילום: באדיבות אייל נאור)
לתת לאורח חוויה שלא תישכח (צילום: באדיבות אייל נאור)

Private Productions

זוהר מילי-רוול, בת 36, נשואה לרונן ואמא של דניאל ונועם

שרון דושניצקי-עציוני, בת 42, נשואה לזמר ואמא של יהונתן, איתמר, זיו וגיא

ותק בתחום: זוהר - 16 שנה שרון - 20 שנה

למה בחרנו בתחום זה:

זה תחום מרתק, דינמי ויצירתי מאוד, תחום שמחבר בין יחסי אנוש ליצירה מופלאה. הסיפוק יחסית מהיר מאוד ובכלל אנחנו מתעסקות בהגשמת חלומות. אין סיפוק גדול יותר מלהגשים חלום, לראות אותו קורה ולראות את השמחה בעיניים של אותה משפחה שהקשר ההדוק בינינו נרקם במהלך חודשים. החיבור האישי שמתחבר עם החיבור המקצועי של בריאה, חוויה והשראה מכל לקוח ולקוח הוא זכות גדולה. מפה באה האהבה הגדולה למקצוע ולעשייה שלנו.

אירועים מיוחדים/ גדולים שעשינו:

עשינו אירוע מתגלגל של יומיים, בלוקיישן בתולי למרגלות מקווה מים מרהיב. בנינו מלון בוטיק מוקפד ליומיים. התפרסנו בשלושה מתחמים שונים - מתחם חופה שצפה במים, מלאה בסחלבים ועטופה בנרות צפים שהייתה נוף מושלם ליושבי האמפי שיוצר במיוחד למתחם זה; גולפיות שלקחו את המוזמנים למתחם הארוחה והמסיבה שנבנתה בין עצי השטח, ואוכל מוקפד בניצוחו של שף מוכשר; מעבר למתחם המלון שתפעולו היה אתגר בפני עצמו. כשהתעוררו בבוקר נחשף בפניהם מתחם בראנץ’ נוסף עם אוהלי מסז’ים, במות רביצה על המים, מוזיקה, אוכל וכיף גדול. זו הייתה חוויה חלומית, אנרגיה מטורפת של אנשים שיצאו לחגוג עם הזוג יומיים שלמים בחתונה מושלמת.

מקרה מצחיק/ מרגש/ הזוי באירוע:

יש מלא סיפורים מצחיקים, מרגשים וגם הזויים שצברנו במהלך השנים. אחד שלא משתנה אף פעם זה החתן “הקוּל” שלא מתרגש מכלום אך תמיד יום לפני החתונה מגיע הטלפון “תשימי לי בבקשה כוס דקה...”.

רעיון/ הברקה שלנו:

זאת שאלת השאלות. ההברקה הגדולה היא לדעת לתרגם את הלקוח שלנו ולהבריק לעולמו. להבין את החלום שלו ולמצוא לו פתרון שאפילו הוא לא דמיין וחלם עליו. אם היינו אינסטגרם, הלקוח הוא התמונה ואנחנו רק הפילטרים, וזאת ההברקה.

למשל, מבקשת לקוח למציאת מקום מיוחד ומקורי נולדה לה מסיבה בתוך מכל הדלק של פי גלילות. הקמנו את האירוע במשך שבוע ימים. המכל כולו כוסה במסכים ווילונות, חוויה אדירה שכללה אמנים ומעופפים. החלום הוגשם מעבר לכל הציפיות, והתהליך יצר חברות כל כך גדולה שגם את הבריתות והבר מצווה של המשפחה המשכנו יחד.

מה הכי חשוב בעינינו באירוע:

הרגע המרגש של הגעת המשפחה לאירוע, הסיבוב איתם בחלום שנרקם יחד, המבט בעיניהם, החיבוקים והשמחה, וכמובן האנרגיה והסיפוק שאנו מתמלאות. מובן שלא פחות חשוב שכל הדברים יעבדו בסנכרון מלא אחד עם השני - לעבוד על כל החושים, שהאווירה שאנחנו רוצים לייצר תחבר בין עיצוב, ריחות, טעמים, תאורה, מוזיקה וזמנים. חשוב לזכור שבכל אירוע מושלם יש מנצח שאחראי על התזמורת הזאת, וזה מה שגורם לכל הדברים לקרות.

האירוע הכי גדול שעשינו:

תדמיינו את עצמכם עומדים במרכז של קרחת יער ענקית ועצי אורן מקיפים אתכם. תעצמו את העיניים ותדמיינו את השבילים הסלולים שמובילים את מאות הרכבים של המוזמנים שנקלטים על ידי עשרות אנשי וואלה סרוויס שמקבלים את פניהם המופתעות כשהם יורדים מהרכבים ומגלים את עוצמת הבנייה - את תלמי התאורה הפרוסים על כל השטח; את מזרקות הענק שנבנו במיוחד לאירוע; את דיילות הכניסה שקולטות כ-1,800 איש שיורדים במרגלות ההר בשבילי במות מפותלים; את פילהרמונית הענק שמקבלת אותם ומאחוריה נגלה כל האירוע שמחולק למתחמים שונים של ישיבה - כל מתחם שונה אחד מהשני בעיצובו ובאופיו הייחודי; את מאות המלצרים והשפים שמבשלים לאורחים ומקבלים אותם במזנונים שפרוסים בשפע בכל מתחם; את פרחי הענק בהשראת עליסה בארץ הפלאות ושערי הענק, שולחנות מראה, גופי תאורה... זה ענק זה מרשים.

האווירה מתחממת עם אמנים ישראליים בינלאומיים ועם אמנים מחו”ל. המסיבה בעיצומה, הברים הענקיים משקים את האנשים, והמסיבה מתחילה כשמגיעים לרגעי השיא באירוע - הצוות דרוך לכל דבר, הליין-אפ זורם, ונקודת שיא זאת קורית אחרי חודשים של עבודה קשה ושבועות של בנייה. אנחנו מתרגשות! מביטות בפניהם של החתן והכלה ובכל המשפחה. פשוט חוויה רגשית שמגיעה לשיאה. זה המנוע הכי חזק של כל העשייה המטורפת הזאת.

כשאירוע מסתיים אנחנו מרגישות:

סיפוק גדול וגם קצת עצבות לראות אותו מתפרק. כל אירוע הוא יצירה בפני עצמה. חודשים ושעות של עבודה קשה, ואז הוא נגמר וצריך להמשיך הלאה לאירוע הבא. זו בנייה והריסה שקורות בזמן קצר מאוד, אז זה תמיד מלא ברגשות מעורבים.

המוטו שלנו:

תיהנו מהדרך והתוצאה תהיה מדהימה. אנחנו מתעסקות בשמחות ובהגשמת חלומות, וחשוב לנו שגם הדרך לאירוע תהיה רצופה שמחות וחוויות טובות (וכמובן, כשיפה הכל טעים יותר ונעים יותר).

 כל אירוע הוא יצירה בפני עצמה (צילום: באדיבות Private Productions)
כל אירוע הוא יצירה בפני עצמה (צילום: באדיבות Private Productions)

אלירן ברדוגו

41, ברדוגו הפקת אירועים

ותק בתחום: 20 שנה

למה בחרתי לעסוק בתחום זה:

הגעתי משכונת מצוקה, ומישהו גילה אותי ומשך אותי לתחום כמפיק ובונה קונספט.

אירועים מיוחדים/ גדולים שעשיתי:

ארגנתי אירועים עבור מכוניות היוקרה “פרארי”, “מזארטי”, “אסטון מרטין”; עבור חברות שלמה סיקסט, אסתי לאודר, קבוצת חג’ג’, לוריאל, טמבור, טפרברג; הפקתי חתונה עבור אדיר מילר, נירו לוי, פבלו רוזנברג, מיכל ינאי.

מקרה מצחיק/ מרגש באירוע:

לאחרונה הפקתי אירוע שכלל תצוגת אופנה ובה צעדו דוגמניות 106 מטר אנכית מראש מגדל בקניון כפר סבא הירוקה, כשהן עם הפנים למטה. לאודישנים הגיעו המון בנות, אבל לאחר שניסו את האתגר נשארנו רק עם 12 אמיצות במיוחד.

מרגש - אני מתרגש כמעט מכל חתונה עד כדי דמעות, בעיקר במעמד החופה.

רעיון/ הברקה שלי:

בהשקת מגדלי מאיר ברוטשילד הוצאתי את להקת הבלט הישראלי מהחממה שלהם כדי להופיע על במה בגובה 6 מטרים שהוקמה על אתר הבנייה והפיגומים.

לאירוע השקת סירות מאסטר קראפט הכנסנו סירה לתוך בריכת וילה, סירה שאורכה היה 8.5 מטרים ומשקלה 4.5 טון. הקהל שנכנס הופתע מאוד.

מה הכי חשוב בעיניי באירוע:

האירוע הוא החשוב! הכל משרת את האירוע כדי שיהיה מושלם. אין התפשרות.

האירוע הכי גדול שעשיתי:

חגיגות 60 שנה ל”פדני”, כולל מטס מיוחד של ברייטלינג. האירוע הכיל 300,000 מוזמנים.

חתונה ל-7,000 איש שנערכה במהלך מלחמת לבנון השנייה ובה התחתנו 50 זוגות בו זמנית. אנו דאגנו לכל זוג משלב התאמת השמלה, בחירת הכיבוד והאירוח.

כשאירוע מסתיים אני מרגיש:

סיפוק עצום, תחושת ניצחון שנמשכת עד האירוע הבא.

המוטו שלי:

“בתחבולות תעשה לך מלחמה”. העם היהודי בטוח שהוא יודע הכל, שכולם מנסים ל”קמבן” אותו ולהרוויח משהו על חשבונו. אני מוכיח שדרך מחשבה וקריאייטיב אני מקרב אותו לחזון שלי, ואז הרעיון מובן לו והופך להיות החשוב ביותר גם בעיניו, והאמצעים זמינים והוא זורם איתי.

לעשות הכל כדי שהאירוע יהיה מושלם (צילום: באדיבות אלירן ברדוגו)
לעשות הכל כדי שהאירוע יהיה מושלם (צילום: באדיבות אלירן ברדוגו)