מלכת היופי מור ממן נשענת על רקע כחול בתנועה אלגנטית. היום היא מדגמנת את מראה הקיץ של חברת האיפור פופה מילאנו, כשהיא מאופרת בהתאם לפלטת הצבעים העזה. זה נראה עליה נהדר.

>> עוד אופנה: היכנסו לדף הפייסבוק שלנו

"מראה 'ויוה קריוקה' של פופה לקיץ נוצר בהשראת ברזיל והמסורת הנוצצת שלה, הקוקטיילים הצבעוניים של ריו, פירות טרופיים ואלף גוונים של החופים המרהיבים", אומר רונן שטיינר, מנהל מחלקת ההדרכה של פופה, שאיפר את מור להפקה.

"זה מראה עוצר נשימה, פיצוץ של צבעים טהורים נוצצים וניגודים חזקים. הוא מתאים לטרנד האופנתי הכללי, של צבעים עזים, הדפסים פרחוניים ומה שרואים היום על מסלולי האופנה".

הקולקציה כוללת זוגות של גוונים מנוגדים במרקמים שונים ומשלימים: סאטן ומאט.

זה מהמם על מור, איך מתרגמים את המראה לשימוש יותר יומיומי?

"הסוד הוא באיזון בין הצבעים: גוונים אינטנסיביים לעיניים ולציפורניים מעורבבים עם צבעים טהורים לשפתיים וללחיים.

"יש בקולקציה אייליינר עמיד במרקם קרמי קל שמגדיר את קו הריסים. הוא בא בארבעה גוונים, מחום שמתאים לכל דבר ועד כחול וירוק נועזים. דווקא בישראל הנשים משתמשות באייליינר צבעוני יותר מאשר באירופה השמרנית. למי שלא רוצה למרוח צללית, אפשר למשל להשתמש באייליינר צבעוני כדי לתת את המראה האופנתי בקטנה".

אפקט זכוכית לציפורניים

הקולקציה כוללת גם לקים בגוונים חזקים, שנמכרים בקופסאות קטנות. בכל קופסה שני לקים בצבעים מנוגדים או משלימים, שתואמים בדיוק למארזי הדואו של הצלליות. הלקים מחכים מראה של ג'ל, עם מעט נפח, משטח חלק וצבע אחיד, שבפופה מכנים "אפקט זכוכית".

"מורחים צבע אחד על ציפורני הידיים ואת השני על הרגליים, או שמשלבים את שני הצבעים על הידיים. מתקבל מראה צבעוני וקייצי".

__________________________________________________________________________________________________________

עוד כתבות באתר תחרות מלכת היופי: