במשך שנים רותם אבוהב הייתה רגילה להצחיק כשתמיד יש מישהו לצידה. היא התחילה את דרכה בשנות השמונים כילדת הטלטקסט, אחר כך הצטרפה לחבורת "דומינו גרוס" המיתולוגית לצד אדיר מילר, גורי אלפי ואסי כהן, ביצעה מערכונים, הפכה לשחקנית דרמטית עם תפקידים בסדרות טלוויזיה כמו "סברי מרנן" ובסרטים רבים כמו "סוף העולם שמאלה" ו"אביבה אהובתי", עליו גם זכתה בפרס אופיר.

>>> חבבו את "לאשה" בפייסבוק

>>> חפשו אותנו באינסטגרם: LAISHAMAG צפו בתמונות מאחורי הקלעים של הפקת הגיליון החדש, וקבלו הצצה לגיליונות הבאים

עכשיו אני

כעת, אחרי קריירה של שיתופי פעולה ועבודת צוות היא מעזה סוף סוף לעמוד לבד על הבמה במופע סטנד אפ משלה. "כל האחריות עליך, ועל הכתפיים שלך. זה דורש ממך בשלות", היא מעידה.

בין חזרות לסדרה חדשה בשם "התובעת", לסרט "העמק" שעומד לצאת לאקרנים, מבחינתה מדובר בהגשמת חלום ישן ובמשך שעה וחצי בצוותא בתל אביב היא יורה לכל הכיוונים, והנשק הוא חשיפת פרטים אישיים על חייה. "אני מדברת ממקומות אמיתיים,יש הרבה התעסקות בהרזיה, משקל, היריון", היא משתפת, "הקושי שלי לדבר אנגלית, זה שאני חולת ניקיון, הגירושים של ההורים שלי, החיים עם הבעל והתפקוד כאמא לשלושה בנים".

עדיין קיים פחד לפני כל הופעה, כי בדיחה שלא עובדת זו תחושה מבעיתה, אבל כשקהל של כמה מאות אנשים צוחק בשביל אבוהב - זה כמו לעוף.

  • עוד בווידאו: האם באמת בארץ יש יותר גברים מצחיקים מנשים, ולמה? מי הן הקולגות "שעושות את זה"?, ולמה לדבר מול כולם זה כמו טיפול פסיכולוגי?