מה: אחרי שמותג הנעליים העולמי בנסימון שיתף פעולה עם ענקי אופנה כמו ז'אן פול גוטייה, גוצ'י ושאנל, החליטו בבנסימון הישראלי לחבור לאושייה קטנה בשם קוקטית וליצור שיתוף פעולה מאויר, קליל וכיפי. קוקטית נרגשת מתמיד, ושמחה לחבור למותג צרפתי וקוקטי בעצמו.
למה: קוקטית היא מאמינה גדולה בשיתופי פעולה. המשוואה בעצם פשוטה: אני + אתה = כולם מרוצים. קוקטית החלה את דרכה כדמות מאוירת ב-Xnet, שבאה לדגמן עבורכם טרנדים ולדווח מהשורה הראשונה של תצוגות האופנה. מאז היא הספיקה לחלוש על ליין של צלחות מאוירות בשיתוף פעולה עם קסטיאל, לעטר גופות חטובים ושזופים בקעקועים זמניים ומעוצבים שיצרה עבור H&M וחברות נוספות, וכעת היא מתכננת להשתלט לכם על הנעליים בעזרת השת"פ הנוכחי עם בנסימון. אם תשאלו אותה, שיתופי פעולה מעודדים יצירה. כשחברות מסחריות גדולות לוקחות אמנים צעירים או מותגים קטנים להרפתקה משותפת - הניגודיות ביניהם עושה את שלה.
הרעיון:לאייר חמישה מוטיבים אהובים במיוחד ממותג הקעקועים הזמניים "קוקטית - Not Forever" על דגמים נבחרים. האננס, העוגן, היהלומים, הגלידה והעיניים, עוברים מהעור אל הנעליים.
איך: לטובת הפרויקט בחרה קוקטית בקפידה חמישה צבעים וחמישה איורים שונים, אותם איירה בעבודת יד, נעל-נעל, בסך הכול 50 זוגות, באמצעות טוש שלא יורד בכביסה. לאחר שסיימה עם החלק הכיפי הזה, התפנתה קוקטית לדגמן את הקו המאויר!
התוצאה:הנעליים עומדות למכירה בלעדית באתר של בנסימון ישראלכפריט אספנות ייחודי, בתמחור הקבוע של 220 שקל (עד גמר המלאי). בנוסף, על כל רכישה של זוג נעליים, מקבלים במתנה קעקוע של קוקטית.
הצעת הגשה: קחו את הבנסימונים החדשים שלכם ולכו לרוץ איתם בשדות ירוקים!
לטובת הפרויקט יצרה קוקטית גם הדפסים כיפיים - סתם שיהיה פה שמח.
וכמובן, אי אפשר בלי אינסטגרם!
העיתונאים שבאו להשקה לא נשארו אדישים וצילמו את הנעליים בעמדת הצילום המתוקה שהוכנה במיוחד עבורם. הנה התוצאות:
לתמונות נוספות, היכנסו לעמוד האינסטגרם של קוקטית או בקרו באתר