אחרי שהפך לאחד השמות המזוהים ביותר עם דוגמניות חטובות להפליא כמו קייט אפטון, בר רפאלי, אירינה שייק ואל מקפירסון, גיליון בגדי הים של המגזין ספורטס אילוסטרייטד, האוחז בתפוצה של ארבעה מיליון עותקים ויחסי ציבור אגרסיביים, יארח לראשונה בתולדותיו מודעה עם דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם. ההודעה על כך פורסמה בחשבון הטוויטר של המגזין, ובמהרה הפכה לוויראלית. על אף שלא מדובר בשער הגיליון וגם לא בהפקת אופנה מערכתית, לא בכל יום זוכה דוגמנית במידה 48 לבושה בביקיני קטנטן, לעבור את חומת המגן של המגזין.
>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק"אני יודעת שהקימורים שלי סקסיים, ואני רוצה שכולם יהיו עדים להם", אמרה גרהאם בת ה-27 בהצהרה שנתנה לאתר האינטרנט של מגזין US Weekly. "אין סיבה להסתיר אותם". בראיון ישן יותר הצהירה גרהאם כי "רק בגלל שאני בחורה גדולה, זה לא אומר שכאשר אני הולכת לים אני רוצה להתכסות. בניגוד לנשים גדולות שמעדיפות שלם, אני אוהבת ללבוש ביקיני. זה הכי מחמיא והכי מרזה".
עוד בערוץ האופנה
- הדוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרט הופכות לפין-אפ גירלס משנות ה-50
- האבולוציה של הגוף הנשי: 5,000 שנה של אידיאל היופי ב-3 דקות
- טל שחם, תכף בת 60, מידה 36: "הבעיה היא לא בבגדים, אלא בנשים"
המודעה בכיכובה של גרהאם, המלווה גם בסרטון וידיאו קצר (בטיזר ממנו תוכלו לצפות כאן), היא חלק מהקמפיין Swimsuits for All. הקמפיין מבקש להעצים נשים בכל מידה, ולהראות להן שגם אישה שלא נראית כמו היידי קלום יכולה בקלות ללבוש בגד ים מבלי לחשוש מהעין הביקורתית של האחר. בתיאוריה, כמובן, זה גם עובד.
גרהאם היא אחת מדוגמניות הפלאס סייז המפורסמות בעולם והיא מחזיקה גם בקו הלבשה תחתונה הנושא את שמה בשיתוף מותג האופנה למידות גדולות Addition Elle. לפני ארבע שנים היא עמדה במרכז סערה ציבורית בארצות הברית, לאחר שפרסומת בכיכובה לחברת המידות הגדולות לין בריינט צונזרה והורדה משידור ברשתות הטלוויזיה ABC ו-FOX. התירוץ של רשתות השידור היה שהפרסומת סקסיסטית ופוגעת בערכי המשפחה המקודשים כל כך של אמריקה, אך לאחר הצפייה בפרסומת גם אתם תבינו שמדובר בפסילה שנעשתה על בסיס משקל בלבד. גראהם אמרה בתגובה כי "לאף אחד אין בעיה עם דוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרט בטלוויזיה, אבל כשזה מגיע לדוגמניות במידות גדולות - חתכו אותי מיד".