בינוניות היא קללה, עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה – הקלישאות האלו נכונות תמיד, ועוד יותר כשזה מגיע לסטייל. אם את שיקית מהממת – מה טוב; אם הלבוש שלך כל כך מחריד שאי אפשר להסיט ממנו את המבט – את איקונית ובלתי נשכחת לא פחות. הבעיה היא כל אותן נשים רבות שנופלות באמצע, לא כאן ולא כאן. בעולמנו קוראים להן סלבריטאיות – נשים עם כל הנתונים הנכונים, שלא מצליחות להרכיב תלבושת מוצלחת ולמצות את האלמנט הקולי שמצוי בהן באופן טבעי. אספנו את רשימת המפורסמות היפות שרק צריכות קצת עזרה בתחום המלתחה כדי לכבוש את תעשיית הסטייל המקומית.
עוד בערוץ האופנה
טהוניה רובל
גוף מרהיב, יציבה קטלנית, פני בובה ואטיטיוד מהגיהינום – על הנייר יש לטהוניה רובל את כל הנתונים כדי להפוך לסופר מודל הבאה של ישראל. ועדיין, היא לא שם. טהוניה, שאינה מעסיקה סטייליסט צמוד, מקפידה להחריב גם שמלות ערב מדליקות עם נעלי עקב זולות או עיצוב שיער חסר שיק. למסיבת הסילבסטר שנערכה בחודש שעבר בקסטיאל, למשל, הגיעה האמזונה המופלאה בחולצת בטן טרנדית בגזרת קאט-אאוט, חצאית סקייטרים קולית וז'קט אופנוענים מוצלח, אך הצליחה להרוס את כל הטוב הזה עם גרביונים מיושנים, תסרוקת כלות מזעזעת ונעליים שנראות כאילו נאספו מהרחוב. אם רק תלמד לאזן בין גישת הדיווה מהחלומות למראה של נערה עם אדג' – היא תתגלה כפאשניסטה מנצחת.
אור גרוסמן
על פי גורמים רשמיים, אור גרוסמן משתמשת בשירותיה של סטייליסטית הבית של רנואר, ליטל מעוז – המותג לו היא משמשת כפרזנטורית. ומה נאמר, פני הפרזנטורית כפני המותג. גרוסמן נראית תמיד כאילו היא מנסה להיות טרנדית, זה בולט בכל הופעה ציבורית שלה, אך אין בלוקים שלה שום אמירה ייחודית שתבדיל אותה משאר הדוגמניות-שחקניות בישראל. היא נראית מעולה, אבל ההשקעה ניכרת מדי והיא עדיין נמצאת תמיד צעד אחד אחרי הפאשניסטות הטבעיות. בהחלט לא מצב רצוי לפרזנטורית של אחת מחברות האופנה החזקות בישראל. נראה כי סידור מחדש של הארון והלוק, יכול להביא לגרוסמן ניחוח נונשלנטי ובינלאומי.
דנה פרידר
עם גוף ותנועות של רקדנית, בן זוג שווה, פנים מתוקות ושיער בתספורת חצי היפסטרית וחצי בובתית – לדנה פרידר יש את מה שצריך כדי לקחת מנטע גרטי ואפרת גוש כמה קמפיינים לבוטיקים מקומיים. אבל חסר לה עוד פוש קטן בבחירות הלבוש. לפרידר אין סטייליסט, ולכן נראה שבדומה לטהוניה – גם היא מצליחה לקחת פריטים נפלאים וליצור מהם טוטאל לוק בעייתי. הבעיה המרכזית של פרידר היא חוסר ההבנה בנוגע לאביזרים, שהיו יכולים בקלות להקפיץ את הלוק שלה מילדה טובה למתלבשת לוהטת מהשורה הראשונה.
עדן בן זקן
זה אולי יישמע מוזר, אבל מעדן בן זקן היינו מבקשים רק דבר אחד: להגביר קצת את הווליום. כשהיא מתפרעת עם אוברול מנומר, אף אחד לא יכול לעמוד בפניה. אבל בשעות הפנאי, כשהיא בוחרת במגפי עור מג'ויפים ופריטים בגווני קאמל וקרמל שלא עושים שום חסד עם המראה שלה – כל העניין שהיא יוצרת נעלם. היינו מוותרים גם על פן הגרושות, שכן השיער האסוף מוסיף לה מאוד. אפילו הקליפס הצהוב מהפלסטיק שאיתו היא מסתובבת יכול להפוך לטרנד לוהט א-לה קרסידה בונאס, אם רק תשקיע עוד קצת בכישרונה המדהים להפוך פריטים זולים לאלמותיים.
אניה בוקשטיין
אניה בוקשטיין, שמתהדרת בשירותיו של הסטייליסט עידן לרוס, היא בחורה יפהפייה עם נטייה לשמלות סטרפלס שחורות קטנטנות. הבעיה מתחילה כשהיא מתעקשת שוב ושוב לצוות לשמלות אלו מעילים כבדים ותסרוקות דודתיות. אם לשפוט את הלבוש שלה, בוקשטיין היא אישה מזדקנת שלכודה בגוף של עלמת חן צעירה. היינו ממליצים לה ללכת עד הסוף עם המראה הקוקטי סטייל אודרי טוטו – היא הרי גם ככה קטנטנה, אלגנטית ומצוידת בגבות הכי טרנדיות בעולם.
אליענה תדהר
אם נחפש במילון את ההגדרה ל"כוכבת ילדים", אנחנו בטוחים שנמצא שם תמונה של אליאנה תדהר – לבושה באותם בגדים מלוקקים שעליהם היא מקפידה מתוקף מעמדה. אבל אם מסתכלים על השביל בצד בשיער, האיפור העדין ותווי הפנים, נראה שמאחורי החזות החייכנית מדי מסתתרת נערת פסטיבלים מדליקה. לטעמנו, היא בהחלט יכולה להיות היורשת של עמית פרקש בגזרת השיק, ולקפוץ מעולם הילדים לעולם הנשים הנחשקות.