כמאמר האמרה העתיקה "טוב שם טוב משמן טוב", כמעט כל סלב שמכבדת את עצמה הוציאה, או תוציא מתישהו, איזה בושם, ליפסטיק או ליין איפור על שמה. מוצר שיזקק את ריח הסטארית שבה, יתמצת את המהות הקורנת ממנה וישאב השראה מהאישיות (התמיד עוצמתית) שלה. ובמילים אחרות- יהפוך אותה לעוד יותר עשירה, זוהרת ונחשקת.

שיתופי פעולה בין הכוכבים הגדולים לגופים מסחריים תמיד נראים כשידוך משתלם לשני הצדדים, אבל זה לא מספיק. אמנם מעריצים נוטים להיות עיוורים בכל הקשור למושא הערצתם, אבל העיוורון הזה זמני ומה שקובע בסוף את הצלחת המותג הוא כמו בכל עסק: טיב המוצר והניהול העסקי-שיווקי שלו.

התחומים שנחשבים לבטוחים יחסית להשקעה עבור הכוכבים להשקעה הם ענף הטיפוח הקוסמטיקה ועולם האופנה, ובכל זאת יש לא מעט דוגמאות לעסקי כוכבים שנחלו כשלון אחרי הבאז הראשוני של החשיפה למוצר. משעשעת במיוחד הדוגמה של תוספות השיער בקליפסים של פריס הילטון- Dream Catchers. בשנת 2010 תבעה החברה את הילטון על סך 35 מליון דולר. הסיבה: יורשת המיליונים ואשת העסקים השתמשה בתוספות שיער של המתחרים בניגוד לחוזה, וגם שכחה להגיע למסיבת ההשקה של עצמה כי היא הייתה, אופס, בדיוק בכלא אחרי שנתפסה נוהגת ללא רישיון בתוקף.

מה מידת המעורבות האמיתית של הכוכבים בתכנון המוצר? קשה לדעת. הם ואנשי פמלייתם בוודאי יענו שהליפסטיק או הבושם החדש משקפים את מי שהם ומבוססים על ההעדפות שלהם. פנטזיה או לא, הנה כמה מותגי ביוטי של סלבס שדווקא מצליחים בימים אלה בעולם, ובגדול.

מוצרי טיפוח, איפור ובשמים נוספים מחכים לכם במבצעים ייחודיים והנחות בביוטי סיטי הוליווד, בתאריכים 30/6-3/7 בגני התערוכה בת"א

סדרות מוצרי איפור וטיפוח

ליין האיפור Khroma Beauty

הסלבס: קים, קורטני וקלואי קרדשיאן

לאחר שהאמריקאיות פיתחו אובססיה חולנית לקונסילר של קים ולשפתון של קנדל, זה היה אך מתבקש שהאחיות קרדשיאן יוציאו ליין איפור. המוצרים תוכננו כך שיתכתבו עם הלוק של כל אחות הליין והקולקציות כוללות לקים, שפתונים, צלליות, גלוסים, לקים ועוד.

איפה וכמה? באתר המותג תמצאו פירוט של חנויות האונליין בעולם.המחיר 10 דולר לפריט בממוצע.

ליין הטיפוח Nuance

הסלב: השחקנית סלמה הייק

ליין הביוטי של סלמה הייק, שכולל קרמים, פילינגים, סרומים, ליפסטיקים ועוד, פורש את כנפיו על כל התחומים: גם איפור, גם טיפוח וגם ראיית עולם. המוצרים נרקחו בהשראתה של סבתא של הייק, שהייתה קוסמטיקאית, והם ידידותיים לחיות ונטולי פראבנים. אומרים שהייק עצמה שיחקה תפקיד נרחב ביצירתם ואף שימשה כשפן ניסוי לרובם.

איפה וכמה? המוצרים נמכרים ברשת בתי המרקחת האמריקאית CVS, במחירים שנעים בין 50-15 דולר.

סדרת האיפור Flower

הסלב: השחקנית דרו ברימור

בשנת 2013 השיקה ברימור ליין איפור במחירים שנושקים לקצה הגבוה יותר של סקאלת הדראגסטור. הליין כולל צלליות, ליפסטיקים, גלוסים, פודרות מסקרות ולקים.

איפה וכמה? המוצרים נמכרים ב"וולמרט"- רשת ענק אמריקאית שמוכרת ליינים זולים המיועדים בעיקר לנערות, במחיר ממוצע של 10 דולר למוצר בגודל מלא, וקצת פחות לצללית יחידה.

מוצרים זולים שמיועדים בעיקר לנערות. סדרת האיפור של דרו ברימור
מוצרים זולים שמיועדים בעיקר לנערות. סדרת האיפור של דרו ברימור

ליין האיפור Kat Von D

הסלב: קאט-וון-די, כוכבת ריאליטי ומקעקעת

קאט וואן די, מקעקעת אמריקאית מפורסמת שהיא גם דוגמנית, מוזיקאית וכוכבת ריאליטי ("מיאמי אינק"), היא הבעלים הגאה של ליין מוצרים משגשג להפליא שכולל צלליות, מייק אפים, ליפסטיקים, פלטות קונטור מקצועיות, פודרות, איילינרים, עפרונות ועוד. מוקד המשיכה הראשוני למוצרים שלה הן האריזות של הפלטות- כל אריזה יוצאת תחת פס הייצור כשעליה מודפס ציור בסגנון קעקוע שאופייני לסטייל שלה. המוצרים עצמם עומדים בציפיות של ההייפ המטורף: הם מצוינים, מגוונים, ועם היד על הדופק בכל הנוגע לטרנדים חדשים של ביוטי.

איפה וכמה? המוצרים נמכרים בחנויות "ספורה" בעולם, ובאתר של וון-די, שיעמוד היטב בציפיות האומנותיות שלכם. לא מדובר בליין זול: ליפסטיק עולה 21 דולר ופלטה עולה קרוב ל-50 דולר.

סדרת איפור לנשים כהות עור Iman

הסלב: דוגמנית העל אימן

הסופרמודל הוציאה ליין מיוחד לנשים כהות עור, שקשה להן למצוא גוונים מתאימים לפנים. הקולקציה כוללת מייק אפ בארבע פורמולות שונות- לגימורים שונים ולסוגי עור שונים, ליפסטיקים, קונסילרים, ברונזרים, עפרונות צללית ועוד. העסק שהחל בשנת 1994 ממש בקטן, מגלגל כיום 25 מליון דולר.

איפה וכמה? המוצרים נמכרים ב"וולגרינס" (רשת בתי המרקחת הגדולה ביותר בארה"ב) במחירי ביניים, למשל 10 דולר לליפסטיק.

בשמים חדשים בחסות הכוכבים

(הבשמים נמכרים ברשת סופר-פארם, חלקם במחירי השקה ובהנחות בלעדיות בביוטי סיטי הוליווד)

1. Rogue Love

הסלב: ריהאנה

הניחוח: מתוק ונשי

7 אלבומים, 7 גראמי, 12 סינגלים במקום הראשון, יותר מ- 80 מיליון עוקבים בפייסבוק ועיצוב שתי קולקציות עבור ארמני וריבר איילנד. אין ספק שיצירתיות לא חסרה לריהאנה, ועכשיו יש לה גם בושם חדש.

דבר המפרסם: "הבושם נפתח בניחוחות של פירות נפלאים שמגרים את החושים בתווי הדרים רעננים ואפרסק עסיסי, המשתלבים עם פיתוי של פירות יער. לב הבושם בנוי משכבות של עלי כותרת של יערה, יסמין, קוקוס וסחלב, במרקם זוהר וגוונים תוססים, מועצמים עם פיתוי של קוקוס שבלתי ניתן לעמוד בפניו, ומסתיים בווניל וענבר זהוב, וקצת קרמל".

מחיר: 229 שקל

ויש גם גרסה לגבר בניחוח "עצי-אוריינטלי". בושם ROGUE של ריהאנה
ויש גם גרסה לגבר בניחוח "עצי-אוריינטלי". בושם ROGUE של ריהאנה

2. True Reflection

הסלב: קים קרדשיאן

הניחוח: סקסי ואוריינטלי

קים קרדשיאן, כוכבת הריאליטי המצליחה ביותר בכל הזמנים, טומנת ידה בעולם האיפור (עם הסיסטרז) וגם בתחום הבישום. הבושם החדש מבטא את מהותה של אישה אמיתית שחוותה הכול ונשארה חזקה מתמיד. "רציתי השתקפות אמתית של עצמי עם טוויסט שובב", מפרטת קרדשיאן, "גרדניה היא הפרח האהוב עלי וקיים בכל הבשמים שלי, והפעם רציתי אותה במרקם עשיר יותר שישקף את החוויות שעברתי כל חיי ואת הרבדים השונים של האישיות שלי".

דבר המפרסם: "הבושם מתפרץ עם ברגמוט איטלקי נוצץ, שזיף ואפרסק עסיסיים, ממשיך עם לב עשיר בפריחת גרדניה, סחלב מתוק ופרח לוטוס חושני ומסתיים בניחוח יער רווי בפאצ'ולי ומושק".

מחיר: 250 שקל

3. Our Moment

הסלבס: להקת וואן דיירקשן

הניחוח: עסיסי ועמוק

אחרי שני אלבומי זהב והצלחה חסרת תקדים ברחבי העולם, להקת הבנים המפורסמת ביותר בעולם (שהתגלתה על ידי סיימון קאוול בתוכנית אקס פקטור בריטניה) משיקה בושם בכורה ומקדישה אותו לאוהדים. כלומר, לאוהדות המצווחות. השקת הבושם תלווה בסרטון שיופץ ברשתות הבינלאומיות ויספר את סיפור הלהקה והמוזיקה שלה דרך תווי הבושם שיצרו. "זה היה תהליך ארוך ומרגש ואנחנו ממש גאים בכך שעשינו את הבושם שלנו", סיפר סולן הלהקה הארי סטיילס.

דבר המפרסם: "הניחוח מורכב מנתזים של פירות טריים ופרחים עונתיים רוויים בניחוח מושק חם, אשכולית ורודה, דומדמניות אדומות, פירות יער בשילוב עם עלי כותרת של יסמין, ולסיום תווים עציים של מושק ופצ'ולי

מחיר: 299 שקל

4. Minajesty לאליזבת' ארדן

הסלב: ניקי מינאז'

הניחוח: חצוף ושערורייתי

האומנית הרבגונית ואייקון האופנה הצבעוני ניקי מינאז' משיקה בושם חדש לקולקציית הבשמים שלה, שמקבלת השראה מאישיותה המשתנה באופן תמידי. מינאז' מבהירה: "אני רוצה שבושם זה יהווה חגיגה לחיים, לחיות את הרגע ולהיות שערורייתיים, לדעת שהעוצמה מגיעה מבפנים!"

דבר המפרסם: "הניחוח נפתח בעסיס אפרסקים, דומדמניות ופריחת הלימון, ממשיך בתו מתוחכם של מגנוליה ופראנג'יפיאני, ומתקבע עם זרעי טונקה ווניל".

229 שקל

5. Wonderstruck לאליזבת ארדן

הסלב: טיילור סוויפט

הניחוח: פרחוני וקסום

המוזיקאית טיילור סוויפט, הידועה בזכות שירי האהבה הפופיים שהיא כותבת ומבצעת, משיקה את הבושם הראשון שלה שמתאר- איך לא, את הרגע הראשון של ההתאהבות. "ללבוש בושם מיוחד זו הדרך המושלמת לשמר זיכרונות עבר, כמו מנגינה וכמו שיר, ריח לוקח אותך לעבר וגורם לזכור רגע מסוים", מתפייטת סוויפט, "אני אוהבת את הרגע שבו את נפגשת בפעם הראשונה עם מישהו ומרגישה חיבור מיידי. העוצמה הרגשית הראשונה היא בלתי ניתנת לתיאור, זאת אותה ההרגשה קסומה של הבטחה ותקווה ותככים. רציתי ללכוד את התחושה הזאת, ומכאן גם שמו של הבושם". אם מסתכלים מקרוב על הפרטים בעיצוב הבקבוק אפשר לראות כמה מהדברים האהובים על טיילור, למשל הספרה 3. סתם שתדעו.

דבר המפרסם: "הבושם נפתח בפרזייה, פריחת תפוחים ופטל, ליבו רווי בווניל, יערת דבש והיביסקוס לב, והוא מסתיים בתו בסיס של סנדלווד ואפרסק".

מחיר: 169 שקל

6. Heat Wild Orchid

הסלב: ביונסה

הניחוח: מפתה ואנרגטי

כוכבת העל ביונסה, שהיא כבר בעלת ליין בשמים מצליח על שמה, משיקה בושם חדש המאופיין בניחוח מפתה ואנרגיה נשית עזה. בהשראתה של בעלת הבית, איזה שאלה.

דבר המפרסם: "בלב הבושם פרח הסחלב, בעל איכויות שיקוי קסומות, המעניק ניחוח אקזוטי. הוא עטוף בערבוביה ממכרת של פירות, פרחוניים ועציים כדי ליצור ניחוח מרתק ובלתי נשכח".

מחיר השקה: 169 שקל (במקום 479 שקל). מהדורה מוגבלת, להשיג בביוטי סיטי בלבד

7. Paradise Elixir

הסלב: שאקירה

הניחוח: רענן וטבעי

המוזיקאית סלאש רקדנית סלאש דוגמנית הקולומביאנית המצליחה, בעלת היופי התמים והנקי, מוציאה בושם חדש שהוא מבחינתה הביטוי הסנסואלי לגן עדן. הבושם החדש הוא "אורח" בסדרת Elixir מבית שאקירה, וניחוחו הרענן מכיל את המהות והקסם של גן העדן.

דבר המפרסם: "הניחוח פותח בהתפרצות של קוקטייל פירות הדר רעננים, ועלי דקל בחלק העליון של הבושם. בלב הבושם מתחבא לו תו של פרחים אקזוטיים כמו טיארה, ובבסיס עץ ומאסק".

מחיר השקה: 99 שקל (במקום 322 שקל). נמכר במהדורה מוגבלת

הבושם שחוגג את האישה שבתוך כולנו. WOMAN של כריסטינה אגילרה
הבושם שחוגג את האישה שבתוך כולנו. WOMAN של כריסטינה אגילרה

8. Woman

הסלב: כריסטינה אגילרה

הניחוח: עוצמה וביטחון

"בכל שנה שעוברת אני מבינה יותר ויותר מה המשמעות עבורי של להיות אישה", מסבירה הזמרת הפופולארית כריסטינה אגילרה את ההשראה לבושם החדש שלה, שנוצר ממרכיבים שמציגים את המעלות שהיא רואה בעצמה. "כאשר אישה מכירה עצמה יותר, היא יכולה להעביר תחושה חזקה יותר של ביטחון עצמי וחושניות ואף אחד לא יוכל להתעלם מכך. יצרתי את 'Woman' כבושם שחוגג את האישה שבתוך כולנו. אני רוצה להעצים נשים להרגיש חזקות וחושניות בעוד זה יעורר אותם להרגיש יותר חופשיות ולהקרין נשיות אולטימטיבית".

דבר המפרסם "תווים עליונים של אננס עסיסי, אגס ופלפל ורד להתחלה חזקה וביטחון עצמי. לב הבושם מורכב מפרחים לבנים כמו המגנוליה הלבנה והעדינה, סמל מובהק לנשיות, מסמל יופי, פלירטוט, התמדה ושלמות. תווי הבסיס הם ענבר זהוב המסמל כלים לפיתוי המעניקים לבושם עומק, הביטחון ותחושת נוחות. גם סיומת המאסק, תו מרכזי בכל בשמי כריסטינה היא חושנית ובעלת עמידות לאורך זמן".

מחיר השקה מיוחד: 169 שקל (במקום 368 שקל)

איזו כוכבת הוליוודית את? עני על השאלון ותקבלי כרטיס כניסה לביוטי סיטי הוליווד