"אני לא יודעת לקבל 'לא' כתשובה סופית מחברת הביטוח"

קרין קרן, סוכנת ביטוח ובעלים של סוכנות ביטוח, נלחמת באופן אישי על כל תביעה של מבוטח: "כניסת הדיגיטל לתחום תלך ותגדל, אך זה לא תחליף לסוכנים המסורתיים"

"ההחלטה הסופית להפוך לסוכנת ביטוח הגיעה בעקבות טיפול בתביעה של אחד המבוטחים בסוכנות שבמסגרתה הצלחתי להוציא לו 300,000 שקל מפוליסה בתוך ימים ספורים". קרין קרן (צילום: אינגה אבשלום ל- Q ELITE BEAUTY)
"ההחלטה הסופית להפוך לסוכנת ביטוח הגיעה בעקבות טיפול בתביעה של אחד המבוטחים בסוכנות שבמסגרתה הצלחתי להוציא לו 300,000 שקל מפוליסה בתוך ימים ספורים". קרין קרן (צילום: אינגה אבשלום ל- Q ELITE BEAUTY)

אם הייתם שואלים את קרין קרן מה היא תרצה להיות כשתגדל, לא בטוח שהיא הייתה עונה: סוכנת ביטוח. אבל לפעמים לחיים יש מסלול משלהם. "לפני 14 שנה התחלתי לעבוד בחברת ביטוח גדולה ומצאתי שהתחום מעניין אותי", היא מספרת. "עבדתי שם במשך כמה שנים, ולאחר מכן עברתי לסוכנות ביטוח קטנה יותר שבה התנהלתי ישירות מול מבוטחים. אבל ההחלטה הסופית להפוך לסוכנת ביטוח הגיעה בעקבות טיפול בתביעה של אחד המבוטחים בסוכנות שבמסגרתה הצלחתי להוציא לו 300,000 שקל מפוליסה בתוך ימים ספורים. הסיפוק הרב שחשתי לאחר שהצלחתי לעזור לו הבהיר לי שאני רוצה להמשיך לעסוק בזה, שזה כנראה הייעוד המקצועי שלי.

 

"את העסק שלי הקמתי בתחילת 2020, והיתרון שלי הוא מעטפת שירותים בליווי אישי מלא, תוך התאמת הצרכים הפיננסיים והביטוחיים למבוטח וחשיבה על העתיד שלו ושל משפחתו הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. אני שייכת לקבוצת פרופיט - שירותים פיננסיים, זוהי הקבוצה הגדולה בישראל לניהול פיננסי ופנסיוני המחזיקה מעל 22 מיליארד נכסי לקוחות מנוהלים".

 

2021 בביטוח: המגמות הבולטות

 

להערכתי, משבר הקורונה שהתרחש על ראשינו במהלך 2020 יוביל לשתי מגמות בולטות שנראות סותרות לכאורה, אבל בפועל הן למעשה משלימות זו את זו:

 

1. התחזקות השירותים הדיגיטליים: אני צופה שבשנת 2021 הכניסה של הדיגיטל לתחום הביטוח והפיננסיים תלך ותגדל, אך זה עדיין לא יחליף את סוכני הביטוח המסורתיים.

2. התחזקות הסוכן האישי: תקופת הקורונה חידדה את היתרון של סוכן הביטוח בכך שהוא נשאר זמין למבוטחים שלו בזמן שכל המוקדים היו סגורים ולא נתנו מענה אנושי. אני כסוכנת ביטוח נלחמת באופן אישי על כל תביעה של מבוטח - לא יודעת לקבל "לא" כתשובה סופית מחברת הביטוח. זה חשוב תמיד, ובעתות משבר במיוחד.

 

משהו שאני מאחלת לעצמי לשנה הקרובה

"להרחיב את קהל הלקוחות שלי, להמשיך לתת דגש על השירות האישי ללקוחות קיימים ולהילחם על מיצוי הזכויות המגיעות להם, וכמובן להמשיך להביא חדשנות לתחום בכל הנוגע לעולם הביטוחים והפיננסים".

 

קרין קרן

טל': 054-5245380

מייל: kerenkarin22@gmail.com

 

סטיילינג: לורה פלדמן | איפור: סופיה סטרוזר | שיער: לירז סולומון | שיווק מכירות: ענבר וקנין | ניהול אדמיניסטרציה: יוליה קושנר | ע.הפקה: יהל יוסף כהן | בגדים: בוטיק מיכל זכאי, אסף פלג

 

 

 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד